Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa kohta enää tätä maailmaa, kaikki mennyt pilalle!

Vierailija
04.04.2022 |

Mä en jaksa enää kauaa. Muutama vuosi sitten elämä oli rauhallista ja hyvää. Sitten koronasekoilu. Ja pahin kaikista vielä päälle: sota. Se leviää sieltä, kohta se on täälläkin. Ennen sitä nähdään ruokapula ja hintojen nousu. Ihmisiltä menee työt alta, konkursseja, epävarmuutta, kärsimystä. Yhteiskunnilta loppuvat resurssit, alkaa anarkia, ryöstely, seksuaalirikokset. Kenelläkään ei ole enää tukevaisuutta. Yksi hullu pilasi koko ihmiskunnan tulevaisuuden. En jaksa enää kauaa, en halua nähdä miten maailma ympärillä palaa. Parissa vuodessa kaikki päästetään romahtamaan... ei vttu

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minäkin sain muutama vuosi sitten säännöllisesti pillua. Nykyään olen yksin masentuneena :(

Vierailija
2/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaos, tuli sopivasti heti kun uusvasemmisto pääsi vetämään kristilliset arvot vessasta alas. Uusia arvoja keksitään, mutta ne on huonompia tai niistä ei kukaan piittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis lähtemään , jos olisi pilleri minkä ottaisi niin olisin jo ottanut sen . Nyt keinoja miettiessä , helppo ja nopea . Tulevaisuutta ei ole enää .

Vierailija
4/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei ole ohi.

Vierailija
5/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minäkin sain muutama vuosi sitten säännöllisesti pillua. Nykyään olen yksin masentuneena :(

Mitä tapahtui?

Vierailija
6/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi ottaa pään perseestä ja miettiä, kuinka hyvin omat asiat on verrattuna vaikkapa Ukrainaan.

Oikeasti, häpeäisit vähän.

Vierailija
7/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi ottaa pään perseestä ja miettiä, kuinka hyvin omat asiat on verrattuna vaikkapa Ukrainaan.

Täällä ei vielä ymmärretä sitä tuhoa, mikä on tulossa. Sääliksi käy ukrainalaisia, he ovat ensimmäiset uhrit.

Ap

Vierailija
8/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona ei ole ohi.

Ilmeisesti ei menekään  ohi puheista päätellen  , onko joku keinotekoinen tauti vai mikä . Luopunut toivosta . Viimeinen niitti arkkuun oli toi meneillään oleva kaaos .

Vierailija
9/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei vielä ymmärretä sitä tuhoa, mikä on tulossa. Sääliksi käy ukrainalaisia, he ovat ensimmäiset uhrit.

Ap

Terveisiä Donetskiin.

Vierailija
10/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis lähtemään , jos olisi pilleri minkä ottaisi niin olisin jo ottanut sen . Nyt keinoja miettiessä , helppo ja nopea . Tulevaisuutta ei ole enää .

Kyllä tämä hyvin pitkälle tuntuu, että ei ole tulevaisuutta. Edessä vain vuosien piina sodan pelossa.

11/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe tulevaisuutta tuollaisena. Valtaosa ihmisistä täällä länsimaissa on fiksuja ja yhteistyöhaluisia. Uskon että asiat saadaan järjestettyä vaikeuksista huolimatta ihan kohtuullisen hyvin.

Elä vaikka viikko kerrallaan sen sijaan, että maalailet uhkakuvia tulevaisuudesta vuosiksi ja vuosikymmeniksi eteenpäin.

Vierailija
12/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkkeet

Vierailija
13/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvatkaa Jeesukseen, hän opastaa, neuvoo, tukee, auttaa, kuuntelee, lohduttaa, pelastaa, antaa kaikkea hyvää. Älkää uskoko mediaan, lukekaa Raamattu, lopettakaa rahaan ja ihmisiin turvautuminen, ne tulee pettämään teidät ja kun maailma murenee, Jumala on ainoa joka pysyy, joten kannattaa olla Jeesuksen tiimissä. Ei haittaa koronat, sairaudet, lakot, köyhyys, Hän pitää huolen. Rukoilkaa niin paljon kuin pystytte!

Vierailija
14/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että se onkin äiti maan suunnitelma hillitä ekokatastrofi. Korona oli plan A ja Sota plan B. Öljynkulutus ja sitä myötä päästöt pienenee.

Vierailija
15/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

great reset nollataan tämä yhteiskunta ja tilalle mikrosirut, geeniliha ja muu epänormaali 

https://yle.fi/uutiset/3-11961457

Vierailija
16/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää! Ydinsota alkaa pian ja sitten tulee loppu. Kannattaa iloita siitä. Ei enää kurjuutta ja kärsimystä kun koko maapallo tuhoutuu 😊

Ei tuhoudu! Rotat ja ainakin torakat jäävät.

Vierailija
17/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotimisessa ilmastonmuutosta kerrakseen, mitäs vihreät tuumaa?

Vierailija
18/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lääkkeet

Unohtuiko sulta ottamatta, vai mitä?

Vierailija
19/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tämä aika kamalaa aikaa. Ei voi muutakaan sanoa.

Vierailija
20/33 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa liian kallista, haistakaa home

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi