Itken tällä hetkellä autossa..
..nelostien varressa olevan abc:n parkkipaikalla.
Kävin suihkussa, ja laitoin makkarin verhot kiinni, jottei mahdolliset ohikulkijat näkisi kun vaihdan kylpytakista yömekkoon. Mies sanoi mulle sitten, että "kuka sua nyt kattois..". Kysyin häneltä sitten, että olenko sinusta hirveä, johon hän vastasi että en ole, vaan tottapuhuen lihava. No niin jumalauta olen. En tarvitse ketään sitä minulle kertomaan.
Tokaisin vain, että jos olen niin lihava niin voin vyöryä läskeineni pois pilaamasta elämääsi, puin vaatteet päälle ja ajoin 30 kilometrin päähän kotoa.
Nyt mietin mihin päin ajelisin.
Olen miehelle sanonut joskus, että vaikka olen ylipainoinen, olen terve ja jaksan ja pystyn liikkumaan siinä missä kuka tahansa normaalipainoinen (en siis ole läheskään liikalihava), joten mun ei tarvitse yrittää vielä kaupan päälle näyttää joltain hänen silmäänsä miellyttävältä naisvartalolta. Ja että mun kanssa ei todellakaan tarvitse olla.
Nyt se yrittää soittaa jo viidennen kerran. Mitä se tällaisen läskin perään oikein vinkuu, eikö tajua että nyt olisi vapaus etsiä joku toinen.
Kommentit (112)
Meillä minä painan 50kg ja mies 130kg. Hän on siis tosissaan ylipainoinen. En häntä koskaan ole loukkaavasti haukkunut läskiksi,meillä heitetään läppää painosta ja molemmat vain nauraa. Ei mitenkään tosissaan. Voisin kuvailla omaa miestäni hieman tuon nro 18 tapaiseksi. :)
Käskin kerran miestä sanomaan rehellisesti mitä mieltä on musta. Totes, että onhan sitä vähä ylimäärästä. En suinkaan lähteny autolla itkemään vaan lähdin lenkille. Ajatuksena, että eipä ole kauaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:53"]Meillä minä painan 50kg ja mies 130kg. Hän on siis tosissaan ylipainoinen. En häntä koskaan ole loukkaavasti haukkunut läskiksi,meillä heitetään läppää painosta ja molemmat vain nauraa. Ei mitenkään tosissaan. Voisin kuvailla omaa miestäni hieman tuon nro 18 tapaiseksi. :)
[/quote]
Olen mielettömän kade teille. Osaisipa miehenikin ajatella muutakin kuin tissejä, litteää vatsaa ja herkkupeppua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:54"]Käskin kerran miestä sanomaan rehellisesti mitä mieltä on musta. Totes, että onhan sitä vähä ylimäärästä. En suinkaan lähteny autolla itkemään vaan lähdin lenkille. Ajatuksena, että eipä ole kauaa.
[/quote]
Sinä kysyit miehesi mielipidettä, minä en.
Ap
Iske joku kolli sieltä ABC:ltä ja pane sitä autossa. Ei tarvitse sen jälkeen miettiä onko lihava.
Miehesi on tahditon tomppeli, mutta ei oma suhtautumisesikaan ole kovin aikuismaisella tasolla. Totta kai tuollainen loukkaa, ja jos haukkuminen on tosiaan jatkuvaa, kannattaa alkaa miettiä eroa ihan tosissaan. Fakta on kuitenkin se että autossa istumalla ja itseään säälimällä av:lla ne asiat eivät todellakaan muutu paremmiksi. Ota itseäsi niskasta kiinni, sano ukolle että olet saanut tarpeeksesi ja lopeta kynnysmattona oleminen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:56"]Miehesi on tahditon tomppeli, mutta ei oma suhtautumisesikaan ole kovin aikuismaisella tasolla. Totta kai tuollainen loukkaa, ja jos haukkuminen on tosiaan jatkuvaa, kannattaa alkaa miettiä eroa ihan tosissaan. Fakta on kuitenkin se että autossa istumalla ja itseään säälimällä av:lla ne asiat eivät todellakaan muutu paremmiksi. Ota itseäsi niskasta kiinni, sano ukolle että olet saanut tarpeeksesi ja lopeta kynnysmattona oleminen.
[/quote]
Edellinen keskustelu aiheesta käytiin noin kaksi kuukautta sitten. Luulin miehen ymmärtäneen, että minua ei loukata joidenkin kilojen vuoksi, ja lähden seuraavalla kerralla. Itsepä lähti kokeilemaan kepillä jäätä.
Ja olen tosiaan ihan liian kauan kuunnellut moista shaissea, mittani tuli nyt kertakaikkiaan täyteen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:38"]Inhottavaa, mutta eikö ole parempi, että mies sanoo kerran totuuden kuin valehtelee aina? Jos sä olet lihava, niin sä olet. Sä olet ainoa joka siihen voi vaikuttaa tai sitten alat rakastamaan itseäsi juuri tuollaisena kuin olet. [/quote] Ei mut miksi mies mun kanssa alunperinkään alkoi, jos olen hänestä lihava? Ensin huijaa minut rakastumaan itseeni ja sitten kertookin, että en kelpaa. Ap [/quote] Mies sanoi, että olet lihava. Hän ei sanonut, että sinä et kelpaa. Olet itsekin myöntänyt, että olet lihava joten sen ei pitäisi tulla yllätyksenä, että miehesiki tietää sinun olevan lihava. Ellei hän ole nyt vaatimassa, että muutut, kuivaa kyyneleet ja vastaa puhelimeen
[/quote]
Mieshän nimenomaan viittasi siihen, että ap ei kelpaa. Lauseella "kuka sua nyt kattos". Vai miten meinasit tuon tulkita? Positiiviseksi kommentiksi?
Lähden tästä ajelemaan, joten hyvät yöt kaikille.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:36"]Marttyyri.
Jos laihduttaisit, olisisko enää syytä ruoskia ja inhota itseään?
[/quote]
Ilkeä vajakki. Mitä jos olisit hiljaa niin sustakin saatettas pitää?
Kurjaa ap :-( törkeä mies, älä itke tuollaisen takia! Pää pystyyn ja uutta matoa koukkuun!
Ihmiset jotka eivät rakasta/arvosta itseään lihovat. Tässä ei ole kysymys mistään muusta kuin henkilön omasta suhtautumisesta itseensä.
Jos mun mies sanoisi mulle "kuka sua nyt kattois" mä lähtisin. Tuo varmaan ei ole ainoa sanonta jota käyttää.joissain perheissä on tapana vähätellä toisia, miehesi on varmaan sellaisesta perheestä.
Onko se sellainen, vähättelijä ja pienentäjä? Jos on, jätä se.
Lihavuuteen sensijaan auttaa hyvä mieli ja terveellinen ruoka. Jos on paha mieli, ei ehkä jaksa syödä terveellisesti. Olisko aika hankkia hyvä mieli?
Mun paras kamu oli tuollaisen miehen kanssa pitkään, koko ajan mitätöi ja vähätteli kaveriani. Sanoin sille miehelle, että ikinä et ainakaan mun kuullen sano noin. Kaverini lihoi ja lihoi, mutta kas kun vihdoin erosivat, alkoikin mieli parantua ja läski lähteä.
Ole itsellesi kiltti. Olet elämäsi tärkein ihminen, älä anna kenenkään kävellä sun yli.
Haluaako mies seksiä, vai onko nuo kilot ihan tosissaan ylipääsemätön ongelma, kun sanoit ettet kuitenkaan ole mikään valas? Vai nälviikö mies vaan, jotta sais sun itsetunnon alas?
Turvallista kotimatkaa ap, toivottavasti saat tilanteesi paremmaksi!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:44"]
Itsepä kysyit ja tiesit vastauksen, mutta silti loukkaannuit. Mies ei sanonut, että olet hirveä, läski tai ettet kelpaa. Sen sanoit ihan itse.
[/quote]Lihavaa naista ei saa sanoa lihavaksi (vaikka lihavuus onkin itse aiheutettua). Lihavat naiset kyllä nimittelevät laihoja raiskatuiksi pulkannaruiksi yms.
Joo ei paha ollut se toteamus että ap on lihava vaan tuo loukkaus 'kuka sua nyt kattois'. Ei mikään ihme ap että sua pännii, ei suhteessa toiselle puhuta noin.
Jos mulle joku sanoisi että "kuka sua nyt kattoisi" niin lähtisin siltä seisomalta katsomaan, että kukahan katsoisi. KYllä niitä katsojia riittää, ei tartte tollasta idioottimiestä katsella itse. AP, ukko ulos. Nyt.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:56"]Miehesi on tahditon tomppeli, mutta ei oma suhtautumisesikaan ole kovin aikuismaisella tasolla. Totta kai tuollainen loukkaa, ja jos haukkuminen on tosiaan jatkuvaa, kannattaa alkaa miettiä eroa ihan tosissaan. Fakta on kuitenkin se että autossa istumalla ja itseään säälimällä av:lla ne asiat eivät todellakaan muutu paremmiksi. Ota itseäsi niskasta kiinni, sano ukolle että olet saanut tarpeeksesi ja lopeta kynnysmattona oleminen.
[/quote]
Edellinen keskustelu aiheesta käytiin noin kaksi kuukautta sitten. Luulin miehen ymmärtäneen, että minua ei loukata joidenkin kilojen vuoksi, ja lähden seuraavalla kerralla. Itsepä lähti kokeilemaan kepillä jäätä.
Ja olen tosiaan ihan liian kauan kuunnellut moista shaissea, mittani tuli nyt kertakaikkiaan täyteen.
Ap
[/quote]
No mies selvästi haluaa lopettaa suhteen, mutta ei ole miestä itse lähtemään, niin yrittää lkeilyllä saada ap:tä tekemään ratkaisun. Onhan tuollaisessa kommentoimisessa paljon vihaa ja halveksuntaa. En kyllä ap:nä kuuntelisi tuollaista. Varsinkin jos ap on jo seurustelun alussa ollut pullukka. Eikä kyllä suhteen kuluessakaan lihonutta ole ok noin kommentoida. Jos toista rakastaa niin silloin olisi huolissaan onko jokin pielessä jos toinen lihoo (eikö ole onnellinen kun syö suruunsa jne.).
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:47"]
Vaimo sanoi äsken minua lihavaksi, ja tottahan se on joten rummutin muhkeaa mahaani käsilläni, heitin kunnon leijat ja nauroin päälle niin perkeleesti.
[/quote]
Hah, sie se ossaat elellä elämääs ilon kautta :D Ihan katteeks käyp :D