Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljännet treffit takana eikä vieläkään petipuuhia

Vierailija
04.04.2022 |

Mistä kiikastaa? Nainen on aivan ihana ja haluaa itse tapailla, mutta ei koskaan edetä suukottelua pidemmälle. Nukuttiin yhdessä, mutta ei mitään. Sanoi olevansa väsynyt, kun yritin vihjailla. Silti haluaa tavata uudestaan.

Kommentit (254)

Vierailija
21/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö aikuisten väliset suhteet nykyään oikeasti noin, että jos ei 4!! kerralla ole seksiä, on koko suhde roskiskamaa? Oikeasti?! 4?! Tuolla kaavallahan niitä seksikumppaneita "sitä oikeaa" etsiessä ehtii tulla ihan älytön määrä jos jokaisen tapailukumppanin kanssa on mentävä sänkyyn asti. En kyllä itse edes seksuaaliterveyttäni ajatellen haluaisi jokaiikan kanssa touhuta..

Muutaman kerran tavattu ihminen on vielä melko vieras. Tuskin siinä kovin syvällistä tuntemista on ehtinyt vielä syntyä, vastahan siinä ollaan aloitettu tutustumaan. Onneksi en ole tilanteessa että pitäisi etsiä kumppania, ei olisi itsestäni tuohon hommaan.. 🙁 Jokaikiselle, jonka on tavannut 3 kertaa enemmän, haarojen avaaminen olisi vaan liikaa. 🙁

Mä kysyin täällä asiaa siksi, että saisin muitakin näkökulmia kun omani. Tää on eka kerta, kun joku on alkanut ns. ”Pihtaamaan”. Ehkä tää on sitten hyvä merkki..

Vierailija
22/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ystäviä ei ole koskaan liikaa ja seksikumppanit etsitään sitten erikseen. Epäilemättä hänellä on joku säätö meneillään ja olet sopivasti varalla, jos parempi suhde ei ota tulta alleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa pöydälle ja suora kysymys. Näin teen itse, eipä tarvitse sitten miettiä, että mitä jatkossa. Hän ei ehkä ole kovin kiinnostunut seksistä noin ylipäätään ja jos jo tapailuvaiheessa väsyttää, niin takuulla väsyttää tulevaisuudessakin.

Kysyin viimeksi, että mikä juttu ja vastaus oli, että väsyttää. Pitää kysyä suoraan. Miten tekisin sen niin, että se ei pelästy?

Älä kysele. Katso silmiin, suutele ja kerro haluavasi häntä valtavasti.

Vierailija
24/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet seksiseuraa muualta siksi aikaa kunnes alkaa kiinnostaa. Toi on tota naisten tyypillistä vallan käyttöä. Miehillä in omat tarpeensa ja jotenkin ne pitää tyydyttää.

Vierailija
25/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tosiaan ja kunnioita vastausta. Jos se sanoo että "ei oo ihan vielä tullut sellaista fiilistä" niin älä vonkaa enempää, mutta varaudu siihen ettei nainen ole oikein tosissaan vaan haluaa vain tanssikaveria.

Jos taas kertoo että on vähän angstia tämän asian kanssa ja tarvitsee pitkän ajan, niin sitten oman harkinnan mukaan. Toiset on ihan sairaan estyneitä, eikä se ole vähiten siksi että jotkut haukkuu h:riksi heti jos toinen harrastaa seksiä.

Vierailija
26/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
27/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet seksiseuraa muualta siksi aikaa kunnes alkaa kiinnostaa. Toi on tota naisten tyypillistä vallan käyttöä. Miehillä in omat tarpeensa ja jotenkin ne pitää tyydyttää.

TÄÄ!! MITEN NAISET EI TÄTÄ TAJJUU.. AP ON REILU NUORI MIES KUN EI OO VIELÄ VAIHTANUT TYPYKKÄÄ TOISEEN.. ETTE TE NAISET YMMÄRRÄ PANETX TUSTA SAMALLA TAVALLA KUN MIEHET.. SE ON VAA FAKTA.. TUO TYTSYHÄN ON IHAN PIMEE

Vierailija
28/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa pöydälle ja suora kysymys. Näin teen itse, eipä tarvitse sitten miettiä, että mitä jatkossa. Hän ei ehkä ole kovin kiinnostunut seksistä noin ylipäätään ja jos jo tapailuvaiheessa väsyttää, niin takuulla väsyttää tulevaisuudessakin.

Kysyin viimeksi, että mikä juttu ja vastaus oli, että väsyttää. Pitää kysyä suoraan. Miten tekisin sen niin, että se ei pelästy?

Kuuntele tuosta vinkkiä:

Vierailija
29/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5

Well, Parempi ku 0/5

Vierailija
30/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimoainesta. Jos tunnut pääsevän jatkoon, ei halua näyttäytyä hutsahtavana. Kenties kunnon tyttö.

Vierailija
31/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs yhden illan juttu baarista, ehditäänkö siinä hyvin tutustumaan? Jos alkaisin kirjoittamaan tässä mitä tähän ikään mennessä on tapahtunut treffeillä (olen 15v sitten eronut), mitä on tapahtunut baari-illassa ja varsinkin sen jälkeen niin ette te uskoisi. Ehkä alkoholilla on ollut vähän kynnystä madaltava vaikutus kirjaimellisesti varsinkin makuuhuoneen kohdalla.

M60-

PS: Hauskaa oli, ainakin minulla 😅

Vierailija
32/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö aikuisten väliset suhteet nykyään oikeasti noin, että jos ei 4!! kerralla ole seksiä, on koko suhde roskiskamaa? Oikeasti?! 4?! Tuolla kaavallahan niitä seksikumppaneita "sitä oikeaa" etsiessä ehtii tulla ihan älytön määrä jos jokaisen tapailukumppanin kanssa on mentävä sänkyyn asti. En kyllä itse edes seksuaaliterveyttäni ajatellen haluaisi jokaiikan kanssa touhuta..

Muutaman kerran tavattu ihminen on vielä melko vieras. Tuskin siinä kovin syvällistä tuntemista on ehtinyt vielä syntyä, vastahan siinä ollaan aloitettu tutustumaan. Onneksi en ole tilanteessa että pitäisi etsiä kumppania, ei olisi itsestäni tuohon hommaan.. 🙁 Jokaikiselle, jonka on tavannut 3 kertaa enemmän, haarojen avaaminen olisi vaan liikaa. 🙁

Tämä kuulostaa minustakin todella kummalliselta. Eihän treffailu ole vielä suhde ja itse ainakin miellän seksin suhdeasiaksi eli seksiä on sitten, kun on jo tunteita pariskunnan välillä. Neljänsillä treffeillä ei kovin kummoista suhdetta ole vielä millään ehtinyt kehittyä. 

Vierailija
33/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluan tutustua paremmin, ennen kuin mennään seuraavalle tasolle. Tämä ei korreloi mitenkään seksihalujen kanssa. Viime suhteet olen itse asiassa ollut itse se, joka haluaa useammin.

Ihme käsitys nykyään, että pitäisi tuosta vaan paneskella melkein tuntemattoman kanssa. Useimmille se ei sovi.

Etsi sellainen nainen, joka harrastaa yhden yön suhteita, jos kerran hitaampi lähestymistapa on sinulle turn off.

Vierailija
34/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että kellä v***u, hänellä valta?

Vierailija
35/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.

Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..

Tuon ikäistä naista vielä kannattaa odottaa. Yli 30v naisilta kysyn jo suoraan Tinderissä että nussitaanko. 

Tuoretta tavaraa kannatta odottaa, parasta ennen päiväyksen ohittanutta enää ei:)

Vierailija
36/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää sinua mukavana, mutta ei halua seksiä kanssasi. Kaverisuhteeseen jää.

Vierailija
37/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mä haluan mennä sänkyyn heti ensitreffeillä, jos olen miehestä kiinnostunut.

Miksi ketussa se sitten haluaa tapailla uudestaan ja uudestaan, sanoo olevansa kiinnostunut, mutta petipuuhat ei houkuttele. Ollaan molemmat yli 20, alle 25 että ei se mitään alkujännitystä enää voi olla..

Vain alemman tason mies miettii seksiä neljänsillä treffeillä. Tee naiselle palvelus ja väisty takavasemmalle. Et ole hänen arvoisensa.

Vierailija
38/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pihtarilta, kannattaa miettiä haluaako elää seksittömässä suhteessa.

Ja _tämän_ (ylläoleva kommentti) vuoksi en ole juurikaan koskaan jaksanut treffailla.

Vierailija
39/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pihtarilta, kannattaa miettiä haluaako elää seksittömässä suhteessa.

Ja _tämän_ (ylläoleva kommentti) vuoksi en ole juurikaan koskaan jaksanut treffailla.

Eli siis juurikaan tuollaista idiotismia en siedä.

Vierailija
40/254 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala mikä nössö olet, ilmankos ei ole haluja naisella..

Siinä se riemu repeääkin kun miehenä et kysele ja yrität suudella halia ja samalla tiedostaen, että toinen ei halua enempää mutta et välittäsi hänen tuntemuksistaan, vaan jatkaisit ettei vaan tulsi mielikuva nössösta joka kyselee kun kyllähän nyt jokaisen miehen pitäis iosata lukea naisen mielihalut ja toiveet ilman, että naisen täytyy niistä erikseen sanoa mitään ainakaan ääneen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme