Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei kiinnostu kunnon naisista?

Vierailija
04.04.2022 |

Naisen pitäisi olla kikattava bimbo, jotta miehet kiinnostuu, niin sitten nämä samat naiset juoksee vieraissa. En ole koskaan pettänyt miehiä, kun olen ollut suhteessa, mutta eipä rehellisiä naisia arvosteta, vaan ne koetaan tylsiksi. Todella moni muu nainen puhuu samaa. Ja sitten nämä miehet valittaa, että kaikki naiset pettää. Olisiko kannattanut valita se kunnon nainen. Turha kai se on jälkeenpäin kitistä, että "kaikki naiset pettää".

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vaan se ylipaino. Olisi kunnon naista tyrkyllä, mutkun ei vaan herätä minkäänlaista kemiaa se tuhti ulkomuoto.

En tiennytkään, että olen tuhti. 163 cm ja 50 kg. :/ On tää rankkaa. Rahaakin on kivasti säästössä useamman vuoden verran, vakkari työ mutta silti mies rintamalla hiljaista. Nainen 33

Lisään vielä sen, että seuraava projektini on omakotitalon hankinta, ihan yksin. Minulla on paljon kenkiä jotka tarvii oman huoneen, ja ison talon. Ja ne kengät ei olekkaan mitään rupusakkia, niinkuin miehet.

Vierailija
22/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samalla meiningillä löytyisi kunnon naisia  kavereiksi, joskus tapailukumppaniksi kuten 17-30v ikäsenä, niin semmosista piireistä se seurustelukumppanikin olisi mukava löytää. Ajat muuttuu vaan vaikka muuten sama mies edelleen.

Tinderissä en käy kun on menny mahdottomaksi ja pärstääni en julkiseen arvosteluun pistä. Pitäiskö iskee nainen kaupassa,kirjastossa tai tuolla luonnonhelmassa lenkkeillessä?? Helpommin sanottu kuin tehty.

Onneksi joskus aikoinaan noin nettideitti-jututkin toimi vaan on aika ajanut ohitse. Ja kun ikää on 41 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla bimbo, mutta kikattaa pitää. Kuka tosikkoa jaksaisi?

Vierailija
24/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Te naiset teette valinnan ja valitettavasti otatte ihan itse ne idioottimiehet. 

No jos valittavissa/tarjolla ei ole muita niin sellaiseen se on vaan tyydyttävä tai oltava yksin.

Ei ketään voi pakottaakaan suhteeseen.

Vierailija
25/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vaan se ylipaino. Olisi kunnon naista tyrkyllä, mutkun ei vaan herätä minkäänlaista kemiaa se tuhti ulkomuoto.

En tiennytkään, että olen tuhti. 163 cm ja 50 kg. :/ On tää rankkaa. Rahaakin on kivasti säästössä useamman vuoden verran, vakkari työ mutta silti mies rintamalla hiljaista. Nainen 33

Lisään vielä sen, että seuraava projektini on omakotitalon hankinta, ihan yksin. Minulla on paljon kenkiä jotka tarvii oman huoneen, ja ison talon. Ja ne kengät ei olekkaan mitään rupusakkia, niinkuin miehet.

On se kyllä kumma miten näin mainio nainen ei ole miestä itselleen saanut.

Vierailija
26/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nainen tarkoittaa nykyisin feministiä ja feminismillä pilaa kyllä paremmankin elämän.

Vierailija
27/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naiset säikähtää, jos niitä yrittää lähestyä asiallisesti.

Vierailija
28/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun sisko  vaihtaa miehiä kuin sukkia, pettänyt kaikkia sen kumppaneita. minulla takana vain 2 suhdetta ja kohta keski-ikäisiä molemmat, toinen näistä suhteistani kesti 2 kk silloin joskus nuorena ja toinen päättyi siihen kun mies petti ja erottiin sitten sen jälkeen. kaikki vain pettää ja sikailee. nyt olen ollut sinkku 10 vuotta enkä petollisia miehiä kaipaa, rahaa on ja töitä sekä matkustelen paljon

Tämmöistä se on kun ihmiset eivät ole saaneet kunnon kasvatusta. Ja vaikka ei ole tarkoitus tehdä tästä uskon kiista, niin jonkinlainen jumalattomuus näissä näkyy. Ihminen joka on saanut uskovaisen kasvatuksen on rehellinen sekä uskoo uskollisuuteen. Muilla on sitten muut arvot ja se näkyy valehtelussa ja rikollisuudessa.

No kerro miksi sitten jumalaan uskovat ovat kaikkein kieroimpia ja petollisimpia, puhumattakaan hyväksikäyttö taipumuksista. En tunne yhtään uskovaista ihmistä, joka olisi luotettava tai jolla olisi moraali kunnossa. Kaikilla yhteistä täysi moraalittomuus.

Montako uskovaista sä tunnet? Yhen, kaksi vai kymmenen tuhatta?

Vierailija
29/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei se huumorintajukaan kelpaa vaan miehellä menee herkästi naama nurinpäin kun nainen osaa vitsailla eikä muutenkaan ota elämää liian vakavasti eikä harrasta joutavaa draamailua.

Vai sekö onkin se juju, että naisen pitää olla huumorintajuinen eli kikatella niille miehen vitseille, mutta itse ei saa osata vitsailla?

Vierailija
30/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei se huumorintajukaan kelpaa vaan miehellä menee herkästi naama nurinpäin kun nainen osaa vitsailla eikä muutenkaan ota elämää liian vakavasti eikä harrasta joutavaa draamailua.

Vai sekö onkin se juju, että naisen pitää olla huumorintajuinen eli kikatella niille miehen vitseille, mutta itse ei saa osata vitsailla?

Tutkimusten mukaan näin. Miehet ei pidä hauskoista naisista, mutta naisen pitää nauraa heidän vitseilleen. Vuosikymmenien kokemus ainakin omalla kohdalla on todistanut tuloksen oikeaksi. Huumori on asia joka kuuluu vain miehille. Itseasiassa naiselle on meriitti kun on tylsä ja huumorintajuton, mutta silti pitää osata nauraa miehen vitseille. 

Vierailija
31/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan näin. Miehet ei pidä hauskoista naisista, mutta naisen pitää nauraa heidän vitseilleen. Vuosikymmenien kokemus ainakin omalla kohdalla on todistanut tuloksen oikeaksi. Huumori on asia joka kuuluu vain miehille. Itseasiassa naiselle on meriitti kun on tylsä ja huumorintajuton, mutta silti pitää osata nauraa miehen vitseille. 

Totta. Nainen ei saa olla rento ja huumorintajuinen vaikka moni mies sellaista kertookin etsivänsä.

Paras flaksi tuntuu käyvän niillä naisilla jotka on takakireitä pirttihirmuja ja joille saa olla jatkuvasti selittelemässä tekemisiään ja miksi osti kaupasta väärää maitoa. Toisaalta niinhän sitä sanotaan, että rajat on rakkautta..

Vierailija
32/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Te naiset teette valinnan ja valitettavasti otatte ihan itse ne idioottimiehet. 

niinpä.  Alkaa että ensin 10 sekunnissa annetaan pakit hyvälle miehelle ja seuraavaksi 10 vuotta ollaan paskassa suhteessa " selvinpäin maailman ihanin tyypin" kanssa. Joo ei siitä miehestä tiennyt että se on narsisti ja alkkis suhteen alkutaipaleella, mutta samalla ette voi tietää että oliko 10 s pakit saanu mies oikeesti oivallinen puoliso. kutsun näitä  10/10 akoiksi......

Vierailija
33/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun sisko  vaihtaa miehiä kuin sukkia, pettänyt kaikkia sen kumppaneita. minulla takana vain 2 suhdetta ja kohta keski-ikäisiä molemmat, toinen näistä suhteistani kesti 2 kk silloin joskus nuorena ja toinen päättyi siihen kun mies petti ja erottiin sitten sen jälkeen. kaikki vain pettää ja sikailee. nyt olen ollut sinkku 10 vuotta enkä petollisia miehiä kaipaa, rahaa on ja töitä sekä matkustelen paljon

Tämmöistä se on kun ihmiset eivät ole saaneet kunnon kasvatusta. Ja vaikka ei ole tarkoitus tehdä tästä uskon kiista, niin jonkinlainen jumalattomuus näissä näkyy. Ihminen joka on saanut uskovaisen kasvatuksen on rehellinen sekä uskoo uskollisuuteen. Muilla on sitten muut arvot ja se näkyy valehtelussa ja rikollisuudessa.

