Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, ettei kiihotu minusta, mutta olen kiva kämppis

Vierailija
04.04.2022 |

Eli ei halua siis seksiä, mutta muuten kyllä tehdään asioita yhdessä kuten ennenkin. Ketään toista hänellä ei ole, eikä ole hakemassakaan. Voikohan olla masennusta vai mitä tää on?? Ja en ole lihonut tms

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehenä samassa tilanteessa eli naiseni ei tuntenut enää vetoa minuun, syystä tai toisesta. Olisi pitänyt jättää, mutta jäinkin roikkumaan tuohon surkeaan "suhteeseen", kunnes eksäni pitkäkestoisen pettämisen jälkeen jätti minut. Eli en suosittele katselemaam tuollaista tilannetta pitkään. 

Vierailija
22/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, haepas muualle solukämppään, adios!🖕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko lihonut? 

Oikea kysymys on, että onko mies itse lihonut. Läski nimittäin vähentää miehellä testosteronia ja vie halut keski-iässä.

Vierailija
24/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miehenä samassa tilanteessa eli naiseni ei tuntenut enää vetoa minuun, syystä tai toisesta. Olisi pitänyt jättää, mutta jäinkin roikkumaan tuohon surkeaan "suhteeseen", kunnes eksäni pitkäkestoisen pettämisen jälkeen jätti minut. Eli en suosittele katselemaam tuollaista tilannetta pitkään. 

Mä olen naisena tässä tilanteessa paitsi että mies väittää kysyttäessä haluavan minua, ei vaan ole halunnut käytännössä vuoteen. Sitä ennen halusi kerran vuodessa. On kauhean vaikea erota, vaikka pohjimmiltani haluaisin.

Vierailija
25/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko lihonut? 

Oikea kysymys on, että onko mies itse lihonut. Läski nimittäin vähentää miehellä testosteronia ja vie halut keski-iässä.

Tai voi kysyä molempia? Voin ainakin miehenä sanoa, että kauniskin nainen voi muuttua nopeasti tosi epähaluttavaksi, jos lihoo. Sama toki miehen kohdalla, mutta tässä onkin nyt kyse siitä, ettei mies halua naistaan eikä toisten päin. Mainitsemasi asia voi myös olla tekijä, joskin epätodennäisempi sellainen. 

Vierailija
26/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut mun esivaihdevuosista niin, että ei ole enää seksiä. Mutta, meillä se on ihan ok, koska kumpikaan ei sitä enää tässä iässä kaipaa. Silti rakastetaan toisiamme ja viihdytään yhdessä erinomaisesti. 

Mutta siitähän se on kiinni, mitä sinä ap kaipaat. Jos sinusta kämppissuhde on ok, niin sitten ongelmaa ei ole. Muussa tapauksessa varmaan täytyisi alkaa katsella jotain muuta miestä. 

Vierailija
27/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asunnot? Jos mies eronnut mielestään. Mitäs tätä jauhamaan enempää. Vanha aloitus.

Vierailija
28/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä 0/5 trollialoituksiahan tämä vauva on täynnä, ei enää jaksa kun piipahtaa täällä🥱 Miten joku jaksaa näitä laatia päivästä toiseen, menee aikaakin ihan hurjan paljon, ihmetyttää🤷

Vierailija
29/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen on miehen kanssa tuhlaamassa elämää jos mies ei rakasta sinua. Eläisit toisen miehen kanssa parempaa elämää kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen.

Jos ei kelpaa yhdelle, ei ehkä kelpaa toisellekaan.

Eikös ikisinkkujakin pidetä "viallisina" kun ei ole kenellekän kelvannut? Sama logiikka.

Vierailija
30/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse halua kämppissuhdetta, eroat. 

Ja tämä viesti siis kaikille miehille.

Vierailija
31/31 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kiihottaako mies sinua? Jos ei, niin silloinhan te olette kämppäkavereita. Taloudellisesti fiksumpaa kuin yksin asuminen