Onko joku käynyt Mensan testissä?
Kuinka noloo sellaiseen on mennä? Kuinka noloo on, jos ei pääsekään jäseneksi? Kuinka noloo on liittyä jäseneksi? Mitä jos testiin tulee samaan aikaan joku ärsyttävä tuttu? Kokemuksia?
Kommentit (21)
Joo olin testissä jotain 20 vuotta sitten ja pari kertaa myös valvomassa testiä. Mitä haluat kysyä?
Jos on 15v niin tietty kaikki on noloo
Mitä noloo testissä on? Ja mitä noloa siinä on että ei pääse jäseneksi, mensaan voi kuulua muutama prosentti väestöstä. Tuskin kovin moni olettaa pääsevänsä jäseneksi kun testissä käy.
kuinka yleistä on, että mensan jäsen elää uusperheessä?
Mä tein sellasen alustavan testin jossa tuli tulos että kehotetaan ehdottomasti hakemaan mensaan.
Joo tuli 20 pointsia
t lesbofeministi
Jos pelkää tuttuja, voi käydä testissä toisessa kaupungissa. Ja vaikka joku tuttu näkisikin, ei testin tulosta tarvitse kertoa, se tulee vain sinun itsesi tietoon. Myöskään jäseneksi liittymistä ei tarvitse kenellekään kertoa jos ei halua, joten ei mitään noloa siinäkään.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:12"]
Mä tein sellasen alustavan testin jossa tuli tulos että kehotetaan ehdottomasti hakemaan mensaan.
[/quote] Minäkin tein, samoin tuloksin, mutten sit jaksanut vaivautua varsinaisiin testeihin. Tiesin kyllä jo muutenkin olevani keskimääräistä fiksumpi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:18"]
Jos pelkää tuttuja, voi käydä testissä toisessa kaupungissa. Ja vaikka joku tuttu näkisikin, ei testin tulosta tarvitse kertoa, se tulee vain sinun itsesi tietoon. Myöskään jäseneksi liittymistä ei tarvitse kenellekään kertoa jos ei halua, joten ei mitään noloa siinäkään.
[/quote]
Niin, eli onko niin, että jäsenet eivät tiedä toisensa olevan jäseniä, jos sen on itse kieltänyt tai ei ole "julkijäsen"?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:12"]
[/quote] Minäkin tein, samoin tuloksin, mutten sit jaksanut vaivautua varsinaisiin testeihin. Tiesin kyllä jo muutenkin olevani keskimääräistä fiksumpi.
[/quote]
Samoin. Ek tulos yllättänyt mutta teki iloiseksi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:04"]Kuinka noloo sellaiseen on mennä? Kuinka noloo on, jos ei pääsekään jäseneksi? Kuinka noloo on liittyä jäseneksi? Mitä jos testiin tulee samaan aikaan joku ärsyttävä tuttu? Kokemuksia?
[/quote]
Tosi noloo. Ei kantsi mennä, joku tuttu saattaa nähdä.
Koko väestön keskimääräinen älykkyysosamäärä on 100. Siis puolella väestöstä on keskimääräistä vähäisempi älykkyys. Miettikää sitä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:18"]
[/quote]
Niin, eli onko niin, että jäsenet eivät tiedä toisensa olevan jäseniä, jos sen on itse kieltänyt tai ei ole "julkijäsen"?
[/quote]
Jäsenten mielestä mensaan kuuluminen ei tietenkään ole noloa. ;) Joku muu mensalainen tietysti välttämättä tietää, joku jäsenrekisterihän niilläkin on oltava.
Aloituksesta päätellen ap:n on turha mennä. Liian noloa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:26"]Koko väestön keskimääräinen älykkyysosamäärä on 100. Siis puolella väestöstä on keskimääräistä vähäisempi älykkyys. Miettikää sitä.
[/quote]
Ja mietipä sitä, että huippuälykkäällä on saman verran eroa keskivertoon, kuin keskiverrolla vammaiseen. Eli huippuälykkään mielestä keskiverto voi vaikuttaa lähinnä vammaiselta. Niinhän sitä sanotaan, että kymmenien pisteiden ero älykkyydessä vaikeuttaa kahden ihmisen kanssakäymistä selvästi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:26"]Koko väestön keskimääräinen älykkyysosamäärä on 100. Siis puolella väestöstä on keskimääräistä vähäisempi älykkyys. Miettikää sitä.
[/quote]
Ja mietipä sitä, että huippuälykkäällä on saman verran eroa keskivertoon, kuin keskiverrolla vammaiseen. Eli huippuälykkään mielestä keskiverto voi vaikuttaa lähinnä vammaiselta. Niinhän sitä sanotaan, että kymmenien pisteiden ero älykkyydessä vaikeuttaa kahden ihmisen kanssakäymistä selvästi.
[/quote]
Ja voin tämän itse allekirjoittaa. T. Älykäs
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:26"]Koko väestön keskimääräinen älykkyysosamäärä on 100. Siis puolella väestöstä on keskimääräistä vähäisempi älykkyys. Miettikää sitä. [/quote] Ja mietipä sitä, että huippuälykkäällä on saman verran eroa keskivertoon, kuin keskiverrolla vammaiseen. Eli huippuälykkään mielestä keskiverto voi vaikuttaa lähinnä vammaiselta. Niinhän sitä sanotaan, että kymmenien pisteiden ero älykkyydessä vaikeuttaa kahden ihmisen kanssakäymistä selvästi. [/quote]
Ja voin tämän itse allekirjoittaa. T. Älykäs
[/quote]
Älykäs kirjoittaisi "Olen tämän kokemut", "Tiedän asian" yms. Älykäs ei "allekirjoita", jos ei paperia ei ole allekirjoitettavaksi. Minun ÄO on tosin vain 72,54.
t. Miks mun aina pitää tehdä asiota enkä saa edes juoda alkoholia
Palsta on jäseniä täynnä, mutta kenelläkään ei kokemusta testeistä? :D
-ap-