Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää miten kelpaan tälle miehelle

Vierailija
24.09.2015 |

Tapailen siis miestä, joka on kaikin puolin täydellinen. Hauska, aito, hyvännäköinen, hyväkroppainen, loistava sängyssä, hellä, huomaavainen, kaikkea mahdollista. Mä taas olen mielestäni ruma tai vähintäänkin oudon näköinen, en urheile ja se näkyy, olen opiskelija ja yhden lapsen totaaliyksinhuoltaja. Ihan käsittämätöntä. Tämä mies sanoo mulle että oon fiksu ja kaunis ja kaikin puolin upea. Että ei ole ikinä tapaillut vastaavaa naista. En keksi miksi mies haluaisi edes hyväksikäyttää mua, ei mulla ole mitään tarjottavaa. Mies ei myöskään selkeästi ole narsisti, koska ei suolla mitään puheitaan itsestään ja kertoo asioita kaunistelematta, on avoin kaikista huonoistakin puolistaan. Miksi ihmeessä tämä mies haluaa olla mun kanssa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua saadakseen miehet käyttäytyvät omituisesti. Jätä se sika.

Vierailija
2/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:04"]

Tapailen siis miestä, joka on kaikin puolin täydellinen. Hauska, aito, hyvännäköinen, hyväkroppainen, loistava sängyssä, hellä, huomaavainen, kaikkea mahdollista. Mä taas olen mielestäni ruma tai vähintäänkin oudon näköinen, en urheile ja se näkyy, olen opiskelija ja yhden lapsen totaaliyksinhuoltaja. Ihan käsittämätöntä. Tämä mies sanoo mulle että oon fiksu ja kaunis ja kaikin puolin upea. Että ei ole ikinä tapaillut vastaavaa naista. En keksi miksi mies haluaisi edes hyväksikäyttää mua, ei mulla ole mitään tarjottavaa. Mies ei myöskään selkeästi ole narsisti, koska ei suolla mitään puheitaan itsestään ja kertoo asioita kaunistelematta, on avoin kaikista huonoistakin puolistaan. Miksi ihmeessä tämä mies haluaa olla mun kanssa?

[/quote]

Miehet, juurikin ne hyvännäköiset, haluavat kotiin ihan ok:n naisen joka jumaloi häntä. Näin mies saa boostausta itsetunnolleen jatkuvasti. Valitettavasti nämä miehet hakevat sitten seksiseuraa oman tasoisistaan, kauniimmista, naisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on komea, hauska, älykäs, suosittu ja lahjakas mies yläluokkaisesta perheestä. Itse en ole kaunis ja tulen tavallisesta duunarisuvusta. Yhdessä ollaan oltu yli kymmenen vuotta. Markkina-arvoteoriat on höpöä. 

Vierailija
4/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että olisi tosissaan, yhärit nyt vaan ovat pelkkiä säälittäviä makuualustoja. Olisiko lapsestasi kiinnostunut, joku yö tulet vielä kokemaan elämäsi yllätyksen ja silloin voit syyttää vain itseäsi. Aikuinen ihminen, lopeta haaveilu ja luota vaistoosi, yksikään normaali mies ei ihan varmasti voi olla sinusta kiinnostunut.

Vierailija
5/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:04"]

[/quote]

Miehet, juurikin ne hyvännäköiset, haluavat kotiin ihan ok:n naisen joka jumaloi häntä. Näin mies saa boostausta itsetunnolleen jatkuvasti. Valitettavasti nämä miehet hakevat sitten seksiseuraa oman tasoisistaan, kauniimmista, naisista. 
[/quote]
Paitsi ettei ap pysty huomioimaan miestä edes keskivertoihmisen tapaan, äpärä vie siinä taloudessa paikan, joka kuuluu miehelle ja myöhemmin mahdollisille yhteisille lapsille.

Vierailija
6/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää sinusta, sinussa on sitä jotain hänelle. Älä anna huonon itsetunnon viedä sulta Prinssi Rohkeaa. :)

Vierailija
7/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielenkiintoinen nainen ja mies nauttii seurastasi. Ei siihen oikeasti muuta tarvita.

Tosin ap sulla on paska itsetunto. Et tee muuta kuin haukut itseäsi aloituksessa, vaikka selkeästi persoonasi näyttää olevan harvinaisen ihastuttava. Ja tuskin olet niin ruma ja outo mitä kuvittelet.

Vierailija
8/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:04"]

[/quote]

[/quote]

No ketkähän ne sitä itsetunnon buustausta hakevat..

Vierailija
9/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:04"]

[/quote]

[/quote]
En mä jumaloi miestä, on mulla ollut hyvännäköisiä miehiä aiemminkin. En toitota miehelle että se on hyvännäköinen, yms. Tämä ei nyt liittynyt pelkästään ulkonäköön, vaan siihen että mulla on myös lapsi. Eikä mussa vaan ole mitään kiinnostavaa. Ei rahaa tai mitään muutakaan.
Ap

Vierailija
10/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melko tavis, mutta rento, iloinen ja hauska, tosin korkeasti koulutettu ja jossain määrin menestynyt. Tuntuu riittävän nämä speksit paremmilekin.

Vierailija
11/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:22"]

Olet mielenkiintoinen nainen ja mies nauttii seurastasi. Ei siihen oikeasti muuta tarvita.

Tosin ap sulla on paska itsetunto. Et tee muuta kuin haukut itseäsi aloituksessa, vaikka selkeästi persoonasi näyttää olevan harvinaisen ihastuttava. Ja tuskin olet niin ruma ja outo mitä kuvittelet.

[/quote]

Jos avaus olisikin ollut: huonoitsetuntoinen mies ihmettelee miten kelpaa vastaavanlaiselle naiselle kuin ap luetteli, niin mies olisi haukuttu täällä av:llä maanrakoon tyyliin paska persoona, tylsä, ei kiltti, lassukka jne.

Vierailija
12/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsen voisi antaa pois? Minä ainakin valitsisin mieluummin ihanan miehen ja ihanan perheen kuin vaalisin jotain menneisyyden seksimuistoa kodissani. Voit olla mielenkiintoinen kunhan vaan teet itsestäsi sellaisen ja raaskit luopua entiseen elämään kuuluvista hankinnoista.

Vierailija
13/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:22"]

[/quote]

Jos avaus olisikin ollut: huonoitsetuntoinen mies ihmettelee miten kelpaa vastaavanlaiselle naiselle kuin ap luetteli, niin mies olisi haukuttu täällä av:llä maanrakoon tyyliin paska persoona, tylsä, ei kiltti, lassukka jne.

[/quote]

Tuskinpa. Tunnen monia pariskuntia oikeassa elämässä, jossa on radikaali "ero" kumppanien välillä. Joskus pelkissä luonteissa, joskus ulkonäössä ja välillä miltei kaikessa. Ei sitä kukaan ulkopuolinen osaa sanoa mikä vetää kaksi ihmistä yhteensä.

Vierailija
14/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te akat oikeasti jaksatte länkyttää tuota?

Oletteko ihan aikuisia? Oletteko eläneet tynnyrissä? 

Miehillä EI ole yhtä kovia kriteerejä kuin naisilla. Miehet EIVÄT ajattele kuten naiset. Jos se sun miehes ei ole mikään beckhami niin on todennäköistä, että sille kelpaa 90 %:a naisista. 

Vierailija
15/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:14"]

Mullakin on komea, hauska, älykäs, suosittu ja lahjakas mies yläluokkaisesta perheestä. Itse en ole kaunis ja tulen tavallisesta duunarisuvusta. Yhdessä ollaan oltu yli kymmenen vuotta. Markkina-arvoteoriat on höpöä. 

[/quote]

LOL, naisten kohdalla kyllä.

Mutta mites se sun miesmaku taas olikaan... ainiin, siihen markkina-arvoteoriat sopii aivan täysin. 

Ei kukaan ole väittänyt ettei lähes kuka tahansa nainen voi saada ketä tahansa miestä. Kyse on siitä, että jos sinunkin miehesi kaltainen "valioyksilö" on joutunut "tyytymään" sinuun, niin voit kuvitella mitä se on tavallisille  miehille koittaa saada naisia. 

Vierailija
16/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]Eikö lapsen voisi antaa pois? Minä ainakin valitsisin mieluummin ihanan miehen ja ihanan perheen kuin vaalisin jotain menneisyyden seksimuistoa kodissani. Voit olla mielenkiintoinen kunhan vaan teet itsestäsi sellaisen ja raaskit luopua entiseen elämään kuuluvista hankinnoista.
[/quote]
Painu muualle mun ketjusta, sairas ihminen.
Ap

Vierailija
17/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]

Miten te akat oikeasti jaksatte länkyttää tuota?

Oletteko ihan aikuisia? Oletteko eläneet tynnyrissä? 

Miehillä EI ole yhtä kovia kriteerejä kuin naisilla. Miehet EIVÄT ajattele kuten naiset. Jos se sun miehes ei ole mikään beckhami niin on todennäköistä, että sille kelpaa 90 %:a naisista. 

[/quote]

Itse elät tynnyrissä kun käsityksesi miehistä ovat noin naiiveja.

Miehet ovat todella tarkkoja sen suhteen lähtevätkö oikeaan parisuhteeseen naisen kanssa vai ei. Ihan tutkitusti.

Vierailija
18/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho. 

Joku voisi etsiä esimerkin, missä tavallisella keskituloisella miehellä on edes ok-näköinen nainen. Sitä voitaisiin sitten hämmästellä yhdessä. 

Vierailija
19/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]Eikö lapsen voisi antaa pois? Minä ainakin valitsisin mieluummin ihanan miehen ja ihanan perheen kuin vaalisin jotain menneisyyden seksimuistoa kodissani. Voit olla mielenkiintoinen kunhan vaan teet itsestäsi sellaisen ja raaskit luopua entiseen elämään kuuluvista hankinnoista. [/quote] Painu muualle mun ketjusta, sairas ihminen. Ap

[/quote]

Ei av:lle kannata tehdä oikeastaan mitään parisuhdealoituksia, koska nää palstan mielenterveysongelmaiset luuserimiehet tulevat ne pilaamaan AINA omalla haukkumisellaan ja vääristyneillä käsityksillään. 

Vierailija
20/39 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että tuota ihmettelet...se mieshän on hulluna sinuun ja kemiaa löytyy..paljonkin kun ei lapsi haittaa..naisen rahoilla tai statuksella ei ole miehelle mitään merkitystä vain tunne on tärkeää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan