Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitää tuplasynttärit sisaruksille, niin voiko ostaa vähän halvemmat lahjat

Vierailija
24.09.2015 |

kun äiti pääsee kuitenkin vähemmällä järjestelyillä ja kustannuksilla kun järkkää vaan yhdet kemut lapsille. Tulossa siis kaveriperheen 3 ja 5 v synttärit.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kivat, tarpeelliset lahjat omalle kukkarolle sopivalla budjetilla. Kuka miettii tuollaisia...

Vierailija
2/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ketuttaa, kun "kaikkien" muiden lapset on syntyneet suht samoihin aikoihin ja voivat pitää tuplasynttärit ja pääsevät  yksillä juhlilla, mutta meillä on puolen vuoden ero syntymäajoissa, niin ei oikein onnistu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä on sitten joulu- ja synttärilahja samassa"
-Kaikki sukulaiset ja perhe
.
T: joulukuun lapsi

Vierailija
4/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]Minua ainakin ketuttaa, kun "kaikkien" muiden lapset on syntyneet suht samoihin aikoihin ja voivat pitää tuplasynttärit ja pääsevät  yksillä juhlilla, mutta meillä on puolen vuoden ero syntymäajoissa, niin ei oikein onnistu...
[/quote]
Lapsen syntymäaikaa voi myös suunnitella jonkin verran.

Vierailija
5/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]

Minua ainakin ketuttaa, kun "kaikkien" muiden lapset on syntyneet suht samoihin aikoihin ja voivat pitää tuplasynttärit ja pääsevät  yksillä juhlilla, mutta meillä on puolen vuoden ero syntymäajoissa, niin ei oikein onnistu...

[/quote]

Niin no, meillä on kuukausi eroa syntymäpäivissä mutta myös viisi vuotta siihen päälle. Ei oikein onnistu tuplasynttärit. Mutta toisaalta en koe mitenkään rankkana järjestää kaksia synttäreitä peräjälkeen.

Vierailija
6/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ihme logiikka sulla ap. Tietenki ostat just ne lahjat mitkä haluut ja mitkä sopii sun kukkarolle, yhteissynttärit tai erikseen.

Vierailija
7/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]Minua ainakin ketuttaa, kun "kaikkien" muiden lapset on syntyneet suht samoihin aikoihin ja voivat pitää tuplasynttärit ja pääsevät  yksillä juhlilla, mutta meillä on puolen vuoden ero syntymäajoissa, niin ei oikein onnistu...
[/quote]
Lapsen syntymäaikaa voi myös suunnitella jonkin verran.
[/quote]

Haista v***U

Vierailija
8/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, kun voisi pitää eri aikaan. T. Kaksosten äiti

Vierailija
9/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos noin ajattelee. 

Vierailija
10/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on toisen kummi, mutta ei kuitenkaan sukua. Pitääkö olla samanarvoiset vai kummilapselle ehdottomasti arvokkaampi lahja?

Vierailija
11/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]"Tässä on sitten joulu- ja synttärilahja samassa"
.
[/quote]
Joo, mun anoppi tokaisi 1.12. syntyvästä (LA) lapsestani että nythän voi pitää sitten joulun ja synttärit samassa, totesin vaan viileästi: muillakin lapsilla on synttärit ja joulut erikseen, eikä tämä lapsi ole poikkeus. Meillä on toisella lapsella synttärit kesällä. Jumalauta että joulukuun lapset joutuu kärsimään vääryyttä.

Vierailija
12/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunmilapselle AINA parempi lahja. Tietysti.

Meillä on yksi lapsi syntynyt jouluna ja mä olen alusta saakka sanonut, että hänen synttäreitään ei todellakaan yhdistetä jouluun. Se olis ihan älyttömän epäreilua.

Vierailija
13/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]"Tässä on sitten joulu- ja synttärilahja samassa"
.
[/quote]
Joo, mun anoppi tokaisi 1.12. syntyvästä (LA) lapsestani että nythän voi pitää sitten joulun ja synttärit samassa, totesin vaan viileästi: muillakin lapsilla on synttärit ja joulut erikseen, eikä tämä lapsi ole poikkeus. Meillä on toisella lapsella synttärit kesällä. Jumalauta että joulukuun lapset joutuu kärsimään vääryyttä.
[/quote]
Nyy[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:46"]kun äiti pääsee kuitenkin vähemmällä järjestelyillä ja kustannuksilla kun järkkää vaan yhdet kemut lapsille. Tulossa siis kaveriperheen 3 ja 5 v synttärit.
[/quote]
Miten niin äiti pääsee, eiköhän se järjestäminen ja kustannukset ole molempien vanhempien asia.

Vierailija
14/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:59"]

Entäs jos on toisen kummi, mutta ei kuitenkaan sukua. Pitääkö olla samanarvoiset vai kummilapselle ehdottomasti arvokkaampi lahja?

[/quote]

Kunhan on saajalleen mieluiset, lapset ei ymmärrä hintalappuja.

Vierailija
15/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]"Tässä on sitten joulu- ja synttärilahja samassa" -Kaikki sukulaiset ja perhe . T: joulukuun lapsi [/quote] Joo, mun anoppi tokaisi 1.12. syntyvästä (LA) lapsestani että nythän voi pitää sitten joulun ja synttärit samassa, totesin vaan viileästi: muillakin lapsilla on synttärit ja joulut erikseen, eikä tämä lapsi ole poikkeus. Meillä on toisella lapsella synttärit kesällä. Jumalauta että joulukuun lapset joutuu kärsimään vääryyttä.

[/quote]

Sama tammikuussa syntyneillä: vastahan oli joulu, mitä sitä nyt syntymäpäivälahjoja tai juhlia tarvii. Kiva lapselle!

Vierailija
16/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:50"]"Tässä on sitten joulu- ja synttärilahja samassa" -Kaikki sukulaiset ja perhe . T: joulukuun lapsi [/quote] Joo, mun anoppi tokaisi 1.12. syntyvästä (LA) lapsestani että nythän voi pitää sitten joulun ja synttärit samassa, totesin vaan viileästi: muillakin lapsilla on synttärit ja joulut erikseen, eikä tämä lapsi ole poikkeus. Meillä on toisella lapsella synttärit kesällä. Jumalauta että joulukuun lapset joutuu kärsimään vääryyttä. [/quote] Nyy[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:46"]kun äiti pääsee kuitenkin vähemmällä järjestelyillä ja kustannuksilla kun järkkää vaan yhdet kemut lapsille. Tulossa siis kaveriperheen 3 ja 5 v synttärit. [/quote] Miten niin äiti pääsee, eiköhän se järjestäminen ja kustannukset ole molempien vanhempien asia.

[/quote]

Kuinka usein olet nähnyt isien hikoilevan synttärikakun, koristeluiden ja muiden järjestelyiden kanssa...?

Vierailija
17/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmänhän siitä on vieraille vaivaa kun pääsee käymään synttäreillä kertarysäyksellä. Itse ainakin olen ostanut ihan normilahjat vaikka on yhteissynttäreitä järjestetty. Ihme logiikkaa sulla. Lasketko aina syöväsi synttäreillä rahan edestä mitä on mennyt lahjaan?? :D

Vierailija
18/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla synttäreiden välillä tasan viikko. Pidämme aina molemmille omat juhlat, vaikka vieraat ovat lähes samat molemmissa. Katsotaan sitten teini-iässä, jos haluavat yhteiset, mutta siihen asti molempia juhlitaan erikseen.

Vierailija
19/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synttärit marraskuun alussa ja olen aina saanut synttärilahjan ja joululahjan samassa. Joulut olivat aina melko ankeita kun jäin ilman lahjoja. Kesällä syntynyt veli availi lukuisia pakettejaan ja minä vaan murjotin. Jotenkin se marraskuussa kummilta saatu lahja (yleensä tyyliin kirja ja karkkipussi tai pyjama) ei lämmittänyt enää melkein kahden kuukauden päästä. Onneksi vanhempani ja pappani sentään antoivat erikseen nuo lahjat.
.
Että joo, ihan normaalin lahjan ostaisin, koska tiedän miten pahalta tuollainen lahjakikkailu tuntuu. Älä ole törppö kuten mun sukulaiset. Tietysti jos rahasta on oikeasti pulaa niin ostat budjettisi rajoissa jotain kivaa. T. Edelleen katkera