Unelmahäät 2022 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1412)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sai pinkkipää olla iloinen, että hänet ylipäätään kukaan huoli vaimokseen. Ei ulkonoinen olemus ollut mikään kauhean kehuttava.
Ihmissuhteita ei rakenneta ulkonäön pohjalta. Ymmärrät sen,kun kasvat aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Unetkin oli vain painajaisia.
Unijutut muutenkin huuhaata arvelisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla tainnut olla Savolaisia, ainakaan hääpari. Toki kaikkia häävieraita ei esitelty, joten saattaa hyvin olla että joku vieraista oli Savolainen
Pappi sanoi, että morsian oli hänen rippikoulussaan ja
Tervon kirkossa vihittiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla tainnut olla Savolaisia, ainakaan hääpari. Toki kaikkia häävieraita ei esitelty, joten saattaa hyvin olla että joku vieraista oli Savolainen
Eikös Tervo ole Savoa? Pappi sanoi myös puheessaan, että morsian oli hänen rippikoulussaan.
Hieman pelottava morsian mutta kivat häät.
Oli aika uskomatonta, että unessa paljastettiin tämän sulhasen nimi.
En oikein usko, vaikka itsekin joskus enneunia olen nähnyt.
Ihana pariskunta! Kerrankin tätä jaksaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin oli välillä pelottavan tuntuinen. Miten tuo mies uskalsi lähteä tutustumaan.
On sen tuntuinen nainen, ettei siinä hyvä heilu jos mies hiukan vilkuilee aidan toiselle puolen. Ei miehelle eikä sille jota uskaltaa vilkuilla.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuinen nainen eikä mikään tosikko nirppanokka.
Huumori on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sai pinkkipää olla iloinen, että hänet ylipäätään kukaan huoli vaimokseen. Ei ulkonoinen olemus ollut mikään kauhean kehuttava.
Olipahan tuo kelvannut ennenkin. Neljän lapsen äiti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin oli välillä pelottavan tuntuinen. Miten tuo mies uskalsi lähteä tutustumaan.
On sen tuntuinen nainen, ettei siinä hyvä heilu jos mies hiukan vilkuilee aidan toiselle puolen. Ei miehelle eikä sille jota uskaltaa vilkuilla.
Miksi ihmeessä pitäis vilkuilla?
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas miten törkeä kommentti!!
Toivottavasti kyseinen morsian ei joudu tuota lukemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas miten törkeä kommentti!!
Toivottavasti kyseinen morsian ei joudu tuota lukemaan!
Hänhän oli yksityisyrittäjä ja heillä on iso perhe. Tuskin siis joutaa lueskelemaan noita törkykommentteja. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta erittäin kiva, ahkera nainen. Sinä olet varmaan kylän kaunein, mutta kerkeätkö tehdä muuta kun peilin edessä notkua? Mies ei pitemmän päälle piittaa sun naamasta jos kotia et hoida ja ruokaa laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Tervo ole Savoa? Pappi sanoi myös puheessaan, että morsian oli hänen rippikoulussaan.
Tässä haettiinkin vinoilemalla sitä, että Savolainen on sukunimi mutta savolainen tarkoittaa henkilöä Savosta.
Vierailija kirjoitti:
No niin arvon raati. Antaa jokaisen pukeutua niinkuin haluaa, myös ylipainoisten ilman että te elämään kyllästyneet sitä täällä jaksatte jauhaa.
Teillä kun taitaa nuo elämät olla hiukka tylsiä tällä hetkellä niin ehkä kannattaisi hankkia se oma elämä,peittää ne omat tissit ja kilot siinä sivussa.
Minä näin tässä ohjelmassa onnellisen sulhasen, onnellisen morsiamen ja sen että heitä ei kumpaakaan haitannut pätkääkään tursusko selkämakkarat tai näkyykö puolet tisseistä. Tämä jakso oli hieno verrattuna moneen muuhun,aito ja elämänhaluinen, ennenkaikkea ihan parin näköinen jakso. Elämässä kun ei pidä turhia murehtia niitä muiden puheita,vaan olla ihan oma itsensä. Jonkun mielestä morsian nauruineen saattoi kuulostaa ärsyttävällä,minä kuulin naurussa iloa ja onnea ja juuri sitä rempseyttä jota pitäisi olla meissä kaikissa.
Etenkin tämän palstan tiukkapipoissa, elämän irvikuvissa, joilla oma elämä ei kestäisi esille tuloa mutta muita kärsii arvostella.
Mä olen niin iloinen että tämä pari on toisensa löytänyt. Te muut, hankkikaa elämä.
Selkämakkarat ja tissit kunniaan, kaikki ei olla missin mitoissa eikä pidäkään,riittää että on itsensä kanssa sinut.
No joo, kannattaisiko lähipiirin olla vetämättä hernettä nenään. Mistä lähtien on ollut kohteliasta muita kohtaan, että makkarat ja tissit tursuaa kirkossakin kaiken kansan nähtävillä? Ei kaikessa voi aina vedota omannäköisyyteen, aitouteen, rempseyteen, "minä teen niin kuin minä haluan". Onko se suurikin kompromissi "räväkälle ja itsepäiselle" ihmiselle, että ottaa myös muita huomioon, pukeutumisellakin?
Vierailija kirjoitti:
No niin arvon raati. Antaa jokaisen pukeutua niinkuin haluaa, myös ylipainoisten ilman että te elämään kyllästyneet sitä täällä jaksatte jauhaa.
Teillä kun taitaa nuo elämät olla hiukka tylsiä tällä hetkellä niin ehkä kannattaisi hankkia se oma elämä,peittää ne omat tissit ja kilot siinä sivussa.
Minä näin tässä ohjelmassa onnellisen sulhasen, onnellisen morsiamen ja sen että heitä ei kumpaakaan haitannut pätkääkään tursusko selkämakkarat tai näkyykö puolet tisseistä. Tämä jakso oli hieno verrattuna moneen muuhun,aito ja elämänhaluinen, ennenkaikkea ihan parin näköinen jakso. Elämässä kun ei pidä turhia murehtia niitä muiden puheita,vaan olla ihan oma itsensä. Jonkun mielestä morsian nauruineen saattoi kuulostaa ärsyttävällä,minä kuulin naurussa iloa ja onnea ja juuri sitä rempseyttä jota pitäisi olla meissä kaikissa.
Etenkin tämän palstan tiukkapipoissa, elämän irvikuvissa, joilla oma elämä ei kestäisi esille tuloa mutta muita kärsii arvostella.
Mä olen niin iloinen että tämä pari on toisensa löytänyt. Te muut, hankkikaa elämä.
Selkämakkarat ja tissit kunniaan, kaikki ei olla missin mitoissa eikä pidäkään,riittää että on itsensä kanssa sinut.
Minä olen hoikka ja muodokas 50 vuotias nainen.
Muodot ovat rinnoissa ja pyllyssä..vyötärö on hoikka.
Ei lapsia..liitto 30-vuotta.l
Siviilivihkiminen 6 vuotta sitten.
On impulssikontrollin puutetta olla läski.
Kyllä minäkin juon viiniä ja syön suklaata,
mutta nautiskellen..pari palaa ja yksi lasi riittää..
Älykkäät ovat harvoin obeeseja..miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkämakkarat ja tissit kunniaan, kaikki ei olla missin mitoissa eikä pidäkään,riittää että on itsensä kanssa sinut.Minä olen hoikka ja muodokas 50 vuotias nainen.
jatkan vielä
ateisti isäni teki i.ts.m.urhan kun olin 14:sta
Näin myöhemmin unen jossa isä katseli minua liekkimerestä..
Mielestäni tyhmät ja lihavat uskovat uniin ja muihin uskontoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkämakkarat ja tissit kunniaan, kaikki ei olla missin mitoissa eikä pidäkään,riittää että on itsensä kanssa sinut.Minä olen hoikka ja muodokas 50 vuotias nainen.
jatkan vielä
ateisti isäni teki i.ts.m.urhan kun olin 14:sta
Näin myöhemmin unen jossa isä katseli minua liekkimerestä..
Mielestäni tyhmät ja lihavat uskovat uniin ja muihin uskontoihin.
Mene pois
Puolustan iloista rempseää morsianta, joka näki unelmiensa miehen unessa.
Isäsi on h.elveti ssä kuten kaikki jumalan kieltäjät.