Unelmahäät 2022 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1412)
Voi Hyvönen aika. Selkätissit. Taina voi voi.
Ärsyttää, itsepäisiä molemmat eli perheillä voi aivan vapaasti.
Morsiamen puku pari numeroa liian pieni 🤦
Ei mikään pikkuprinsessa ainakaan tuo pinkkihiuksinen morsmaikku. Pukukin pysyy nostelematta päällä :D
Olen aivan järkyttynyt tuosta morsiammen asusta. Se on liian pieni yläosasta, on aivan järkyttävän näköinen. Miten kukaan voi laittaa tuollaisen päälle häihin.
Elän vissiin jossain kuplassa kun en vaan voi käsittää tuollaista asuvalintaa.
Siis hetkinen. Missä tatuoinnit?
Junttimaista menoa. Itsepäisyys on siis menolippu junttailuun
Eikö kenelläkään ole mitään positiivista sanottavaa parista? Ok, Tainan puku on vähän ahdas, mutta jos se heille käy, niin miksi me siitä kierroksilla käytäisiin, tärkeintä kuitenkin on, että näyttävät hyvin sopivan toisilleen, paljon huonompiakin pareja on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään pikkuprinsessa ainakaan tuo pinkkihiuksinen morsmaikku. Pukukin pysyy nostelematta päällä :D
Yläosa huutaa hädissää, että minä olen vain kangasta!
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan järkyttynyt tuosta morsiammen asusta. Se on liian pieni yläosasta, on aivan järkyttävän näköinen. Miten kukaan voi laittaa tuollaisen päälle häihin.
Onhan se ihan hirveen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään ole mitään positiivista sanottavaa parista? Ok, Tainan puku on vähän ahdas, mutta jos se heille käy, niin miksi me siitä kierroksilla käytäisiin, tärkeintä kuitenkin on, että näyttävät hyvin sopivan toisilleen, paljon huonompiakin pareja on nähty.
On todellakin nähty. Ihan mukavan oloisia ihmisiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko morsian sanonut mitään positiivista? Kissan on inhottavia, ukko on ärsyttävä, hääleikki perseestä jne. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
MORSIAMEN. Yritä nyt sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni verrattavissa melkeinpä siihen, että ei ole yläosaa ollenkaan.
Sitten se ilme jossain Iltiksen haastattelussa, silmät sojottaa eri suuntiin ja kieli ulkona.
Huh huh, todellakin epäsopiva tuo hääpuku. Ei istu yhtään tämän morsmaikun päällä. En ymmärrä miten tuollaisen kehtaa työntää päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä elät kirjoitustaidottomien kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Junttimaista menoa. Itsepäisyys on siis menolippu junttailuun
Itsepäisyys = huonot käytöstavat.
Mielestäni onnellinen, iloinen ja tasapainoinen hääpari.
Rakastavat toisiaan selvästi. Se kai lienee tärkeintä.
Ja se rehellisyys ja suoruus on aina ilkeää ja pahansuopaista sanomista. Ei koskaan rehellisesti ja suorasti kehuta, kiitetä tai puhuta kauniita. Se on aina, aina joku sivallus.