Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia
Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.
Kommentit (254)
On jotenkin perverssiä suudella ennen panemista nykyaikana. Yleensä suutelu tulee siinä vaiheessa kuvioihin, kun tykätään toisista oikeasti. Sitä ennen ollaan pantu jo jonkin aikaa ikään kuin tutkimusmielessä.
Ensimmäinen suudelma on nykyään seurustelun aloittamisen hetki.
Jos nainen haluaisi vaan tutustua paremmin ennen seksiä, ei hän olisi ikinä ajautunut tilanteeseen jossa nukkuu kanssasi. Nainen on joko pihtari jota ei seksi pahemmin kiinnosta tai sitten seksi ei vaan kiinnosta sinun kanssasi. Jokatapauksessa etsi parempi.
Sitä ehkä jännittää tai pelottaa joku asia seksissä, avaa keskustelu asiasta sellaisella hetkellä, kun seksi ei olisi edes mahdollista, jolloin hän ei voi kokea keskustelua painostavaksi. Ehkä pääsette asiassa eteenpäin, ja jossain vaiheessa seksikin tulee kyseeseen ja voi olla oikein hyvää, kunhan alkuvaiheesta pääsee yli. Tai sitten ei, mutta vain puhumalla asia voi selvitä, ellei nainen sitten yllätä ja tee itse aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ehkä jännittää tai pelottaa joku asia seksissä, avaa keskustelu asiasta sellaisella hetkellä, kun seksi ei olisi edes mahdollista, jolloin hän ei voi kokea keskustelua painostavaksi. Ehkä pääsette asiassa eteenpäin, ja jossain vaiheessa seksikin tulee kyseeseen ja voi olla oikein hyvää, kunhan alkuvaiheesta pääsee yli. Tai sitten ei, mutta vain puhumalla asia voi selvitä, ellei nainen sitten yllätä ja tee itse aloitetta.
Kiitos hyvästä neuvosta ja kommentista. Täytyy miettiä vähän tätä asiaa ja pureskella.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.
Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..
Tuo kommentti oli vain yksittäiseltä naiselta, eikä todellakaan kuvaa jokaisen naisen ajatuksia.
Päälle parikymppinenkin voi olla kokematon ja jännittää. Jos se on sinulle ongelma ja tärkeintä on vaan saada seksiä mahdollisimman nopeasti, jatka eteenpäin. Se on etu teille molemmille.
kaikki eivät todellakaan halua heti sekstailla. Koska nopea seksin aloittaminen johtaa yleensä siihen, että sitten oletetaan seksiä olevan joka kerta. Sitten ei tavata missään muualla kun jommankumman kotona ja vaan pannaan. Hoh hoijaa.
Naisille yleensä seksi ja seksuaalisuus on eri asia kuin miehille. Naisille seksi ja tunneyhteys kuuluvat yhteen. Kun on luottamus, varmuus omista ja toisen tunteista ja turvallisuuden tunne, seksuaalisuudellakin on ihan toinen ulottuvuus. Nämä asiat eivät toteudu 1. treffeillä tai neljänsilläkään. Älkää naiset rikkoko itseänne seksuaalisuuden saralla, älkää suostuko painostuksesta, sen takia että "kaikki muutkin" tai hylkäämisen pelosta. Kuunnelkaa sisäistä ääntänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..
Tuo kommentti oli vain yksittäiseltä naiselta, eikä todellakaan kuvaa jokaisen naisen ajatuksia.
Päälle parikymppinenkin voi olla kokematon ja jännittää. Jos se on sinulle ongelma ja tärkeintä on vaan saada seksiä mahdollisimman nopeasti, jatka eteenpäin. Se on etu teille molemmille.
Ei se ole mulle ongelma. Oon vaan ihmetellyt asiaa, että mikä siihen vois olla syynä. Haluaisin jatkaa tän naisen kanssa, mutta pelkään, että tää jotenkin lopahtaa ennen kuin ehtii alkamaankaan. Täältä tuli kuitenkin paljon sellasia kommentteja, missä oli hyviä näkökulmia ja joista oli hyötyä.
Minä olen nyt etsimässä pian keski-ikäisenä naisena uutta miestä nettideiteiltä. Aika korkeaa rimaa pidän jo siinä, että lähden treffeille.
Seksin harrastaminen kuuluu minusta vasta tilanteeseen, jossa on paljon tunteita molemmin puolin ja halutaan olla uskollisesti yhdessä. Ainakaan itse tässä iässä en pysty enää rakastumaan päätä pahkaa.
Tarvittaessa sitte kerron jollekin erityisen kivalle miehelle, että minäkin pidän valtavasti seksistä, mutta en ala sellaiseen suhteeseen hätiköiden.
Ja jos se on hänelle ongelma, että haluan meidän tuntevan toisemme paremmin ja syvemmin, niin sitten se on. Sitten me vain emme tapaile enää.
Tietysti asiasta voi keskustella. Mutta en minä tällä järjellä lähde toisen mieliksi tekemään niin intiimiä asiaa ennen kuin pääni on siihen valmis. Vaikka haluankin seksiä suhteessa usein ja paljon.
En itse lähtisi tämän ikäisenä kyllä edes nukkumaan yhdessä miehen kanssa, jos en haluaisi myös seksiä. En ymmärrä, mikä järki siinä on mennä yöksi viereen ja asettaa itseään ja toista hankalaan tilanteeseen.
Hyvin nuorena tein tällaistakin. En vain vielä tajunnut, kuinka vahva vietti seksuaalisuus on, erityisesti nuorille miehille. Olin aika lapsellinen ja kokematon.
Voiko ap:n tapauksessa olla kyse tällaisesta? Hiukan vierastan sitä, että varovaisuus seksin aloittamisessa tarkoittaisi aina sitä, että henkilö on pihtari taikka haluton. Ehdittehän te seksiä harrastaa, vaikka ei ihan heti se mukaan tullutkaan.
Puhukaa asiasta suoraan. Kun asiasta ihan ystävällisesti ja neutraalissa tilanteessa kahden kesken kysyy, niin ei siitä kukaan niin säikähdä.
Uskomatonta että naisen pitää vielä 2022 olla h**ra ja Neitsyt samanaikaisesti. Uskomatonta. Kyllä fiksu nainen ensin tutkii tuotteen jos se etsii ja haluaa jotain pysyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Ei se ole mulle ongelma. Oon vaan ihmetellyt asiaa, että mikä siihen vois olla syynä. Haluaisin jatkaa tän naisen kanssa, mutta pelkään, että tää jotenkin lopahtaa ennen kuin ehtii alkamaankaan. Täältä tuli kuitenkin paljon sellasia kommentteja, missä oli hyviä näkökulmia ja joista oli hyötyä.
Hyvä, ap että kuuntelit ja pistit korvan taa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Naisille yleensä seksi ja seksuaalisuus on eri asia kuin miehille. Naisille seksi ja tunneyhteys kuuluvat yhteen. Kun on luottamus, varmuus omista ja toisen tunteista ja turvallisuuden tunne, seksuaalisuudellakin on ihan toinen ulottuvuus. Nämä asiat eivät toteudu 1. treffeillä tai neljänsilläkään. Älkää naiset rikkoko itseänne seksuaalisuuden saralla, älkää suostuko painostuksesta, sen takia että "kaikki muutkin" tai hylkäämisen pelosta. Kuunnelkaa sisäistä ääntänne.
Tääkin oli hyvä kommentti, kiitos.
Älä edes yritä enää päästä petipuuhin. Jos nainen jossakin vaiheessa haluaa, niin kieltäydy vuorostasi pari kertaa väsymykseen vedoten.
Itse en ole koskaan päässyt naisen kanssa kuin korkeintaan, kuten sanotaan friend zonelle. Älkää ymmärtäkö väärin. Ystävyydet ja kaveruudet eri naisten kanssa ovat antaneet minulle erinomaisen paljon. Mutta väkisin Ap.n avaus saa ajattelemaan, että onko yksi syy siihen, että en ole löytänyt ja kohdalleni sitä yhtä ja erityistä se, että olen niin hitaasti lämpenevät tai mikä lie on ollut synä mutta vielä en ole kohdannut tai tavannut naista, jonka kanssa olsin tavannut alle viisi (5) kertaa ja olisin jo päässyt hänen kanssaan samaan sänkyyn puhumattakaan, että olisimme edenneet harrastamaan seksiä.
On totta, että itseäni olisin varmasti joitain kertoja halunnut harrastaa seksiä tässä ajassa, joskus ehä nopeamminkin mutta toisaalta, jotenkin olen kokenut tai tuntenut aina, että hän (max viisi kertaa treffaamani nainen) ei olisi siihen valmis tai halukas.
Mutta ilm. vika on vain minussa kun, jos ymmätsin oikein Ap:n avauksen, niin osa miehistä (ja miksi tämä olsi sukupuoleen sidottua?) olisi ollut jo niin pistoksissa ja kokisi jo suurta vääryyttä kun ei ole päässyt harrastamaan seksiä. Joten ainoa mitä tällä kohtaa enää ovat saattaneet tehdä on ollut antaa pakit kun kukapa sitä näin hitaasti lämpenevästä meiehstä välittäsi.
Mutta erinomaista kuitenkin, että kaveriski tai ystäväksi olen kelvannut. Vahinko vain en ole kiinnsotunut harrastamaan seksiä enää sen jälkeen kun on tullut selväksi, että vastaisuudessa olemme kavereita tai mahd. jopa ystäviä.
M40
Nainen ei ole erityisen kiinnostunut sinusta. On tietysti mahdollista että tuosta vielä romanssi viriää, mutta älä ihan hirveästi laske emotionaalisesti sen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt etsimässä pian keski-ikäisenä naisena uutta miestä nettideiteiltä. Aika korkeaa rimaa pidän jo siinä, että lähden treffeille.
Seksin harrastaminen kuuluu minusta vasta tilanteeseen, jossa on paljon tunteita molemmin puolin ja halutaan olla uskollisesti yhdessä. Ainakaan itse tässä iässä en pysty enää rakastumaan päätä pahkaa.
Tarvittaessa sitte kerron jollekin erityisen kivalle miehelle, että minäkin pidän valtavasti seksistä, mutta en ala sellaiseen suhteeseen hätiköiden.
Ja jos se on hänelle ongelma, että haluan meidän tuntevan toisemme paremmin ja syvemmin, niin sitten se on. Sitten me vain emme tapaile enää.
Tietysti asiasta voi keskustella. Mutta en minä tällä järjellä lähde toisen mieliksi tekemään niin intiimiä asiaa ennen kuin pääni on siihen valmis. Vaikka haluankin seksiä suhteessa usein ja paljon.
En itse lähtisi tämän ikäisenä kyllä edes nukkumaan yhdessä miehen kanssa, jos en haluaisi myös seksiä. En ymmärrä, mikä järki siinä on mennä yöksi viereen ja asettaa itseään ja toista hankalaan tilanteeseen.
Hyvin nuorena tein tällaistakin. En vain vielä tajunnut, kuinka vahva vietti seksuaalisuus on, erityisesti nuorille miehille. Olin aika lapsellinen ja kokematon.
Voiko ap:n tapauksessa olla kyse tällaisesta? Hiukan vierastan sitä, että varovaisuus seksin aloittamisessa tarkoittaisi aina sitä, että henkilö on pihtari taikka haluton. Ehdittehän te seksiä harrastaa, vaikka ei ihan heti se mukaan tullutkaan.
Puhukaa asiasta suoraan. Kun asiasta ihan ystävällisesti ja neutraalissa tilanteessa kahden kesken kysyy, niin ei siitä kukaan niin säikähdä.
Tapailin nuorempa naista, jolla oli periatteena odotella monta kuukautta ennen seksiä. Nainen oli kyllä todella kaunis, jonka takia minäkin jaksoin jonkin aikaa odotella. Nainen kertoi aiemmin treffaillensa pitkään jotain miestä ja he kävivät treffeillä saunassa eri aikaan ja seksiä luonnollisesti ei ollut. Heillä oli omat ruoat ja mies suuttui kun tämä nainen söi miehen jogurtin, jolloin nainen lähti ovet paukkuen manaillen "kyllä jätkä on tarkka rahoistaan". Nainen ei ymmärtänyt, että tosiasiassa mies turhautui siitä kun seksiä ei vieläkään ollut.
Miten yritit edistää asiaa tuosta?
Jos kysymällä, niin ei se vaan niin toimi.
On omaa kokemusta tuosta, kun olin vielä nuori ja ujo mies. Nettitreffeille pääsin ihanien nuorten naisten kanssa, mutta aina parin kolmen tapaamisen jälkeen eivät halunneet enää tavata uudestaan. En tajunnut, missä vika, kun oli kivaa yhdessä. Lopulta asia selvisi, eli luulivat etten olekaan kiinnostunut, kun en vienyt asiaa fyysiseksi tekemällä aloitteita. Nainen ei tee koskaan aloitetta. Kun tajusin hyvin sujuneen ekan treffin jälkeen yrittää suudella (jos antaa, suudellaan, jos ei, ei suudella - kysyä ei saa koskaan), hommat alkoi edistyä. Sitten parin treffin jälkeen (lisää suukkoja ja halailua - mies tekee fyysisen aloitteen), toisen kämpille ja siellä mies tekee aloitteen seksiin alkamalla halailun yhteydessä kosketella rintoja yms. ja riisua, ja niin mennään sänkyyn. Nainen päätöksentekijänä, eli jos ei halua, homma loppuu, tai jos haluaa, antaa miehen jatkaa. Ainakin silloin 20 vuotta sitten homma meni noin. Jos mies ei edistänyt asioita noin, ei mitään seurannut, kun nainen on vain passiivinen toimija treffeillä ja odottaa miehen aloitteita.
En tiedä miten nykyään me-too aikana tuo toimii, eli tuo vaan oma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Totuttele vain ajatukseen, että et tule saamaan seksiä. Todennäköisesti aseksuaali tai jotain traumoja. Tai sitten ei ole kiinnostunut susta seksuaalisesti. Mutta niin tain näin, kuiva suhde odotettavissa. Jos tämä on sulle ok, niin sitten mitään hätää. Mutta älä elättele, että toi suhde mihinkään muuttuisi, todella vahva signaali siitä mitä on odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin nuorempa naista, jolla oli periatteena odotella monta kuukautta ennen seksiä. Nainen oli kyllä todella kaunis, jonka takia minäkin jaksoin jonkin aikaa odotella. Nainen kertoi aiemmin treffaillensa pitkään jotain miestä ja he kävivät treffeillä saunassa eri aikaan ja seksiä luonnollisesti ei ollut. Heillä oli omat ruoat ja mies suuttui kun tämä nainen söi miehen jogurtin, jolloin nainen lähti ovet paukkuen manaillen "kyllä jätkä on tarkka rahoistaan". Nainen ei ymmärtänyt, että tosiasiassa mies turhautui siitä kun seksiä ei vieläkään ollut.
Mitäs, kun se seksi ei vaan sujukaan yhdessä, ja homma loppuu siihen. Ei fyysistä himoa oikeasti.
Miksi odottaa tuota 1/0 tyylistä juttua pitkään. Sehän pitää heti alussa koeajaa, että halutaanko oikeasti harrastaa seksiä yhdessä, vai ei.
Ymmärrän neitsyt-teinit, mutta ei se järvi nyt aikuisilla soutamisesta kulu, joten kyllä normaalia on harrastaa seksiä aika pian tapailun alettua.
Oon itse edelleen neitsyt ja se on mulle tosi kiperä paikka. Häpeän sitä ja se kynnys puuhiin on vaan kasvanut ihan hirveesti.. kauheeta lukea ihmisten kommentteja siitä, miten pitäis antaa jo. Ei mulla ole kyse pihtaamisesta, haluaisin vaan tehdä sitä jonkun sellaisen kanssa, joka antaa varman ja hyvän olon eikä tule katumusta jälkeenpäin.