Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat: ihastutteko usein muihin?

Vierailija
24.09.2015 |

Olen ollut naimisissa kymmenen vuotta, minulla on oikein ihana mies. Silti ihastun vähän väliä muihin tapaamiini miehiin. Luojan kiitos, en ole pettänyt kertaakaan, vaikka kiusauksia on ollut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on ollut semmoinen työkaveri, että mielenrauha on järkkynyt. Eikä todellakaan ole ollut mikään aviokriisi päällä.

Vierailija
2/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 14 vuotta enkä ole kertaakaan muihin ihastunut. Kotona on priima mies, joten ei ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ihastunut. Katkaisin välit ihastukseen ja se hiipui :) Edelleen naimisissa saman miehen kanssa.

Vierailija
4/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet vasta kaksi vuotta naimisissa, mutta yhdessä paljon pidempään. Kerran olen ihastunut toiseen mieheen ja se tapahtui suhteen alkupuolella. Mieskin oli ihastunut minuun ja suoraan sanoi, että jos mieheni ei olisi ehtinyt ensin, hän olisi yrittänyt lämmitellä minua. Mitään yöllistä keskustelua ja lähekkäin istumista enempää ei tapahtunut, mutta tämän tapauksen jälkeen en ole tavannut kyseistä miestä kuin kerran. Ennen tapasimme usein yhteisissä riennoissa. Olen kertonut miehelleni myöhemmin ihastuksestani ja asia on ok.

Toivon, etten ihastu enää toisiin miehiin. Syyllisyyden tunne oli jotain niin kamalaa.

Vierailija
5/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun parisuhteessa on meneillään huonompi kausi. Aika helposti ihastun tai ainakin jään mieleeni pyörittelemään jotain tiettyä miestä. Koskaan en ole minkään suhteen "edennyt". Mulle riittää tuo yks mies vaikkei elämä aina oliskaan ruusuilla tanssimista. Tuskin se ruoho on vihreämpää aidan toisellakaan puolella.

Vierailija
6/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:22"]

Olen ollut naimisissa 14 vuotta enkä ole kertaakaan muihin ihastunut. Kotona on priima mies, joten ei ole tarvetta.

[/quote]

Ei minullakaan ollut mitään tarvetta, kun ihastuin päätä pahkaa naiseen, joka ei millään mittarilla arvioiden pärjännyt ihanalle vaimolleni.

Vierailija
7/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:22"]Olen ollut naimisissa 14 vuotta enkä ole kertaakaan muihin ihastunut. Kotona on priima mies, joten ei ole tarvetta.
[/quote]

Sama täällä.
Ihastuminen kertoo siitä ettei kykene kasvamaan aikuiseksi ja sitoutumaan

Vierailija
8/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v ollaan oltu yhdessä, enkä ole ihastunut muihin kun omaan mieheeni jokapäivä uudelleen :)

Vierailija
9/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:22"]

[/quote]

Ei minullakaan ollut mitään tarvetta, kun ihastuin päätä pahkaa naiseen, joka ei millään mittarilla arvioiden pärjännyt ihanalle vaimolleni.

[/quote]

Epäilen kyllä että jokin parisuhteen osa-alue on silloin rempallaan, jos toiseen ihastuu. En tarkoita nyt puolison ulkonäköä vaan ehkä parisuhteen arkipäiväistymistä, arjen sietokykyä, mahdollisia seksuaalisia ongelmia tms. Eli silloin on "syytä" ihastua toiseen vaikka oma puoliso olisi mr/mrs universum.

Vierailija
10/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein, mutta kun ihastun esim. työkaveriin, se tunne voi kestää vuosia ja mun on vaikea päästä siitä yli.

Vierailija
11/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 18 vuotta, enkä ole kertaakaan ihastunut keneenkään toiseen. Hän on mun mielestä niin täydellinen, ettei kukaan vedä vertoja hänelle. Muut miehet ei tunnu miltään, en edes oikein tajua että ne on miehiä. Mulle on vain tuo yksi.

Vierailija
12/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pelkästä ihastumisesta ei tarvitse tuntea syyllisyyttä, jos mitään "laitonta" ei tapahdu. Itsellä on viidentoista vuoden aikana ollut pari sellaista tuttavuutta, joiden kanssa on synkannut hyvin ja joiden kanssa toisenlaisessa elämän tilanteessa olisi voinut syntyä jotain. Mitään sellaista, mitä en voisi miehelleni kertoa, ei kuitenkaan ole koskaan tapahtunut. Enkä ole edes harkinnut mitään pettämistä eikä se ole koskaan houkutellut mitenkään.

Vierailija
13/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luonteenpiirteestä. Vaimo ei ihastu toisiin, minä taas jopa kerran vuodessa johonkin moimoi-tuttavuuteen. Tiedän kuitenkin tosi hyvin, että ei kukaan ole yhtä hyvä minulle kuin vaimo ja en ota niitä ihastuksia ikinä tosissani. Vaimon kunnioituksen takia otan etäisyyttä ihastuksiin.

Vierailija
14/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin. Olen muutenkin huono ihastumaan ja pitämään tunteita yllä.

Vierailija
15/15 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:54"]

Riippuu luonteenpiirteestä. Vaimo ei ihastu toisiin, minä taas jopa kerran vuodessa johonkin moimoi-tuttavuuteen. Tiedän kuitenkin tosi hyvin, että ei kukaan ole yhtä hyvä minulle kuin vaimo ja en ota niitä ihastuksia ikinä tosissani. Vaimon kunnioituksen takia otan etäisyyttä ihastuksiin.

[/quote]

Moimoi-tuttavuus :D Vähän oot helppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä