Ujokakka pilaa elämän
En uskalla käydä vessassa isolla hädällä muualla kuin kotona. Muuten se ei ole ongelma, mutta poikaystävän luona on vaikeaa.
Oon 1,5 vuoden aikana käynyt hänen luona kerran isolla hädällä, ja se oli sen jälkeen, kun jouluna oltiin siellä 5 päivää, jouluruokaa ja suklaata mättäen, enkä kertaakaan käynyt isolla hädällä, kunnes vasta yksin kotonani. (Joo synnytyssimulaatio ja pönttö tukkoon...) niin tästä vatsa oli vähän sekaisin, niin uutena vuotena tunsin että jos en käy vessassa niin ripuli voi tulla. Se on ainoa kerta kun olen käynyt siellä isolla hädällä .
Mun koko suolisto menee off-tilaan siellä, ja vessareissut jännittää siksi, koska vessat ovat aika keskeisellä paikalla, toinen keittiön ja olkkarin välissä ja toinen siskon huoneen ja kakkosolkkarin välissä.
Pelkään että joku kuulee, tai että pönttö menee tukkoon.
Kommentit (36)
[quote author="Miu" time="23.09.2015 klo 20:53"]Mulla aivan sama juttu. Kiusallinen vaiva jolle ei oikeen mitään voi tosta noin vaan tehdä. :(
[/quote]
Jännittää jo etukäteen pidemmät vierailut :/
Mulle on tullut ujokakka sen jälkeen, kun oon täältä usein lukenut kuinka noloa kakkaaminen on :D
Sama. Rajoittaa elämää todella paljon. En voi mennä kampaajallekaan kun pelkään että tulee hätä.
Me käydään välillä nykyään kakalla ovi aukikin poikaystävän kanssa ja huudellaan typeryyksiä toisillemme. Sillä tavalla siitä noloudesta ja ujostelusta alunperin päästiin - tehtiin kaikesta vielä nolompaa.
Mä en voi mennä töihinkään enää, kun pelkään et tulee kakka. Kakka voi tulla, ei sille voi mitään. Pakko olla työttömänä.
Kotona voi sentään laittaa pyykinpesukoneen pyörimään samaan aikaan ku käy vessassa (parasta on odottaa kovatahtiseen linkoukseen asti), eipähän kuule nirppanokkainen kakkapääkämppis mun alhaisia ripulointiääniä.
Voitteko ujotkakat matkustaa, onko hotellihuoneessa sama juttu?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:12"]Sama. Rajoittaa elämää todella paljon. En voi mennä kampaajallekaan kun pelkään että tulee hätä.
[/quote]
Mulla ei onneks noin paljon haittaa. Voin kaverillekin mennä, osaan pidättää hyvin ja toisaalta koko suolisto menee siihen off-tilaan ja mikään ei edes kulje. Joku kolme päivää menee vielä hyvin, sen jälkeen alkaa tuntua tukalalta. Olkaan poikaystävän kanssa kaukosuhteessa, siks siellä tulee vietettyä putkeen paljon aikaa.
Omassa kotonani jos poikaystävä on täällä, käyn isolla hädällä samalla kun oon suihkussa, kylpyhuoneessa on siis pönttö! :D Suihku täysille niin äänet peittyy. ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:17"]Voitteko ujotkakat matkustaa, onko hotellihuoneessa sama juttu?
[/quote]
jos meen yksin niin nou problem, mut nolottaa jos kaveri/seuralainen kuulee :/ koitan ajoittaa isot hädät johonkin yleiseen vessaan (niissä ei ujostuta niin paljon, paitsi jos on monta koppia ja kaveri venaa vaiks siin edessä lavuaareilla) ap
Jotain vinkkejä tähän keksin:
Kokeile tyhjentää vatsa kunnolla ennen menoja. Syö rohkeesti kuituja, ne saa vatsan toimimaan säännöllisesti ja ei pääse vatsa kivistämään liikaa. Kun pidempään oot kylässä, kakkaa joka vessakäynillä vähäsen ja vedä vessaa välillä jos on tulossa enemmän taaraa, ni ei tuu tukoksia eikä liikaa huomiota herättäviä, pitkiä vessakäyntejä. Voit laittaa hanan päälle koko toimituksen ajaksa ni ei kuulu äänet niin kovin.
Varmaan muut keksii vielä parempia neuvoja.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:19"]
Kokeile tyhjentää vatsa kunnolla ennen menoja. Syö rohkeesti kuituja, ne saa vatsan toimimaan säännöllisesti ja ei pääse vatsa kivistämään liikaa. Kun pidempään oot kylässä, kakkaa joka vessakäynillä vähäsen ja vedä vessaa välillä jos on tulossa enemmän taaraa, ni ei tuu tukoksia eikä liikaa huomiota herättäviä, pitkiä vessakäyntejä. Voit laittaa hanan päälle koko toimituksen ajaksa ni ei kuulu äänet niin kovin.
[/quote]
Toi hanajuttu just paljastaa et kakkailija yrittää peitellä tekosiaan!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]
Ja eik se vessan vetäminen useastikin oo outoa?:D
Joskus on tietty pakko vetää kahesti, jos pönttöön jää jotain kakanrippeitä. Vanha av-klassikkohan on kakata käteen. (Suosittelen paksua paperituppoa kouraan eka.) Huhuhahaaa!
Ulostuslääkettä ummetukseen. Kaikki ihmiset kakkaa, myös se isäntäväki itse.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]
Kakkailija :D
YouTube video äänet kovalla on parasta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:24"]Ulostuslääkettä ummetukseen. Kaikki ihmiset kakkaa, myös se isäntäväki itse.
[/quote]
Mut en oo ikinä kuullut.
Mulla aivan sama juttu. Kiusallinen vaiva jolle ei oikeen mitään voi tosta noin vaan tehdä. :(