Itken tällä hetkellä autossa..
..nelostien varressa olevan abc:n parkkipaikalla.
Kävin suihkussa, ja laitoin makkarin verhot kiinni, jottei mahdolliset ohikulkijat näkisi kun vaihdan kylpytakista yömekkoon. Mies sanoi mulle sitten, että "kuka sua nyt kattois..". Kysyin häneltä sitten, että olenko sinusta hirveä, johon hän vastasi että en ole, vaan tottapuhuen lihava. No niin jumalauta olen. En tarvitse ketään sitä minulle kertomaan.
Tokaisin vain, että jos olen niin lihava niin voin vyöryä läskeineni pois pilaamasta elämääsi, puin vaatteet päälle ja ajoin 30 kilometrin päähän kotoa.
Nyt mietin mihin päin ajelisin.
Olen miehelle sanonut joskus, että vaikka olen ylipainoinen, olen terve ja jaksan ja pystyn liikkumaan siinä missä kuka tahansa normaalipainoinen (en siis ole läheskään liikalihava), joten mun ei tarvitse yrittää vielä kaupan päälle näyttää joltain hänen silmäänsä miellyttävältä naisvartalolta. Ja että mun kanssa ei todellakaan tarvitse olla.
Nyt se yrittää soittaa jo viidennen kerran. Mitä se tällaisen läskin perään oikein vinkuu, eikö tajua että nyt olisi vapaus etsiä joku toinen.
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:03"]Jos mun mies sanoisi mulle "kuka sua nyt kattois" mä lähtisin. Tuo varmaan ei ole ainoa sanonta jota käyttää.joissain perheissä on tapana vähätellä toisia, miehesi on varmaan sellaisesta perheestä.
Onko se sellainen, vähättelijä ja pienentäjä? Jos on, jätä se.
Lihavuuteen sensijaan auttaa hyvä mieli ja terveellinen ruoka. Jos on paha mieli, ei ehkä jaksa syödä terveellisesti. Olisko aika hankkia hyvä mieli?
Mun paras kamu oli tuollaisen miehen kanssa pitkään, koko ajan mitätöi ja vähätteli kaveriani. Sanoin sille miehelle, että ikinä et ainakaan mun kuullen sano noin. Kaverini lihoi ja lihoi, mutta kas kun vihdoin erosivat, alkoikin mieli parantua ja läski lähteä.
Ole itsellesi kiltti. Olet elämäsi tärkein ihminen, älä anna kenenkään kävellä sun yli.
[/quote]
Ei voi kävevellä yli, kun tarvitsee kiipeilyvarusteet.
Todellakin sinulla on oikeus olla loukkaantunut, ja kun tuosta on vielä aiemminkin puhuttu, niin et todellakaan ansaitse tuollaista kohtelua. Ymmärräthän, että jos nyt painat asian villasella, se antaa miehellesi luvan tehdä noin jatkossakin uhkailuistasi välittämättä. Joko lähdet, tai jos et siihen kykene, niin ainakin kunnon pesäero nyt tässä vaiheessa hetkeksi. Mene yöksi johonkin kaverille, ei tarvitse ruveta miehen kanssa selvittämään nyt mitään, antaa hänennyt hetken aikaa tuntea ilkeytensä seuraukset.
-
"Kuka sinua nyt katsoisi". Uskomatonta mitätöintiä. Ei ole mitään syytä pitää tuollaista iljetystä elämässäsi.
Minkälainen ihminen saa nautintoa siitä että ilkeilee tuntemattomalle netissä? Mikä on sellaisen ihmisen motiivi? Se oma pahaolokin vain pahenee, kun jakaa ilkeyttä ympärilleen. Tuollaiset ihmiset eivät suinkaan vaikuta nokkelilta älynjättiläisiltä, vaan säälittäviltä.
Olen niin pahoillani puolestasi, kun miehesi on tuollainen. Isäni haukkui äitiäni lihavaksi aina. Oma mieheni hyväksyy tällaisena, mutta aloitin juuri laihduttamaan, kun viimeinen lapsi 1v. Haluan hoikistua itse.
Jätä se sika!! ... tai keksitään sian tilalle tässä tapauksessa joku toinen sana.
Suomalaiset junttinaiset on autossa murjottavia läskimahoja. Ruisleipää ja irtokarkkeja syödään samalla kun katsotaan BB:tä.
Minä en ainakaan huolisi mitään sotanorsua. Syyriasta meille on tulossa persialaisia prinsessoja rikastamaan tuota selluliitti DNA:ta. Niiden kanssa vaan lisääntymään.
...ja hä ? Pelkkiä miehiä ? No voi viddu. Mennään näillä korteilla sitten...
Kun itket, niin mussutatko donitseja ja muffinseja ja suklaata samalla :D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:47"]Vaimo sanoi äsken minua lihavaksi, ja tottahan se on joten rummutin muhkeaa mahaani käsilläni, heitin kunnon leijat ja nauroin päälle niin perkeleesti.
[/quote]
Ihana :)
Vaimosi tykkää sinusta varmasti just tuollaisena.
Ap
[/quote]
En muuten tykkää. T. Vaimo
eikö läskin pää kestänyt totuutta. aja nyt vielä kolari itku raivokohtauksen takia
Hei ap, aloita nyt kuntokuuri jos suinkin voit ja haluat. Ole helvettin kylmä miehellesi, äläkä anna.
Kuntosi kohenee ja itsetunto samalla, ota sivu suhde. Jos tämä kusipää vielä roikkuu matkassa jatka vain samaan malliin ja lopulta heivaa helvettiin kun olet tarpeeksi soimannut ja haukkunut häntä. Muista ottaa kaikki irti mitä saat.
Olisipa minullakin noin mitättömät ns huolet. Olisin niin onnellinen.
Mä ymmärrän sua. Meillä jokaisella on se heikko kohta.näillä täällä oleville vaikka se et ovat lautoja. Kannattaako olla miehen kanssa joka loukkaa? Se keksii aina jotain, mikä satuttaa sua.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:47"]
Vaimo sanoi äsken minua lihavaksi, ja tottahan se on joten rummutin muhkeaa mahaani käsilläni, heitin kunnon leijat ja nauroin päälle niin perkeleesti.
[/quote]
*tykkää tästä*
Sä kieriskeler nyt itsesäälissä.
toivon, errä tulet sieltä ulos. Jos se lihavuus sua haitta, niin sille voi tehdä jotain. ikävästi ukko käyttäytyi...tokaisi. Mutta haluaa pyytää anteeksi ja on sinusta huolissaan. Siksi soittaa. Ei siihen liity kenenkään ulkonäkö vaan välittäminen.
koeta itse hyväksyä itsesi. Älä pidä muita mittareina.
voimia sulle. Vastaa siihen puhelimeen ja juttele, kerro tunteesi. Ja sitten jossain vaiheessa rupea ja opettele pois Itsesäälistä. Olet hyvä just noin kuin oot. Kasvaa ja kehittyä voi aina.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:47"]Suomalaiset junttinaiset on autossa murjottavia läskimahoja. Ruisleipää ja irtokarkkeja syödään samalla kun katsotaan BB:tä.
Minä en ainakaan huolisi mitään sotanorsua. Syyriasta meille on tulossa persialaisia prinsessoja rikastamaan tuota selluliitti DNA:ta. Niiden kanssa vaan lisääntymään.
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:47"]Suomalaiset junttinaiset on autossa murjottavia läskimahoja. Ruisleipää ja irtokarkkeja syödään samalla kun katsotaan BB:tä.
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:47"]Suomalaiset junttinaiset on autossa murjottavia läskimahoja. Ruisleipää ja irtokarkkeja syödään samalla kun katsotaan BB:tä.
[/quote] Ja vielä oikein ruisleipää! Herrajestas mitä porsastelua.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:35"]
..nelostien varressa olevan abc:n parkkipaikalla. Kävin suihkussa, ja laitoin makkarin verhot kiinni, jottei mahdolliset ohikulkijat näkisi kun vaihdan kylpytakista yömekkoon. Mies sanoi mulle sitten, että "kuka sua nyt kattois..". Kysyin häneltä sitten, että olenko sinusta hirveä, johon hän vastasi että en ole, vaan tottapuhuen lihava. No niin jumalauta olen. En tarvitse ketään sitä minulle kertomaan. Tokaisin vain, että jos olen niin lihava niin voin vyöryä läskeineni pois pilaamasta elämääsi, puin vaatteet päälle ja ajoin 30 kilometrin päähän kotoa. Nyt mietin mihin päin ajelisin. Olen miehelle sanonut joskus, että vaikka olen ylipainoinen, olen terve ja jaksan ja pystyn liikkumaan siinä missä kuka tahansa normaalipainoinen (en siis ole läheskään liikalihava), joten mun ei tarvitse yrittää vielä kaupan päälle näyttää joltain hänen silmäänsä miellyttävältä naisvartalolta. Ja että mun kanssa ei todellakaan tarvitse olla. Nyt se yrittää soittaa jo viidennen kerran. Mitä se tällaisen läskin perään oikein vinkuu, eikö tajua että nyt olisi vapaus etsiä joku toinen.
[/quote]Olipa TODELLA rumasti sanottu mieheltäsi. Näin miehenäkin tekee pahaa puolestasi. Ulkonäkö on aina naiselle herkempi alue. Vaadi anteeksipyyntöä häneltä. Voimia sinulle :)
Sano sille miehellesi, että ÄLÄ ENÄÄ KOSKAAN KOHTELE MUA NOIN. Katsot sitä tiukasti silmiin ja sanot ETKÖ SINÄ TIEDÄ KUKA MINÄ OLEN? MINÄ OLEN SINUN VAIMOSI.
...ja sitten kävelet huoneesta ulos ja menet nukkumaan.
Kannattaa silti antaa miehelle mahdollisuus sopia asia ja pyytää anteeksi. Virheitä tulee kaikille. Hän ei soittelisi perääsi, jos ei kuitenkin välittäisi sinusta.
Menet aamulla kotiin ja sanot että kävit hakemasa toisen mielipiteen.