Vetovoiman laki: Vihdoinkin tajusin, miten "manifestoituminen" toimii
Nimittäin mulla.
En saa loton päävoittoa vaikka oon aika aktiivisesti sitä koettanut "ilmentää" monen vuoden ajan.
En osaa olla jatkuvan positiivinen ja kiitollinen (kuten vaikka The Secret opettaa), mutta silti jotkin asiat ilmestyvät kuin itsekseen.
Ja juttuhan on siinä, että kaikki sellaiset ajatukset, jotka heti ensimmäisestä pilkahduksesta lähtien tuntuvat sydämessä siltä, että ne ovat minun, todella tulevat todeksi ennemmin tai myöhemmin. Jostain syystä lottovoitto ei tunnu samalta, vaikka sitä kovasti toivoisinkin. Mutta olen esimerkiksi saanut unelmieni kodin, josta tuli jo taloa ulkopuolelta katsoessa "sellainen olo". En osaa selittää tuota tunnetta kunnolla, mutta sellainen intuiitivinen aavistus on kyseessä. Kuin jokin palanen loksahtaisi paikalleen. Lukemattomat toivomukseni ovat toteutuneet tätä kautta, eikä kyse ole oikeastaan edes toiveista vaan vain sellaisesta tunteesta, että tämä asia toteutuu väistämättä.
No, nyt aion hylätä ns. aktiivisen toivomisen ja visualisoinnin ja keskittyä vain niihin tavoitteisiin, jotka tuntuvat oikealta juuri nyt. Tämä on oikeastaan suuri helpotus minulle, koska olen monella tavalla kokenut ns. Vetovoiman lain toimivan elämässäni uskomattomalla tavalla monessa asiassa, mutta sitten jotkin "tosi isot haaveet" ei vaan toteudu (ikiaikaisen lottovoiton lisäksi pari muuta juttua). Aion päästää niistä nyt irti ja keskittyä seuraamaan Tunnetta.
Olen ollut lapsesta saakka ns. intuitiivinen ihminen ja jonkunlainen noituus meidän suvun naisissa elääkin. Onkin siis aika hylätä jenkki -New Age ja olla taas oma itsensä :) Mutta visualisointia käytän edelleen esim. ennen esityksiä, tenttejä tai muita sellaisia, koska siitä on todella konkreettista hyötyä kun kyse on nimenomaan oman toiminnan ohjaamisesta toivottuun suuntaan, ja myös jännityksen lievittämisestä.
Kommentit (144)
Manifestoin itselleni kolminkertaisen lottovoiton. Pääpotti Eurojackpotissa, Vikinglotossa, sekä lauantain Lotossa.
Ei ole onnistunut minulla. Kiinteistöäni olen yrittänyt myydä viimeiset 7 vuotta kahdeksan eri ammattivälittäjän voimin, itse sekä ulkolaisten ystävieni voimin. Hintaa pudotettu yli 100,000€. ja nyt reippaasti alle oma kustannusten. Toiveikas ja optimistinen omen ollut.. pettynyt luonnollisesti aina takaiskujen jälkeen. Nyt talo ulosotossa ja minulla velkataakka niskassa. Aina kehoitetaan manifestoimaan ja visualisoimaan tarkasti, mitä haluaa. On tehty vuosikausia.. Vetovoiman lain mukaanhan, ei pitäisi enää olla kiinni siitä, onko sijainti huono tai kiinteistö jollekkin kallis. Senhän pitäisi toimia jokatapauksessa.. ainakin höpöhöpöteorioiden mukaan. Uskoin vuosia tuohon new age hömppään. Nyt on uskoni ja toivoni mennyt.