No kerro miksi sitten jumalaan uskovat ovat kaikkein kieroimpia ja petollisimpia, puhumattakaan hyväksikäyttö taipumuksista. En tunne yhtään uskovaista ihmistä, joka olisi luotettava tai jolla olisi moraali kunnossa. Kaikilla yhteistä täysi moraalittomuus.

Tää johtuu siitä, että esim luterilaiset eivät yleensä ole kunnon uskovaisia vaikka ovat kasteella käynyt. Luulisin että esim lestadiolaiset osaavat käyttäytyä yleensä paremmin mm naima-asioissa ja uko sekä uskon arvot ovat lähempänä joka päiväistä elämää.

Vierailija
34/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia..tavallisen kilteistä naisista ainakaan tinder aikakaudella ei kiinnostuta. Sen sijaan ihan kummalliset ylimieliset ja ahneet laiskat nirppanokat saa miehiä tosta vaan. Tulee olo että sellainen perusnainen jolla on asiat kunnossa ei vaan ole kiinnostava.

N25

Kyse ei ole kiinnostavuudesta, vaan siitä, että tietynoloisia naisia pidetään tasokkaina. Sellaisen naisen vierellä kulkeminen on miehestä innostavaa, eikä sillä ole niin väliä, millaista naisen kanssa eläminen on. On olemassa iso joukko miehiä, jotka kuvittelevat, että kalliisti itseään tälläävä nainen, on parasta mitä voi saada. Ei ole väliä, joutuuko mies kustantamaan käsiveskat, muotiluomukset ja kauneudenhoitoon käytetyt aineet. Pääasia on, että kaikki ovat kateellisia (tai mies ainakin luulee heidän olevan kateellisia). Naista pidetään edelleen miehen saaliina ja mitä upeampi saalis, sitä miehekkäämmäksi mies kokee itsensä. Kyllä minäkin muistan, kuinka aikoinaan miehet ja naisetkin saattoivat miehelleni kehaista, kuinka kaunis nainen hänellä on. Loogisempaa olisi todeta suoraan naiselle, että tämä on kaunis, eikä onnitella miestä tämän naisen kauneudesta. 

Vierailija
35/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako uskovaista sä tunnet? Yhen, kaksi vai kymmenen tuhatta?

Olen tehnyt havaintoja eri ihmisistä ja kerroinkin myös havaintoni esim luterilaiset vs lestadiolaiset. Yleensä lestadiolaiset elävät paremmin uskon mukaan ja noudattavat parempaa moraalia, joka näkyy mm koti ja perhearvoissa. En tiedä lestadiolaisten erotilastoja, mutta veikkaan että vähempiä kuin luterilaisilla. Voi johtua monestakin syystä ja siitä, ettei luterilaiset todellisuudessa usko ja lue raamattua tarpeeksi.

Vierailija
36/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut hyvän kasvatuksen, olen myös uskossa. Mutta kyllähän uskovaisetkin pettää.

Vierailija
37/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naisista tykkäävät kunnon miehet pariutuvat yleensä nuorena, eli niitä ei ole vapaana enää edes 25+.

Naapurintytöt ja naapurinpojat elävät yhä edelleen usein niin, että menevät parikymppisenä yhteen ja ovat yhdessä loppuelämän.

Vierailija
38/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon nainen tarkoittaa nykyisin feministiä ja feminismillä pilaa kyllä paremmankin elämän.

Miten miehen ja naisen väliseen tasa-arvoon uskominen pilaa elämän?

Vierailija
39/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans tiedän yhden jännä naisen, kaikki lapset joita naisella on niin kaikki eri miehelle. EIkä pidä unohtaa, että tällä jännä naisella on myös ollut klamydia, pettänyt miehiä. Mutta nämä on näitä "jännä naisia", jotka kiinnostaa miehiä. Mahtaa olla ihania kuppa naisia.

Vierailija
40/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanmarjat. Minä olen uskollinen nainen, mutta en kuiva. Yhdessä vitsaillaan ja nauretaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä