Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krav maga- miten te uskallatte/pystytte, kun mies lyö täysillä?

Lkdjan
04.04.2022 |

Olen yrittänyt aloittaa krav maga harrastusta. Se olisi hyvää kunnon kohottamista ja kivaa muuten, mutta olen liian herkkä :( Olen alkeisryhmän ainoa nainen, muut nuoria miehiä. En vaan pysty olemaan potkittavana ja lyötävänä, kun ne miehet vetävät kaiken läpi täysillä. Lennän taaksepäin potkujen ja lyöntien voimasta ja harjoitusten jälkeen käsivarteni sekä kämmenselkäni ovat yhtä mustelmaa torjuntatyynyistä, kun osumat ovat niin kovia.

Harmittaa ja itkettää...miksi olen tällainen luuseri, etten kestä ;,(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun puolustuskeino on heittäytyä lattialle ja kieriä ihan vimmatusti samalla hihitellen.

Vierailija
2/4 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitäs löytää sopivan kokoinen pari siihen hommaan. Se on pienellä miehelläkin ilkeä olla +30kg isompaa jätkää vastaan potkuja ottamassa.

Eri laji itsellä, mutta olen lyhyt. Ryhmän pisin piti aina tyynyä minulle liian korkealla, huomautin monta kertaa. Kerran sitten kesken potkun nosti vielä ylemmäs -> osui suoraan lonkkaan. Oli "puujalkainen" jonkin aikaa, mutta osasi pitää alempana jatkossa. :D

En siis tahallaan potkaissut ohi tyynystä, eikä kukaan suuttunut tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän ryhmässä ja kaupungissa oikein olet?? Meidän ryhmässä otetaan naiset huomioon eikä vedetä täysillä naisia kohtaan. Otapa puheeksi ryhmässä,ei noin voi harjoitella.

Vierailija
4/4 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa valmennusta jos vedetään täysiä joka treeneissä.

Kohta et pysty enää treenaamaan kun olet romuna ja oletkin tullut heikommaksi, vaikka piti päinvastoin.

Yleensäkin ei myöskään treeneissä ole järkevää potkia ja lyödä täysiä joka kerta.

Sellaisiakin vetoja voi antaa että ne menee rennosti mutta lopullista jerkkua ei tarvitse antaa aina perille.

Sparratessa hyvä ja vastustajallekin menee perille että olisi tullut pudottava töötti.

Siis jos haluaa treenata vielä viidenkin kymmenen vuoden päästä, niin niveliä voi säästellä.

Huonoa valmennusta tuollainen mistä ap kertoi.

Vetää mukaansa nuoria puupäitä jotka suu vaahdossa machoilee, mutta tulokset on hiki kuntoilua.

Jollain paskalla tekniikalla kun vetelee täysiä, niin pian ei vedellä enää yhtään. Siksi näillä saleilla on paljon erilaisia vammaisia.  Yleisimmät on olkapää, kyynärpää, polvet ja nilkat.

Kun tarkoitus olikin tulla kovaksi, niin tuhotaan itsensä salilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi