"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Onko kenenkään kommenttia koskaan julkaisu tuon "hyväksyntään" joutumisen jälkeen? Ihan mysteeri tämäkin, kirjoitin juuri kaikilta osin asiallisen kommentin, ja sinne hävisi. Kauhean kiva myös, että olin käyttänyt naputtamiseen hyvän tovin. En muista, että tällainen kommentti olisi koskaan ilmaantunut mihinkään "tarkistuksen" läpikäytyään.
Kommentit (51)
i like my coffee like my women, with my dick in it
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, se menee suoraan roskakoriin. Eikä ollut asiallinen, jos meni sensuuriin. Turha länkyttää, että oli asiallinen. Yksi tai useampi kielletty sana löytyi varmasti.
Mulla oli kerran kolme päivää niin ettei mikään viesti mennyt läpi. Ennen tätä bannia (?) olin kirjoittanut vain yhteen viestiketjuun reseptivinkin. Asiallinen, liittyi aiheeseen. Samoin roskakoriin on mennyt useita viestejä joissa olen vain kertonut esim. omasta koirastani tai vastaavasta ihan tavallisin sanoin. Samaan aikaan tänne spämmätään p-rnoa ja mielenterveyspotilaiden tuotoksia estoitta. Eli ei nyt ihan pidä paikkaansa tämä...
Mun palstaillessa häipyy säännöllisen epäsäännöllisesti mahdollisuus peukuttaa eli klikkaan kuinka vaan, niin eipä tule peukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 100% sellainen kokemus, että ei julkaista. Harmitti erityisesti kerran, kun intouduin muistelemaan, mitä lauluja koulussa tuli laulettua laulukokeissa, ja kirjoitin rivikaupalla. No eipä kelvannut viesti tänne. Ei taatusti ollut mitään epäasiallista siinäkään viestissä. Ainoa asia, minkä jälkikäteen keksin mahdolliseksi syyksi oli se, että mainitsin yhden laulamistani lauluista olleen Ajelivat mzzzzalaiset. (Meneeköhän tämä kirjoitusasu läpi...)
mu$talaiset on kielletty sana täällä, aivan kuten ry$$ä. Kommenttti menee tarkistettavaksi, eikä julkaista koskaan.
Kokeile vaikka.[/quote
]
Ukraina myös
Vauva forumilla ei saa puhua asioista niiden oikeilla nimillä vaan kaikkea pitää kaunistella ettei mummot järkyty.
Täällä on kielletty sana h o l o k a u s t i. Ei mene sensuurista läpi.
Joo ei mennyt läpi u kra ina eikä r y ss ä.
...ja sitten sitä ei koskaan julkaista. Kyllä, näin on käynyt monesti. Ja pidän viestini asiallisina, en esim. kiroile tai nimittele niissä ketään. Tosin otan niissä kantaa kiistanalaisiin asioihin ja jos keskustelu on jo valmiiksi edgy, on sensuuri varmaankin ekstratarkkaa..
Naurettava moderointi tällä palstalla. ennakko sensuuri on todella vahva kun kielletään yksittäisiä sanoja miettimättä asianyhteyttä ja ilmeisesti toivotaan että väärät mielipiteet poistuu kun kielletään yksittäiset sanat joista jotku herkkähipiäiset pahoittavat mielensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei julkaista. Yleensä jos kommentti vastustaa tai on hyvin vahvasti eri mieltä ns. Yleisen mielipiteen tai palstan ideologian kanssa se jää julkaisematta.
Onko tällä palstalla joku ideologia? Täytyy sanoa, että se ei ole minulle oikein avautunut.
idealogia joka menee aina poistoon on kansallissosialismi siksi se tuntuu trolleja ärsyttävän.
Ei sillä viestin sisällöllä ole mitään väliä, ei niitä kukaan ylläpidossa lue. Viestissä on ollut yksi tai useampi kielletty sana, ja siksi sitä ei julkaista. Ikinä. Sana voi olla mikä tahansa, filtteri on ihan kummallinen. Itsekin monesti joudun kirjoittamaan viestejä uudelleen, ja arvailemaan k i e l l e t t y j ä sanoja ja kirjoittamaan ne n ä i n, että viesti julkaistaisiin.
Kummallista on tosiaan se, että siltikään monet p*rnoon ja s*eksiin liittyvät sanat eivät ole siinä filtterissä, vaan tulevat kyllä palstalle kun joku sekopää taas innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava moderointi tällä palstalla. ennakko sensuuri on todella vahva kun kielletään yksittäisiä sanoja miettimättä asianyhteyttä ja ilmeisesti toivotaan että väärät mielipiteet poistuu kun kielletään yksittäiset sanat joista jotku herkkähipiäiset pahoittavat mielensä
vuodesta 2015 lähtien on ollut niin paljon vihapuhetta että on jouduttu niitä sanoja sensuroimaan. se rajoittaa keskustelua mutta ei moderointi vaan vihapuheen lietsojat on sen aiheuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa että olet käyttänyt jotain blacklistattua sanaa kuten ry$$ä
Kumma kun ei asioista saa puhua oikeilla nimillä. Ry$$ä on ry$$ä vaikka voissa paistaisi. Ei ne siitä miksikään muutu vaikka hienostelisi ja puhuisi "venäläisistä".
Meneeköhän raiskaus tai raiskattu -sana läpi, joskus ei ole mennyt? Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, se menee suoraan roskakoriin. Eikä ollut asiallinen, jos meni sensuuriin. Turha länkyttää, että oli asiallinen. Yksi tai useampi kielletty sana löytyi varmasti.
Eilen laitoin pelkkä "ok" kommentiksi ja tuli tuollainen sensuuri.
Vaikka Kulta-Katriinasta keskustelet, ei ole asiallinen??????