Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei kiinnostu kunnon naisista?

Vierailija
04.04.2022 |

Naisen pitäisi olla kikattava bimbo, jotta miehet kiinnostuu, niin sitten nämä samat naiset juoksee vieraissa. En ole koskaan pettänyt miehiä, kun olen ollut suhteessa, mutta eipä rehellisiä naisia arvosteta, vaan ne koetaan tylsiksi. Todella moni muu nainen puhuu samaa. Ja sitten nämä miehet valittaa, että kaikki naiset pettää. Olisiko kannattanut valita se kunnon nainen. Turha kai se on jälkeenpäin kitistä, että "kaikki naiset pettää".

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö taas.

Jos et onnistu saamaan sellaista miestä, jonka haluaisit, niin kehitä itseäsi tai ole ilman. Sama ohje kuin naisia saamattomille nillittäjille.

Vierailija
2/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Pitäisi olla jännänainen niin mies viihtyisi suhteessa. Ehkä miehet ei etsi mitään vakavasti otettavaa elämänkumppania vaan viihdettä elämäänsä, siksi ei tasapainoinen nainen kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Te naiset teette valinnan ja valitettavasti otatte ihan itse ne idioottimiehet. 

Vierailija
4/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo.  Itse olen elänyt sillä perjaatteella että kun nainen tekee tuhoa suhteelle ja draamaa.  Annan sille kenkää.  Edellinen postais someen jotain draama showta ja tulihan sellainen.  Kenkää. Olen ollut sinkkuna nyt  ja itseasiassa matkustelenkin yksin.

Vierailija
5/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmettä ap puhuu?

Vierailija
6/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee miehen.

Vierailija
7/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä ap puhuu?

En tiedä mutta ei mitään uutta ettei naisten juttuja ymmärrä.

Vierailija
8/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia..tavallisen kilteistä naisista ainakaan tinder aikakaudella ei kiinnostuta. Sen sijaan ihan kummalliset ylimieliset ja ahneet laiskat nirppanokat saa miehiä tosta vaan. Tulee olo että sellainen perusnainen jolla on asiat kunnossa ei vaan ole kiinnostava.

N25

Vierailija
9/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia..tavallisen kilteistä naisista ainakaan tinder aikakaudella ei kiinnostuta. Sen sijaan ihan kummalliset ylimieliset ja ahneet laiskat nirppanokat saa miehiä tosta vaan. Tulee olo että sellainen perusnainen jolla on asiat kunnossa ei vaan ole kiinnostava.

N25

Sinulla luulisi kommentointisi kiltteyden perusteellla olevan vientiä.

Vierailija
10/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Sinulla luulisi kommentointisi kiltteyden perusteellla olevan vientiä.

Niin. Sanoin vaan totuuden? Lisäksi jotkut miehet luulee rumilla olevan parempi luonne ja usein se ruma nainen onkin pahin luonne ikinä. Se ei ole haukkumista jos jotakin sanoo ahneeksi nirppanokaksi.

Vierailija
11/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa.

Vierailija
12/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Tinderissä valkataan kuvan perusteella.

Vierailija
13/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pitäisi olla jännänainen niin mies viihtyisi suhteessa. Ehkä miehet ei etsi mitään vakavasti otettavaa elämänkumppania vaan viihdettä elämäänsä, siksi ei tasapainoinen nainen kiinnosta.

Juu, tämän sain kuulla edellisen suhteen päätteksi. Miehellä ei ollut työtä eikä harrastuksia ja minun olisi täytynyt olla hänelle ohjelmatoimisto ja tempperamenttinen jännänainen. Itselläni oli kiehtovia harrastuksia, joissa joutuu aina opettelemaan jotain uutta. Suretti hieman hänen puolestaan, mutta jospa sitten löytää jonkun jännänaisen, jonka kanssa tulee päivittäin ennakoimattomia tapahtumia ja jopa virkavaltaa oven taakse.

Vierailija
14/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Tinderissä valkataan kuvan perusteella.

Joo mutta luonne vaikuttaa kun on treffeille päästy.

Vierailija
15/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tämän sain kuulla edellisen suhteen päätteksi. Miehellä ei ollut työtä eikä harrastuksia ja minun olisi täytynyt olla hänelle ohjelmatoimisto ja tempperamenttinen jännänainen. Itselläni oli kiehtovia harrastuksia, joissa joutuu aina opettelemaan jotain uutta. Suretti hieman hänen puolestaan, mutta jospa sitten löytää jonkun jännänaisen, jonka kanssa tulee päivittäin ennakoimattomia tapahtumia ja jopa virkavaltaa oven taakse.

Aaa.. minulla on ollut sama miestyyppi, mutta hän järjesti sen verran äksöniä että saatiin virkavalta oven taakse välillä. Minä olin se tylsä tietysti. Hänen piti itse keksiä minulle omasta päästään salattu elämä josta kyräili, koska itse en motivoitunut jännään toimintaan.

Vierailija
16/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sisko  vaihtaa miehiä kuin sukkia, pettänyt kaikkia sen kumppaneita. minulla takana vain 2 suhdetta ja kohta keski-ikäisiä molemmat, toinen näistä suhteistani kesti 2 kk silloin joskus nuorena ja toinen päättyi siihen kun mies petti ja erottiin sitten sen jälkeen. kaikki vain pettää ja sikailee. nyt olen ollut sinkku 10 vuotta enkä petollisia miehiä kaipaa, rahaa on ja töitä sekä matkustelen paljon

Vierailija
17/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun sisko  vaihtaa miehiä kuin sukkia, pettänyt kaikkia sen kumppaneita. minulla takana vain 2 suhdetta ja kohta keski-ikäisiä molemmat, toinen näistä suhteistani kesti 2 kk silloin joskus nuorena ja toinen päättyi siihen kun mies petti ja erottiin sitten sen jälkeen. kaikki vain pettää ja sikailee. nyt olen ollut sinkku 10 vuotta enkä petollisia miehiä kaipaa, rahaa on ja töitä sekä matkustelen paljon

Tämmöistä se on kun ihmiset eivät ole saaneet kunnon kasvatusta. Ja vaikka ei ole tarkoitus tehdä tästä uskon kiista, niin jonkinlainen jumalattomuus näissä näkyy. Ihminen joka on saanut uskovaisen kasvatuksen on rehellinen sekä uskoo uskollisuuteen. Muilla on sitten muut arvot ja se näkyy valehtelussa ja rikollisuudessa.

Vierailija
18/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vaan se ylipaino. Olisi kunnon naista tyrkyllä, mutkun ei vaan herätä minkäänlaista kemiaa se tuhti ulkomuoto.

Vierailija
19/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vaan se ylipaino. Olisi kunnon naista tyrkyllä, mutkun ei vaan herätä minkäänlaista kemiaa se tuhti ulkomuoto.

En tiennytkään, että olen tuhti. 163 cm ja 50 kg. :/ On tää rankkaa. Rahaakin on kivasti säästössä useamman vuoden verran, vakkari työ mutta silti mies rintamalla hiljaista. Nainen 33

Vierailija
20/49 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöistä se on kun ihmiset eivät ole saaneet kunnon kasvatusta. Ja vaikka ei ole tarkoitus tehdä tästä uskon kiista, niin jonkinlainen jumalattomuus näissä näkyy. Ihminen joka on saanut uskovaisen kasvatuksen on rehellinen sekä uskoo uskollisuuteen. Muilla on sitten muut arvot ja se näkyy valehtelussa ja rikollisuudessa.

No kerro miksi sitten jumalaan uskovat ovat kaikkein kieroimpia ja petollisimpia, puhumattakaan hyväksikäyttö taipumuksista. En tunne yhtään uskovaista ihmistä, joka olisi luotettava tai jolla olisi moraali kunnossa. Kaikilla yhteistä täysi moraalittomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi