Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero viisikymppisenä - loppuelämä yksin?

Vierailija
24.09.2015 |

Voiko viisikymppisenä enää löytää uutta suhdetta eron jälkeen? Vai olenko loppuikäni yksin, kun lapsetkin muuttavat pois? 

Olen ikäisekseni nuorekas, hoikka ja urheilullinen. Muutama juonne kasvoilla, mutta hiukset pitkät ja kiiltävät. Huolehdin ulkonäöstäni ja tykkään pukeutua muodikkaasti. Minulla on myös paljon ystäviä, joiden kanssa reissaan ja käyn keikoilla ja teatterissa ja missä milloinkin. Tuntuu vaan, että vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on jotenkin vaikeaa. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:44"]

Mutta missä ja minkälaisessa tilanteessa viisikymppinen voisi miehiä tavat? Tinderiin en lähde ja baareissa käy vain nuoria. Työpaikkakin on naisvaltainen.

[/quote]

Joku uusi harrastus? Golf, ampuminen, keilaus, kalastus....

Vierailija
22/28 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi liikaa asiasta, ap. Voit tavata uuden kumppanin ihan missä vaan, työkuvioissa, harrastuksen parissa, ulkona, kaupassa, teatterissa, ystävien luona, ihan missä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos minä (46v.) eroaisin niin pienin murhe olisi jonkun uuden kumppanin löytyminen. En usko että sellaista edes haluaisin ainakaan saman katon alle. Olisi ihan kiva välillä keskittyä omaan itseensä kun olen ollut parisuhteessa 17v. asti. Ja miehen lisäksi tulee vielä nyt teini-ikäiset lapset.

Olisi kiva jos olisi vaikka joku "ystävä" jonka kanssa olisi joskus seksiä ja läheisyyttä ja matkaseuraa ym mutta en jaksaisi keskittyä täysillä johonkin uuteen ihmiseen.

Vierailija
24/28 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:44"]

Mutta missä ja minkälaisessa tilanteessa viisikymppinen voisi miehiä tavat? Tinderiin en lähde ja baareissa käy vain nuoria. Työpaikkakin on naisvaltainen.

[/quote]

Tinder ei todellakaan ole ainoa nettikanava.

Itse löysin aarteeni 10 vuotta sitten soneraplazan nettideiteistä ja nyt naimisissa 8vuotta ja olemme tosi onnellisia. Mies 60, minä 56. Äläkä todellakaan tyydy huonoon vaan tasoiseesi! Ja jos olet ajatellut, että jokin miestyyppi on "sinun tyyppiäsi", niin unohda! Niin minäkin luuöin ja nykyinen mieheni ei vastannut tyyppiäni. Onneksi hän oli sinnikäs, että minun oli pakko tutustua häneen ja huomasin, että hän on oikea helmi! Koulutettu, älykäs, henkisesti tasapainoisin tuntemani ihminen. Ja ulkonäkökin enemmän kuin ok. :) Ilman nettideittejä emme olisi takuulla ikinä tavanneet, vaikka välimatkaa 10 km.

Vierailija
25/28 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä etsit. Jos haluat leiskuvaa tunnetta molemminpuolisesti, voi olla vaikeaa. Mutta jos etsit lähinnä ystävää, niin varmasti löytyy. Varo nettitreffien huijareita. Siellä on paljon varattuja miehiä seksiä etsimässä eli luuserikerho ja sen jäsenet eivät kaihda keinoja pöksyihin päästäkseen!

Vierailija
26/28 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä löytääkö jonkun vai eikö löydä, mutta ainakin voi hankkiutua huonosta seurasta eroon ja viettää loppu elämänsä ilman jotain jonka kanssa ei ole kivaa. Tunnen useamman n. 60-vuotiaan naisen, jotka roikkuu huonossa suhteessa yksinäisyyden pelosta. Harmittaa heidän puolestaan. Sen ajan minkä voisivat tehdä asioita joista itse tykkäävät ja viettää aikaa ystävien kanssa joiden kanssa viihtyvyvät, nököttävät kotona sellaisessa seurassa joka ei heitä arvosta, eikä viitsi heidän kanssaan mitään tehdä.

Vierailija
27/28 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:55"]Voiko viisikymppisenä enää löytää uutta suhdetta eron jälkeen? Vai olenko loppuikäni yksin, kun lapsetkin muuttavat pois? 

Olen ikäisekseni nuorekas, hoikka ja urheilullinen. Muutama juonne kasvoilla, mutta hiukset pitkät ja kiiltävät. Huolehdin ulkonäöstäni ja tykkään pukeutua muodikkaasti. Minulla on myös paljon ystäviä, joiden kanssa reissaan ja käyn keikoilla ja teatterissa ja missä milloinkin. Tuntuu vaan, että vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on jotenkin vaikeaa. 
[/quote]
No kuka tietää,luulisi sekä, vaikkei olekaan kuuminta tavara.

Vierailija
28/28 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ap on noin kova tarve kehua itseäsi? Erityisesti kehut ulkonäköäsi monin eri tavoin.

Olet siis pinnallinen. Vain ulkonäkö merkkaa? Jos näin on, sinulle on myös tarjolla miehiä, joille merkkaa vain ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan