Unelmahäät 2022 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1412)
Ensimmäisellä katsomiskerralla ihmettelin minäkin, mitä morsio alttarilla ilmeili. Mutta nyt toisella katsomisella, siinä oli joku tunnekuohu käynnissä mitä yritti pidätellä. Ja purkautui tirskumisena. Samoin tuosta pussaamisesta ym taisi vaan kiusaantua.
En pitänyt kolmannesta parista.
"olen näin rempsee ja jääräpää hihihiih"
Ei ole ylpeilyn aihe mutta sitä nyt halusi morsian korostaa koko ajan kuinka vaikea ihminen hän on.
Ehkä se sulho jonain päivänä herää siihen että se morsio OIKEESTI on vaikee ihminen eikä vaan "läpällä".
2. jakso
Odotin koko jakson ajan mitä se jätkä on tehnyt sellaista tai millainen hänen persoonallisuus on kun sitä heti jakson alussa tuotiin oikein esille että on jotenkin vaikea tyyppi. Ei sitä sitä sitten tullut esiin muuta kuin siinä kirkon edessä, kun lopulta menetti hermonsa kaiken sen morsiamen ja hänen possensa vähättelyn ja vinoilun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt kolmannesta parista.
"olen näin rempsee ja jääräpää hihihiih"
Ei ole ylpeilyn aihe mutta sitä nyt halusi morsian korostaa koko ajan kuinka vaikea ihminen hän on.Ehkä se sulho jonain päivänä herää siihen että se morsio OIKEESTI on vaikee ihminen eikä vaan "läpällä".
Ärsytti se kohtaus kun sulhanen menetti ilmapallot taivaan tuuliin (3 kpl). Morsian vastasi puhelimeen tyyliin "no ni mikä meni pieleen" ja "arvasin tämänkin" ja nalkuti nalkuti.
Toi voi olla suhteen alkuvaiheessa ihan hauskaa varsinkin kun morsio muistaa tuossa vaiheessa heittää ilmoille REMPSEÄN naurunsa MUTTA kuka jaksaa vuosia tommosta naljailua. Tuo oli vaan yksi esimerkki. En pidä ihmisistä jotka kehuskelevat sillä kuinka vaikeita osaavat olla. "minä nyt vaan olen tämmönen"
Vierailija1404 kirjoitti:
Ihmettelen syvästi, miten asuinalueen perusteella voi tehdä olettamuksia ihmisten alkoholin käytöstä. Ja samoin mielestäni on aika huolestuttavaa jos ihmiset ei pärjää yhtiä juhlia ilman alkoholia. 😅
Mainitut alueet on valkoroskaväen ja matalan tulotason seutua. Alkoholia ja huumetia pursuavia paskalähiöitä.
Mulla taas tuli mieleen, että täällä on taas ulkomaalaisen sulhasen pepunlipittäjiä pilvin pimein. Voi jännää, kun on oikein ulkomailta.
Vai tämä vartija painii. HAHAHAHAHAHA! Miehessä pelkkä paita ja housut. HOOHOHOHHOHOHOH!! Saattaa olla lyhyt ja yksipuolinen paini.
Pappi on kuuma. Huhhuh...mitkä tisulit...oikein eteenpäin tyrkyllä...
Kolmannen parin sanailu toisilleen on sitä heidän keskinäistä huumoria jota harva meistä ymmärtää,mutta näin lähipiiriin kuuluvana voin kertoa että tämä pari on ehkä aidoin ikinä tuntemani pariskunta, heidän keskinäinen suhde ja Rakkaus on sellaista mitä jopa minä kadehdin,vaikka luulin eläväni täydellisessä parisuhteessa itsekin.
He ovat niin luodut toisilleen ja hääjuhla ja kaikki tämä oheishömppä on niin aitoa ja ihanaa,ei riitelyä eikä mitään, kaikilla meillä oli niin lystiä ja hauskaa.
Morsiamella seuraavassa jaksossa räväkkä tucca.
Pari vaikutti sopivan toisilleen, savolaiset hiät.
Jokin värillinen mekko vaikka pinkki tai vihreä olisi sopinut morsiamen tyyliin.
Mikael Kosola kirjoitti:
Vierailija1404 kirjoitti:
Ihmettelen syvästi, miten asuinalueen perusteella voi tehdä olettamuksia ihmisten alkoholin käytöstä. Ja samoin mielestäni on aika huolestuttavaa jos ihmiset ei pärjää yhtiä juhlia ilman alkoholia. 😅
Mainitut alueet on valkoroskaväen ja matalan tulotason seutua. Alkoholia ja huumetia pursuavia paskalähiöitä.
Joudutko silti edelleen asua tuolla seudulla? Koita kestää. Yritä nostaa tulotasoasi ja yritä päästä päihteistä eroon.
Totta, pari on sopiva toisilleen.
Helppo meidän katsojien on tehdä johtopäätöksiä lyhyen jakson aikana, yleensä ne johtopäätökset on vääriä... ei tästä saa oikeaa kuvaa millasia ovat jos heitä ei oikeasti tunne.tai mitä kaikkea tuossa ei nyt kerrota,vain ne "herkullisimmat" jututhan ohjelmaan päätyy. Pätkä sieltä,pätkä täältä.
Häät ovat olleet rennot,ja kaikki näyttää viihtyneen.
Kolmas pari on toisilleen just passeli ja jäi hyvät fiilikset
Katsoin nuo tokat häät ja ainakin morsianta taisi jännittää suuri päivä ja siihen tv-kamerat. Ihan kiva pari ja nuoria ennenkaikkea.
https://www.seiska.fi/katso/Haastattelu/Unelmahaat-Jorma-tarayttaa-totu…
Ensimmäisessä kuvassa kuin Tom Cruise. ☺️
Andrei on niin kiltti ja huolehtiva, haluaa osallistua ja pinja + muut muikkerot ostoksilla lyttäävät miehen täysin :( että tuli paha mieli. "Mä näkisin ettei miesten tarvis olla mukana oikein niinku missään" (hääjärjestelyissä?) v***u mitä kanoja. Morsio ja kaaso monotonisia ja tod.tylsiä. kaiken huippu se rakkaudentunnustuksen sivuuttaminen.
Se pinkkitukkainen on kaiken ihmisessä inhoamani ruumiillistuma!
"TahDON",hei daa?! Hihihihehe *pyrsk* AAAAAAAAARGH MIKÄ EUKKO
Suloisia nuoria. Taisi vähän jännittää itse kutakin.