Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla HAHMOTUSHÄIRIÖISIÄ?

Vierailija
24.09.2015 |

Itken täällä ihan hulluna, koska keksin äsken mistä kiikastaa, kun eksyn joka paikkaan, en opi matematiikkaa jne. Ehkä en olekaan tyhmä "blondi" tai laiska, jollaisena minua pidetään! Luin siis artikkeleita hahmotushäiriöistä ja joka sana kolahti.

Omko täällä joku hahmotushäiriöstä kärsivä? Mikä sai sinut menemään tutkimuksiin? Mihin menit tutkittavaksi ja miten tilanne eteni? Millaisia testejä sinulle tehtiin? Millaista apua sait? Olisin kiitollinen, jos jakaisit kokemuksesi :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että mulla on jonkintasoinen. Vasen ja oikea menevät sekaisin, autolla ajo on haastavaa, tanssi on mulle myös tosi haastavaa. Matikassa olin muuten tosi hyvä mutta geometria oli tuskaa.

Vierailija
22/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet koulussa, mene erityisopettajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hahmota kysymystäsi

Vierailija
24/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata aluetta!

Poikani kävi tutkimuksissa, koska opet sanoivat vaikeuksien ilmetessä yläkoulun puolella, että äly kohdillaan.

Kuitenkin perustavaa laatua olevia vaikeuksia ns. helpoissa tehtävissä. Eli kielet sujuivat kuin vettä vain ja matematiikka, mutta varsinaisissa lukuaineissa probleemaa. Yritti kovasti, laiskuudesta ei tod. kyse. 

Ei todettu mitään eli puhtaat paperit. Nyt on yliopistolla luonnontieteellisellä puolella, mutta joissan asioissa on vieläkin kumman "hidas" perusälyyn nähden. 

Ehkä näissä diagnooseissa on edistytty sitten meidän päivien. Onko se sitten hyvä vai huono lokeroida lasta, en tiedä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän