Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.04.2022 |

Jakso 1 nyt telkkarissa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1412)

Vierailija
481/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää varoa mitä unia katsoo.

Vierailija
482/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unijutut muutenkin huuhaata arvelisin.

Kyllä ihminen vain mätänee..eikä mitään helkuttia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsian ansaitsi kirkkohäät.

Valkoinen hääpuku symbolisoi neitsyyttä ja puhtautta.

Pinkki jenkkisiili symbolisoi ...... ja...

Vierailija
484/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

morsian on uskossa.

Taivaassa odottaa karkkipuhvetti..

Ateisti käristää marshmellouta pirun grillissä

Vierailija
485/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan puolusta ihanaa kristittyä naista ja hänen unessa tullutta ritariaan???

Vierailija
486/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin arvon raati. Antaa jokaisen pukeutua niinkuin haluaa, myös ylipainoisten ilman että te elämään kyllästyneet sitä täällä jaksatte jauhaa.

Teillä kun taitaa nuo elämät olla hiukka tylsiä tällä hetkellä niin ehkä kannattaisi hankkia se oma elämä,peittää ne omat tissit ja kilot siinä sivussa.

Minä näin tässä ohjelmassa onnellisen sulhasen, onnellisen morsiamen ja sen että heitä ei kumpaakaan haitannut pätkääkään tursusko selkämakkarat tai näkyykö puolet tisseistä. Tämä jakso oli hieno verrattuna moneen muuhun,aito ja elämänhaluinen, ennenkaikkea ihan parin näköinen jakso. Elämässä kun ei pidä turhia murehtia niitä muiden puheita,vaan olla ihan oma itsensä. Jonkun mielestä morsian nauruineen saattoi kuulostaa ärsyttävällä,minä kuulin naurussa iloa ja onnea ja juuri sitä rempseyttä jota pitäisi olla meissä kaikissa.

Etenkin tämän palstan tiukkapipoissa, elämän irvikuvissa, joilla oma elämä ei kestäisi esille tuloa mutta muita kärsii arvostella.

Mä olen niin iloinen että tämä pari on toisensa löytänyt. Te muut, hankkikaa elämä.

Selkämakkarat ja tissit kunniaan, kaikki ei olla missin mitoissa eikä pidäkään,riittää että on itsensä kanssa sinut.

Minä olen hoikka ja muodokas 50 vuotias nainen.

Muodot ovat rinnoissa ja pyllyssä..vyötärö on hoikka.

Ei lapsia..liitto 30-vuotta.l

Siviilivihkiminen 6 vuotta sitten.

On impulssikontrollin puutetta olla läski.

Kyllä minäkin juon viiniä ja syön suklaata,

mutta nautiskellen..pari palaa ja yksi lasi riittää..

Älykkäät ovat harvoin obeeseja..miksiköhän?

jatkan vielä

ateisti isäni teki i.ts.m.urhan kun olin 14:sta

Näin myöhemmin unen jossa isä katseli minua liekkimerestä..

Mielestäni tyhmät ja lihavat uskovat uniin ja muihin uskontoihin.

Miksi alapeukut..uskomalla Jumalaan hyväksyt sen että kiltti ihminen esim Gandhi palaa h.elvetissä.

Minä v.ihaan jumalaa hän on s.adist inen pa ska joka esim antoi kid uttaa omaa lastaan!

Vierailija
487/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet ovat enteitä...ehkä pääset lomalle jonnekin kuumaan paikkaan?

Vierailija
488/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pulskat pukeutuvat prinsessa mekkoihin+

Läskit ja allit lepattaa tuulessa...

Karkkipuhvetti taitaa päätyä morsiammen suihin kun häät on vietetty...

Vierailija
489/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin arvon raati. Antaa jokaisen pukeutua niinkuin haluaa, myös ylipainoisten ilman että te elämään kyllästyneet sitä täällä jaksatte jauhaa.

Teillä kun taitaa nuo elämät olla hiukka tylsiä tällä hetkellä niin ehkä kannattaisi hankkia se oma elämä,peittää ne omat tissit ja kilot siinä sivussa.

Minä näin tässä ohjelmassa onnellisen sulhasen, onnellisen morsiamen ja sen että heitä ei kumpaakaan haitannut pätkääkään tursusko selkämakkarat tai näkyykö puolet tisseistä. Tämä jakso oli hieno verrattuna moneen muuhun,aito ja elämänhaluinen, ennenkaikkea ihan parin näköinen jakso. Elämässä kun ei pidä turhia murehtia niitä muiden puheita,vaan olla ihan oma itsensä. Jonkun mielestä morsian nauruineen saattoi kuulostaa ärsyttävällä,minä kuulin naurussa iloa ja onnea ja juuri sitä rempseyttä jota pitäisi olla meissä kaikissa.

Etenkin tämän palstan tiukkapipoissa, elämän irvikuvissa, joilla oma elämä ei kestäisi esille tuloa mutta muita kärsii arvostella.

Mä olen niin iloinen että tämä pari on toisensa löytänyt. Te muut, hankkikaa elämä.

Selkämakkarat ja tissit kunniaan, kaikki ei olla missin mitoissa eikä pidäkään,riittää että on itsensä kanssa sinut.

Valehtelet kaikki yli 50 vuotiaat on ryppyisiä lihavia mummoja!!!

Vierailija
490/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet kaikki yli 50 vuotiaat on ryppyisiä lihavia mummoja!!!

Moni ihminen on kyllä lihava läpi elämän.

Vierailija
491/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina vaan paha olo suomalaisten häitä katsellessa. Mistä lie johtuu...

Vierailija
492/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman pelottava morsian mutta kivat häät.

Minustakin oli välillä pelottavan tuntuinen. Miten tuo mies uskalsi lähteä tutustumaan.

On sen tuntuinen nainen, ettei siinä hyvä heilu jos mies hiukan vilkuilee aidan toiselle puolen. Ei miehelle eikä sille jota uskaltaa vilkuilla.

Miksi ihmeessä pitäis vilkuilla?

No ei mitenkään sen kummemmin pitäis.

Mutta elämässä vaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.

Vierailija
493/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana pariskunta! Kerrankin tätä jaksaa katsoa.

Minunkin mielestäni pitkästä aikaa ihana ja luonnollinen pariskunta .Olivat ihan omia itseään, ei paljon kinasteltu mistään ja mukavaa huumoria mukana. Tämmöisiä lisää.

Vierailija
494/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinenkin voi hommata itselleen istuvan puvun.

Nimenomaan. Kertoo kyllä aika paljon tuo mekkoluukki. Kuvitteleeko joku oikeasti näyttävänsä hoikemmalta tuon mallin koltussa?? Luulisi itsestäänkin tuntuvan epämukavalta kun kireä reuna painaa ja työntää läskit ulospäin.

Ja häiritsi morsiamen jatkuva ilveily ja muka huumori. Alttarillakin silmiään muljautteli ja naamaa väänteli. Ikäänkuin olisi ollut jopu hupi vaan, ei vihkiminen.

Vierailija
495/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinenkin voi hommata itselleen istuvan puvun.

Nimenomaan. Kertoo kyllä aika paljon tuo mekkoluukki. Kuvitteleeko joku oikeasti näyttävänsä hoikemmalta tuon mallin koltussa?? Luulisi itsestäänkin tuntuvan epämukavalta kun kireä reuna painaa ja työntää läskit ulospäin.

Ja häiritsi morsiamen jatkuva ilveily ja muka huumori. Alttarillakin silmiään muljautteli ja naamaa väänteli. Ikäänkuin olisi ollut jopu hupi vaan, ei vihkiminen.

Tyhmyydestähän se kertoo, jos alttarilla alkaa virnuilemaan ja ilveilemään. Toisessa ja kolmannessa tämän kauden jaksoissa jo nähty tämä. Molemmilla kerroilla morsian uunoili.

Vierailija
496/1412 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota karmeaa mustaa hääpukua ja kampausta. Todella ruma kokonaisuus, niin kaukana nätistä morsiammesta. Vois pikkasen ajatella että häät kuitenkin pitäisi olla kaunis tapahtuma eikä astella mustissa alttarille.

Ennen aikaan hääpuku oli nimenomaan musta.

-Niin aivan, mutta tämän rouvan musta tekele on aivan kamala. Tyylitön, ryppyinen, ruma ja karsee kampaus. Ei tyyliä ollenkaan. Kaikki pielessä. Apua, anna mun kaikki kestää.

Niin, nämä eivät olleet sinun unelmahäät. Koita hyväksyä se, että ihmisillä on erilaisia makuja. Jokainen tekee näköisensä häät. Ei niiden tarvi olla siloteltua kermakakkuhöttöpaskaa. Aitoja ihmisiä ovat nämä ohjelman parit.

Vierailija
497/1412 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota hirvittävää hiusten leikkaustyyliä naisilla sekä violetinpunaista väriä.

Tässä viime jaksossa oli tällainen 4 lapsen äiti morsian. Hänellä oli myös ihan järkyttävä hääpuku.

Miksei kukaan ohjeista, että pyöreälle ihmiselle ei tuollainen sovi. Keho näyttää joltain ruholta, kun läskit tursuaa puvusta. Tukasta puhumattakaan.

Muuten mukavan oloinen tupakoimaton morsio, kiva nauru.

Vierailija
498/1412 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa kenenkään ulkonäköön. On kuitenkin yksi asia mikä minua häiritsee häissä. Se on se, että alttarilla ruvetaan pelleilemään. Lyödään esim. vetoa, että miten monta sekunttia pystyy olemaan hiljaa, kun kysytään tahdotko. Tai nauretaan kiherretään typerästi ja mitä kaikkea sitä onkaan nähty näissä häissä vuosien varrella.

Hoidetaan ne hassutukset sitten siellä häissä, ei siellä alttarilla.

Vierailija
499/1412 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pariskunta! Reipasta menoa ja ahkeria!

Tahtoisin olla tuollainen.

Vierailija
500/1412 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Obeesit ei tykkää ..56 alapeukkua??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä