Mitä mieltä tatuoinneista lihavilla ihmisillä?
Itselleni iskee suunnaton myötähäpeän, säälin ja vahingonilon värittämä tunnekuohu kun näen näitä suttaisia barbababoja kaupoilla. :D Millaisia tunteita muissa herättää? Nyt tarkoitan lähinnä lihavana tatuoinnin ottaneita. En sitä, jos tatuointi otettu ennen lihottavaa sairautta tms. Te aianaiset: "en ole asiasta mitään mieltä/miksi asian pitäisi minua liikuuttaa"-tyypit joiden aina on päästävä alleviivaamaan hyvää ihmisyyttään voitte olla kommentoimatta. Ettehän te edes eksy näihin ketjuihin, koska asia ei teitä kiinnosta. T: Tatuoitu timmi salimimmi :)
Kommentit (32)
Täydellisesti pilall, ihonsa tatskoilla pilannut läski, huippua.
Parempi onkin, että jo valmiiksi ällöttävä läski ottaa tatuoinnin, kuin että joku hottis.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:22"]Tatuoinnit on kamalia kaikilla.
[/quote]
Täsmälleen samaa mieltä. Aivan sama onko kyseessä laiha, tai lihava, tatuoinnit aina yhtä kammottavia.
Olen sitä mieltä, että ovat vähän keskinkertaista tyhmempiä juntteja, koska ovat ottaneet tatuointeja. Ihan sama onko lihava vai "timmi".
ei se ole mitään "hyvää ihmisyyttä" jos ei toisten tekemiset innosta sen vertaa että viitsisi toista kertaa vilkaista. mutta mielenkiintoinen sananvalinta sinulta.
Olen lihava ja tatuoitu bmi 30. Ihan hyvin noi tatuoinnit mulle sopii.
Jotkut rumia, jotkut kauniita ja jotkut aivan täysin turhanpäiväisiä. Vääränvärisiä, suttusia reunoja tai väärinaseteltuja kuvia.
Yäk, ovat hirveitä kaikilal. Mietin toisinaan salilla, että kamalaa... Vaikka nuokin kuinka treenaavat itsensä huippukuntoon, niin vartalo on lopullisesti pilalla, kun iho näyttää vaarin kalsareilta.
Siihen suhtautuu ihan eri tavalla kuin vaikka syntymästään vammaisen ihmisen "rujouteen" tai vaikka suuriin pigmenttihäiiöihin. Sellainen ei pilaa ihmisen ulkonäköä, mutta itse hankitut, mustelman näköiset sotkut kyllä. Ihan se ja sama millaisia muistoja niillä haluaa ilmentää, mutta ovat yhtä kamalia kuin teräskilluttimet naamassa, l. kaikenlaiset lävistykset.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:28"]
Se on babaPaPa
[/quote]
babapapa :D
barbapapa, barbamama jne.
ja Bepanthen. Ei BEBA. Siinä ei ole pyllyä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:28"]
Se on babaPaPa
[/quote]
babapapa :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:28"]Se on babaPaPa
[/quote]
Eikä ole kuin barbapapa. Näin vakavilla asioilla ei pelleillä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:31"]
[/quote]
Mun mielestä Bebanteen olisi kyllä toimivampi nimi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:28"]
Se on babaPaPa
[/quote]
Mä oon aina luullu, et baRbapapa
Rakastin aina pienenä sitä karvasta barbapapaa <3
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:32"]Rakastin aina pienenä sitä karvasta barbapapaa <3
[/quote]
Ai karvapapaa?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:31"]
[/quote]
Pylly on kyllä ollu aina PEBA!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:32"]
Rakastin aina pienenä sitä karvasta barbapapaa <3
[/quote]
Barbapörrö!
Lähinnä oksettaa!