Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa kohta enää tätä maailmaa, kaikki mennyt pilalle!

Vierailija
04.04.2022 |

Mä en jaksa enää kauaa. Muutama vuosi sitten elämä oli rauhallista ja hyvää. Sitten koronasekoilu. Ja pahin kaikista vielä päälle: sota. Se leviää sieltä, kohta se on täälläkin. Ennen sitä nähdään ruokapula ja hintojen nousu. Ihmisiltä menee työt alta, konkursseja, epävarmuutta, kärsimystä. Yhteiskunnilta loppuvat resurssit, alkaa anarkia, ryöstely, seksuaalirikokset. Kenelläkään ei ole enää tukevaisuutta. Yksi hullu pilasi koko ihmiskunnan tulevaisuuden. En jaksa enää kauaa, en halua nähdä miten maailma ympärillä palaa. Parissa vuodessa kaikki päästetään romahtamaan... ei vttu

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää! Ydinsota alkaa pian ja sitten tulee loppu. Kannattaa iloita siitä. Ei enää kurjuutta ja kärsimystä kun koko maapallo tuhoutuu 😊

Ei tuhoudu! Rotat ja ainakin torakat jäävät.

Niin ja yksi olmi joka piilottelee Uralin vuoristoon rakennetussa luxusonkalossa.

Vierailija
22/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Lähikaupasta hain tuoreita munkkeja, ne ei olleet menneet pilalle!

Nyt on taas hyvä mieli. Elämä kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin veetuttaa tässä nykymenossa moni asia. Ap:n mainitsemien juttujen lisäksi minun on vaikea sietää mm. somea ja sen kautta moneen iskenyttä masennusta/oman elämän kiillottamista, ilmastokriisiä, pikamuotia ja kiinakrääsää, roskaamista ja saastuttamista (jotka tuntuvat vain yltyvän, vaikka niistä puhutaan koko ajan enemmän), valtavia kauppaketjuja jotka hautaavat alleen persoonalliset putiikit... Niin, ja sitten vielä ylivedetty w*ketus cancel-kulttuureineen.

Monessa asiassa palaisin mielelläni ajassa taaksepäin. Ja olen "vasta" 26.

Vierailija
24/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona ei ole ohi.

Ilmeisesti ei menekään  ohi puheista päätellen  , onko joku keinotekoinen tauti vai mikä . Luopunut toivosta . Viimeinen niitti arkkuun oli toi meneillään oleva kaaos .

Se on bioase.

Vierailija
25/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää! Ydinsota alkaa pian ja sitten tulee loppu. Kannattaa iloita siitä. Ei enää kurjuutta ja kärsimystä kun koko maapallo tuhoutuu 😊

Ei tuhoudu! Rotat ja ainakin torakat jäävät.

Ja Keith Richards

Vierailija
26/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Aurinko sammuu kuitenkin jossain vaiheessa, joten kyllä pallo tuhoutuu joka tapauksessa.

Vierailija
27/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä vedät kierroksia asioista joihin et itse voi vaikuttaa kun sulla ei ole muutakaan elämää. ok ap

Vierailija
28/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin veetuttaa tässä nykymenossa moni asia. Ap:n mainitsemien juttujen lisäksi minun on vaikea sietää mm. somea ja sen kautta moneen iskenyttä masennusta/oman elämän kiillottamista, ilmastokriisiä, pikamuotia ja kiinakrääsää, roskaamista ja saastuttamista (jotka tuntuvat vain yltyvän, vaikka niistä puhutaan koko ajan enemmän), valtavia kauppaketjuja jotka hautaavat alleen persoonalliset putiikit... Niin, ja sitten vielä ylivedetty w*ketus cancel-kulttuureineen.

Monessa asiassa palaisin mielelläni ajassa taaksepäin. Ja olen "vasta" 26.

Juuri tuo woketus ja kertakäyttökrääsäkulttuuri muakin vituttaa ja masentaa enemmän kuin korona tai sota koska korona ja sota ei ole ikuisia mutta noista on tulossa oikeasti uusi normaali.

Vierailija
29/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaos, tuli sopivasti heti kun uusvasemmisto pääsi vetämään kristilliset arvot vessasta alas. Uusia arvoja keksitään, mutta ne on huonompia tai niistä ei kukaan piittaa.

Korona ja oikeistodiktatuurin aloittama sota siis on naapurimaan vasemmistohallituksen vika. Kerrotko vielä, miten päättelysi eteni?

Vierailija
30/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lääkkeet

Sinulla taitaa olla omaa kokemusta. Onko euforia päällä, hymyiletkö kun sekopää, puhua pälpätät kaiken aikaa, et pysy paikoillas, suu käy kun maantiekiitäjä!

Kuule, ei sekään ole hyvä olla mömmöissä, huumattuna, koomassa todellisuudesta, eli oikeasta elämästä. Zombi??!!

Sulla on ainakin oikeat lääkkeet, kun maailma ei vaikuta susta miltään. Onhan se onnellisuustabletti joillekin pakokeino oikeasta maailmasta....

Voi sen kai näinkin päin ottaa, mutta oletko ylpeä mielialalääkkeenkäyttäjä???

Vierailija
31/33 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi hilautua tuonne Ukrainan etulinjamaan ampuilemaan r y s s i ä. Jos käy huonosti niin toiveesi toteutuu, jos hyvin niin r y s s ä t loppuu ampumalla ja maailma kiittää.

Vierailija
32/33 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvallat ja CIA ovat Ukrainan sodan aiheuttajat. Tuota tosiasiaa kun näkevät vain liian harvat, niin mitään ei ole tehtävissä. Sota tulee ennen digi-ID:tä ja itse aio ottaa osaa kumpaankaan. Junan alle käy miehen tie.

Vierailija
33/33 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaan ahmin ja ihmettelen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi