Pidätkö avokadosta?
Kyllä, mutta en kovin usein osta, viimeksi viime la ja 1kpl maksoi Prismassa 1,20€.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mautonta ja suutuntuma ällöttävä.
Syötkö lihaa?
Syötkö lihaa raakana ja maustamattomana?
Miten tää avokadoon liittyy? Syön lihaa, myös raakana, mutta useimmiten kypsennettynä. Voin syödä sitä myös maustamattomana. Silti avokadon suutuntuma on ikävä ja se on mautonta.
Liha jota syön on aina kotimaista. Näytä minulle kotimainen avokado.
Et sinä ilmoittanut ensimmäisessä kommentissasi kotimaisuuden olevan mikään peruste, joten turha esittää sitä jälkikäteenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei maistu miltään.
Tykkään avokadoista, mutta niiden on oltava kypsiä, syön useamman viikossa. Jaan hedelmän kahteen osaan, poistan kiven, sitten pohjalle ja reunoille puristan sitruunaa, täytän kuopan kermaviilillä tai smetanalla, hiukan aromisuolaa päälle ja ylimmäiseksi mätiä, levistä tehty mätikin käy hyvin ja näin tehtynä avokado maistuu todella hyvältä, on kaikkea muuta kuin mautonta.
T. Mies
Avokado bisnes on sairasta. Suosittelen katsomaan dokkareita.
Vierailija kirjoitti:
Avokado bisnes on sairasta. Suosittelen katsomaan dokkareita.
En katso. Itse syön avokadoja hyvällä mielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maistu miltään.
Tykkään avokadoista, mutta niiden on oltava kypsiä, syön useamman viikossa. Jaan hedelmän kahteen osaan, poistan kiven, sitten pohjalle ja reunoille puristan sitruunaa, täytän kuopan kermaviilillä tai smetanalla, hiukan aromisuolaa päälle ja ylimmäiseksi mätiä, levistä tehty mätikin käy hyvin ja näin tehtynä avokado maistuu todella hyvältä, on kaikkea muuta kuin mautonta.
T. Mies
Kuulostaa hyvältä. Itse laitan siihen kuoppaan omenaviinietikkaa. Avocadon pitää tosiaan olla kypsää ollakseen hyvää. Sellaista helposti lusikoitavaa. On se hyvää.
Ei se nyt mitään herkkua ole. Tulee vähän sperma mieleen
Pidän. Eka kerran maistoin 70-luvulla ja meinasin oksentaa. 60-vuotiaaksi asti inhosin, mutta sitten sitkeiden maistelujen jälkeen aloin pitää ja nykyään siihen on himo. Syön sitä monta kertaa viikossa.