En voi ymmärtää miten kelpaan tälle miehelle
Tapailen siis miestä, joka on kaikin puolin täydellinen. Hauska, aito, hyvännäköinen, hyväkroppainen, loistava sängyssä, hellä, huomaavainen, kaikkea mahdollista. Mä taas olen mielestäni ruma tai vähintäänkin oudon näköinen, en urheile ja se näkyy, olen opiskelija ja yhden lapsen totaaliyksinhuoltaja. Ihan käsittämätöntä. Tämä mies sanoo mulle että oon fiksu ja kaunis ja kaikin puolin upea. Että ei ole ikinä tapaillut vastaavaa naista. En keksi miksi mies haluaisi edes hyväksikäyttää mua, ei mulla ole mitään tarjottavaa. Mies ei myöskään selkeästi ole narsisti, koska ei suolla mitään puheitaan itsestään ja kertoo asioita kaunistelematta, on avoin kaikista huonoistakin puolistaan. Miksi ihmeessä tämä mies haluaa olla mun kanssa?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]Eikö lapsen voisi antaa pois? Minä ainakin valitsisin mieluummin ihanan miehen ja ihanan perheen kuin vaalisin jotain menneisyyden seksimuistoa kodissani. Voit olla mielenkiintoinen kunhan vaan teet itsestäsi sellaisen ja raaskit luopua entiseen elämään kuuluvista hankinnoista.
[/quote]
Painu muualle mun ketjusta, sairas ihminen.
Ap
[/quote]
Länkyti länkyti. Sairas on se, joka tehtailee isättömiä penikoita, vaikka aborttikin on kaikkien saataville. Oman elämäsi lisäksi olet pilannut lapsesi elämän synnyttämällä hänet epämääräisiin olosuhteisiin. Kuvottavin teko, mitä saa tehdä ilman vankeusrangaistusta.
[/quote]
Sä olet kuvottava, ymmärrätkö edes hävetä itseäsi?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:14"]
Mullakin on komea, hauska, älykäs, suosittu ja lahjakas mies yläluokkaisesta perheestä. Itse en ole kaunis ja tulen tavallisesta duunarisuvusta. Yhdessä ollaan oltu yli kymmenen vuotta. Markkina-arvoteoriat on höpöä.
[/quote]
Markkina-arvoteoriahan pelittää tuossa oikein loistavasti. Naiset naivat ylöspäin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]Eikö lapsen voisi antaa pois? Minä ainakin valitsisin mieluummin ihanan miehen ja ihanan perheen kuin vaalisin jotain menneisyyden seksimuistoa kodissani. Voit olla mielenkiintoinen kunhan vaan teet itsestäsi sellaisen ja raaskit luopua entiseen elämään kuuluvista hankinnoista. [/quote] Painu muualle mun ketjusta, sairas ihminen. Ap
[/quote]
Ei av:lle kannata tehdä oikeastaan mitään parisuhdealoituksia, koska nää palstan mielenterveysongelmaiset luuserimiehet tulevat ne pilaamaan AINA omalla haukkumisellaan ja vääristyneillä käsityksillään.
[/quote]
Niin, ainahan se vika löytyy miehistä, olipa tilanne mikä tahansa.. klassista av:tä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]Eikö lapsen voisi antaa pois? Minä ainakin valitsisin mieluummin ihanan miehen ja ihanan perheen kuin vaalisin jotain menneisyyden seksimuistoa kodissani. Voit olla mielenkiintoinen kunhan vaan teet itsestäsi sellaisen ja raaskit luopua entiseen elämään kuuluvista hankinnoista.
[/quote]
Ap
[/quote]
Länkyti länkyti. Sairas on se, joka tehtailee isättömiä penikoita, vaikka aborttikin on kaikkien saataville. Oman elämäsi lisäksi olet pilannut lapsesi elämän synnyttämällä hänet epämääräisiin olosuhteisiin. Kuvottavin teko, mitä saa tehdä ilman vankeusrangaistusta.
[/quote]
[/quote]
Kyllä, mutta en tässä asiassa. Voin sanoa mielipiteeni myös päin naamaa, halveksin yhäreitä enemmän kuin mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]Eikö lapsen voisi antaa pois? Minä ainakin valitsisin mieluummin ihanan miehen ja ihanan perheen kuin vaalisin jotain menneisyyden seksimuistoa kodissani. Voit olla mielenkiintoinen kunhan vaan teet itsestäsi sellaisen ja raaskit luopua entiseen elämään kuuluvista hankinnoista.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä, mutta en tässä asiassa. Voin sanoa mielipiteeni myös päin naamaa, halveksin yhäreitä enemmän kuin mitään muuta.
[/quote]
Aika surullista. Toivottavasti kukaan viaton ei joudu sun uhriksi. Kuule tässä maailmassa on aika paljon isompiakin ongelmia kuin yhden vanhemman perheet. Halveksutko yksinhuoltajaisiä yhtä paljon?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]Eikö lapsen voisi antaa pois? Minä ainakin valitsisin mieluummin ihanan miehen ja ihanan perheen kuin vaalisin jotain menneisyyden seksimuistoa kodissani. Voit olla mielenkiintoinen kunhan vaan teet itsestäsi sellaisen ja raaskit luopua entiseen elämään kuuluvista hankinnoista.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika surullista. Toivottavasti kukaan viaton ei joudu sun uhriksi. Kuule tässä maailmassa on aika paljon isompiakin ongelmia kuin yhden vanhemman perheet. Halveksutko yksinhuoltajaisiä yhtä paljon?
[/quote]
Tietysti, jos isä on syyllinen lapsen syntymään. Jos on kusetettu isäksi eli nainen ei ole suostunut aborttiin, säälin uhria.
No huhhuh tuota yh-vihaajaa. :/
Itsekin olen parisuhteessa miehen kanssa, joka on "out of my league". Siis todella hyvännäköinen ja fiksukin. Ei ehkä helpoin persoona, mutta silti mukava.
Meillä on kuitenkin ihan selkeä syy siihen, miksi aloimme tapailla. Meillä on yksi yhdistävä tekijä, jota ilman mies olisi ikinä edes vilkaissut minua päin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:52"]
Itsekin olen parisuhteessa miehen kanssa, joka on "out of my league". Siis todella hyvännäköinen ja fiksukin. Ei ehkä helpoin persoona, mutta silti mukava.
Meillä on kuitenkin ihan selkeä syy siihen, miksi aloimme tapailla. Meillä on yksi yhdistävä tekijä, jota ilman mies olisi ikinä edes vilkaissut minua päin.
[/quote]
En siis ole itsekään tyhmä rumilus, vaan tavallisen nätti. Mies sen sijaan kuuluu siihen komeimpien ryhmään. Minä ja hänen exänsä ollaan kuin yö ja päivä :D
No oho.
Joku voisi etsiä esimerkin, missä tavallisella keskituloisella miehellä on edes ok-näköinen nainen. Sitä voitaisiin sitten hämmästellä yhdessä.
[/quote]
Tämä.
Eipä tule mieleen.
No oho.
Joku voisi etsiä esimerkin, missä tavallisella keskituloisella miehellä on edes ok-näköinen nainen. Sitä voitaisiin sitten hämmästellä yhdessä.
[/quote]
Melkein kaikki miehet... paitsi ne, joiden tulot on alle keskitason ja silti niillä on ok-näköisiä naisia :D
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, joten tässä on vain yksi vaihtoehto:
JÄTÄ SE SIKA!!!
[/quote]
Penis?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:29"]
[/quote]
Penis?
[/quote]
Haha :/
Mä oon myös aina ihmetellyt, että mitä mieheni näkee minussa. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta. Vaikeinta asiassa on ollut mun huono itsetunto. Vasta viime vuosina olen ymmärtänyt, että minä oikeasti riitän miehelleni, vaikka naisia olisi jonossa asti. Mutta jos eroaisimme, niin en koskaan enää haluaisi noin komeaa miestä. Se voi oikeasti olla myös taakka suhteelle ja omalle itsetunnolle.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:53"]
Mä oon myös aina ihmetellyt, että mitä mieheni näkee minussa. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta. Vaikeinta asiassa on ollut mun huono itsetunto. Vasta viime vuosina olen ymmärtänyt, että minä oikeasti riitän miehelleni, vaikka naisia olisi jonossa asti. Mutta jos eroaisimme, niin en koskaan enää haluaisi noin komeaa miestä. Se voi oikeasti olla myös taakka suhteelle ja omalle itsetunnolle.
[/quote]
Sama! Ennemmin haluaisin itseni tasoisen, jos nykyisen alfauroksen kanssa tulee ero. Ollaan tosin oltu yhdessä vasta 2,5 vuotta. Todella ikävää kuulla, että sinulla on mennyt vuosikausia asian hyväksymiseen. :/
Jospa mies on pohjimmiltaan epävarma, tullut petetyksi jne. Kokee olonsa turvallisemmaksi vähän vaatimattomamman näköisen naisen kanssa, kun ei tarvitse pelätä että nainen saa jatkuvasti huomiota muilta miehiltä. Rehellisesti sanottuna tämä on syy, miksi itse tykkään ns. tavismiehistä, en todellakaan halua miestä joka jatkuvasti kääntää päitä ja saa huomiota muilta naisilta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]
Miten te akat oikeasti jaksatte länkyttää tuota?
Oletteko ihan aikuisia? Oletteko eläneet tynnyrissä?
Miehillä EI ole yhtä kovia kriteerejä kuin naisilla. Miehet EIVÄT ajattele kuten naiset. Jos se sun miehes ei ole mikään beckhami niin on todennäköistä, että sille kelpaa 90 %:a naisista.
[/quote]
Itse elät tynnyrissä kun käsityksesi miehistä ovat noin naiiveja.
Miehet ovat todella tarkkoja sen suhteen lähtevätkö oikeaan parisuhteeseen naisen kanssa vai ei. Ihan tutkitusti.
[/quote]
Mikäs se sun tutkimus on? Miehet kylläkään eivät ole yhtä nirsoja kuin naiset, eivät suoralta kädeltä heti torju valtaosaa naisista kuten naiset torjuvat valtaosan miehistä.