Mistä " yleisestä herkusta" et vain pidä yhtään tai on suorastaan pahaa? Mun mielestä graavilohi YÄKS
Kommentit (33)
Viinerit, hyi! Suurin osa kekseistä - varsinkin vohvelit. Lista on vaikka kuinka pitkä. En tiedä miten yleinen herkku olisi hattara, mutta ajatuskin puistattaa.
se mössö saa aikaan oksennusreaktion. Kuin vauvan ruokaa söisi.
Marsipaani, piparkakut, kääretorttu kaupasta, voitaikina leivonnaiset.....
kahvi
viinit
shampanja
graavilohi
Alkaa päätä särkeä jo parin täytekakkulusikallisen jälkeen.
makeutusaineilla maustetut limsat, siis ei LAITTIA minulle! Lonkero YÖK! Tippaleipä ja marenki jää syömättä, samoiten täytekakut. Tölkkiananas, valmiit pastakastikkeet dolmiot sun muut! Currya en syö missään muodossa.
- kermavaahtoa
- kaupan ikisäilyviä leivonnaisia (kääretortut, piirakat ym.)
- voisarvia
- munkkeja
- hyytelöitä
- marmeladia
- marsipaania
- makeita muroja
Irtokarkit, suurin osa kevyttuotteista ovat myöskin hirveän makuisia. Chili, rucola, munakoiso ja varsiselleri, josta pitäisi olla varoittaa sitä sisältävien tuotteiden/ruokalajien yhteydessä. Liha.
olut, sillit ja silakat, viinerit, pulla, perunamuusi, katkaravut, sienet (lukuun ottamatta herkkusieniä), lonkero ja kaikki katajanmarjoilla maustettu, kuten gini, kookos, korianteri, kumina, selleri. Pystyn kyllä syömään kaikkea tarvittaessa ja kohteliaisuuden vuoksi.
Mutta toisaalta: se, ettei joku ole hyvää, ei tarkoita toki sitä, etteikö sitä tarjottaessa söisi.
Sinullakin varmasti on lemppariruuat.
Vierailija:
Mulle uppoo mikä vaan:).
silli.