"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Onko kenenkään kommenttia koskaan julkaisu tuon "hyväksyntään" joutumisen jälkeen? Ihan mysteeri tämäkin, kirjoitin juuri kaikilta osin asiallisen kommentin, ja sinne hävisi. Kauhean kiva myös, että olin käyttänyt naputtamiseen hyvän tovin. En muista, että tällainen kommentti olisi koskaan ilmaantunut mihinkään "tarkistuksen" läpikäytyään.
Kommentit (51)
No ei ole, se menee suoraan roskakoriin. Eikä ollut asiallinen, jos meni sensuuriin. Turha länkyttää, että oli asiallinen. Yksi tai useampi kielletty sana löytyi varmasti.
Kannattaa kirjoittaa uudelleen ja poistaa kielletyt sanat. Näitä ei KOSKAAN julkaista.
Ei ole.
Johtunee siitä, että kommentit ovat asiallisia ja pohjautuvat virallisiin lähteisiin.
Varmimmin näytetään julkaistavan semmoiset, joissa ei ole mitään faktaa.
En muista, että olisi koskaan julkaistu. Suoraan ö-mappiin tuntuvat liitävän.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kirjoittaa uudelleen ja poistaa kielletyt sanat. Näitä ei KOSKAAN julkaista.
Miksi kirjoitat sanan "koskaan" isoilla kirjaimilla? Oletko kysynyt kaikilta ihmisiltä, onko heidän tekstinsä jäänyt julkaisematta, kun esität, että julkaisua ei koskaan tehdä?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, se menee suoraan roskakoriin. Eikä ollut asiallinen, jos meni sensuuriin. Turha länkyttää, että oli asiallinen. Yksi tai useampi kielletty sana löytyi varmasti.
Täysin asiallisen kommentin kirjoitin eilen voice of finlandin ketjuun eikä sitäkään julkaistu
Et kai vain moittinut Tarjaa tai Pekkaa?
Ei julkaista. Yleensä jos kommentti vastustaa tai on hyvin vahvasti eri mieltä ns. Yleisen mielipiteen tai palstan ideologian kanssa se jää julkaisematta.
Minun asiallinen väkivallan vastainen mielipide jäi kanssa julkaisematta.
Tarkoittaa että olet käyttänyt jotain blacklistattua sanaa kuten ry$$ä
Kannattaa kirjoittaa vähänkään epäilyttävät saat n ä i n. Silloin ei mene koko viesti hukkaan.
Mulla on 100% sellainen kokemus, että ei julkaista. Harmitti erityisesti kerran, kun intouduin muistelemaan, mitä lauluja koulussa tuli laulettua laulukokeissa, ja kirjoitin rivikaupalla. No eipä kelvannut viesti tänne. Ei taatusti ollut mitään epäasiallista siinäkään viestissä. Ainoa asia, minkä jälkikäteen keksin mahdolliseksi syyksi oli se, että mainitsin yhden laulamistani lauluista olleen Ajelivat mzzzzalaiset. (Meneeköhän tämä kirjoitusasu läpi...)
Vierailija kirjoitti:
Ei julkaista. Yleensä jos kommentti vastustaa tai on hyvin vahvasti eri mieltä ns. Yleisen mielipiteen tai palstan ideologian kanssa se jää julkaisematta.
Onko tällä palstalla joku ideologia? Täytyy sanoa, että se ei ole minulle oikein avautunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 100% sellainen kokemus, että ei julkaista. Harmitti erityisesti kerran, kun intouduin muistelemaan, mitä lauluja koulussa tuli laulettua laulukokeissa, ja kirjoitin rivikaupalla. No eipä kelvannut viesti tänne. Ei taatusti ollut mitään epäasiallista siinäkään viestissä. Ainoa asia, minkä jälkikäteen keksin mahdolliseksi syyksi oli se, että mainitsin yhden laulamistani lauluista olleen Ajelivat mzzzzalaiset. (Meneeköhän tämä kirjoitusasu läpi...)
mu$talaiset on kielletty sana täällä, aivan kuten ry$$ä. Kommenttti menee tarkistettavaksi, eikä julkaista koskaan.
Kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla joku ideologia? Täytyy sanoa, että se ei ole minulle oikein avautunut.
Onhan täällä ideologia, se mitä palstan säännöissä on määritelty.
Suomessa yksityisyritys voi omistamallaan palstalla julkaista tai olla julkaisematta ihan mitä haluaa. Tämä on myös sanottu palstan säännöissä. Sitä, mitä julkaistaan ja mitä ei, ei tarvitse perustella kenellekään.
Suosittelen ottamaan kopion kirjoitetusta tekstistä ennen lähetä napin painamista. Tällöin on olemassa varmuuskopio kommentista jos se jää sensuuriin.
Ei ole.