Ujokakka pilaa elämän
En uskalla käydä vessassa isolla hädällä muualla kuin kotona. Muuten se ei ole ongelma, mutta poikaystävän luona on vaikeaa.
Oon 1,5 vuoden aikana käynyt hänen luona kerran isolla hädällä, ja se oli sen jälkeen, kun jouluna oltiin siellä 5 päivää, jouluruokaa ja suklaata mättäen, enkä kertaakaan käynyt isolla hädällä, kunnes vasta yksin kotonani. (Joo synnytyssimulaatio ja pönttö tukkoon...) niin tästä vatsa oli vähän sekaisin, niin uutena vuotena tunsin että jos en käy vessassa niin ripuli voi tulla. Se on ainoa kerta kun olen käynyt siellä isolla hädällä .
Mun koko suolisto menee off-tilaan siellä, ja vessareissut jännittää siksi, koska vessat ovat aika keskeisellä paikalla, toinen keittiön ja olkkarin välissä ja toinen siskon huoneen ja kakkosolkkarin välissä.
Pelkään että joku kuulee, tai että pönttö menee tukkoon.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:24"]Ulostuslääkettä ummetukseen. Kaikki ihmiset kakkaa, myös se isäntäväki itse. [/quote] Mut en oo ikinä kuullut.
[/quote]
Kuuntele ens kerralla stetoskoopin avulla oven läpi.
Toinenkin ujokakkaaja täällä terve! Olin kerran ulkomailla reissussa kaverin kanssa viisi päivää, enkä käynyt kertaakaan kakalla sinä aikana. Maha oli aivan älyttömän kipeä ja turvonnut! Yksin reissussa ei ole ongelmaa. Kavereiden luona asiaa auttaa, jos vessanpönttöön laittaa vessapaperia, niin se kakka putoaa siihen paperin päälle eikä molskahda veteen. Tämän jälkeen olisi hyvä olla jotain hajustetta (tyyliin hiuslakkakin käy) jota suihkuttaa ilmaan. Netistä luin myös hajusteesta, jota voi kuljettaa laukussa, ja sitä pudotetaan pisara tai kaksi pönttöön ennen isoa asiaa. Se kakan lemu ei jää ilmaan leijumaan ollenkaan.
Yökylässä olen tehnyt niin, että olen mennyt suihkuun, jättänyt suihkun valumaan ja mennyt kakalle (pöntölle toki) ja sitten suihkun jälkeen vetänyt pytyn. (Koska suihkun aikana vetäminen on epäilyttävää).
Olette noloja. Olen lopettanut kakkailun kokonaan.Problem solved. Olen eteerinen tuoksuva neito enkä mikään haisuli.
Jännäkakkailu on taitolaji! Kokeile ensi kerran tähdätä hieman sivummalle niin saat pökäleen sujuvasti liukumaan pönttöä pitkin ilman lompsahdusta. Sitten nopeasti vetäiset vessan ja samalla vessaharjalla pyöräytät reunukset. Sitten vasta siirryt pyyhintään niin ei mene pönttö tukkoon ja kukaan ei huomannut mitä juuri ahersit.
Tulitikkua kun raapasee ni kaasut katoo. Tosin se paljastaa kakkailusi. Jos vähän suihkuttelis sitten perään jotain tuoksua? Toisaalta sekin varmaan paljastaa. Onpa tää vaikeaa.
Kannattaa laittaa hana kohisemaan täysille toimituksen ajaksi, niin ei kuulu molskahduksia. Istunnon päätteeksi raapaise tulitikku, se peittää kiusalliset hajut.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:34"]
Kannattaa laittaa hana kohisemaan täysille toimituksen ajaksi, niin ei kuulu molskahduksia. Istunnon päätteeksi raapaise tulitikku, se peittää kiusalliset hajut.
[/quote]
Tää on huono. Kaikki tietää et sillon ku kohina kuuluu epäilyttävän kauan, niin kakkaahan siellä pukkaa!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:34"]
[/quote]
Tää on huono. Kaikki tietää et sillon ku kohina kuuluu epäilyttävän kauan, niin kakkaahan siellä pukkaa!
[/quote]
Ihan kuin olisi joku rikos käydä kakalla vessassa, siitä ei saa jäädä kiinni:D ja olen ujokakkaaja itsekin, meinasi kakka tulla housuun lopulta kun pidättelin poikaystävän kuona teininä viimeiseen asti. Nykyään en enää häpeä kotona käydä kakalla, pitkä parisuhde takana.
Kertokaahan esimerkki ihmisestä joka ei kakkaa? Tätähän aikoinaan käytettiin jännitystilanteissa (esim.työhaastattelu) ajatusleikkinä: kuvittele se pelottava haastattelija kakalla ähistämässä. Inhimillistää pomoa aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:34"] Kannattaa laittaa hana kohisemaan täysille toimituksen ajaksi, niin ei kuulu molskahduksia. Istunnon päätteeksi raapaise tulitikku, se peittää kiusalliset hajut. [/quote] Tää on huono. Kaikki tietää et sillon ku kohina kuuluu epäilyttävän kauan, niin kakkaahan siellä pukkaa! [/quote] Ihan kuin olisi joku rikos käydä kakalla vessassa, siitä ei saa jäädä kiinni:D ja olen ujokakkaaja itsekin, meinasi kakka tulla housuun lopulta kun pidättelin poikaystävän kuona teininä viimeiseen asti. Nykyään en enää häpeä kotona käydä kakalla, pitkä parisuhde takana.
[/quote]
En mäkään häpeä. Oon se ovi auki kakkailija. T. Kohinaa huonona pitänyt.
Minä pärjään miesystäväni yksiössä helposti viikon ulostamatta.
Jos olen kuukausia siellä, niin meinaa lentää paskat housuun heti, kun hän sulkee oven perässään viedessään roskia, vaikka aiemmin en edes tiedosta minkäänlaista hätää. :D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:34"] Kannattaa laittaa hana kohisemaan täysille toimituksen ajaksi, niin ei kuulu molskahduksia. Istunnon päätteeksi raapaise tulitikku, se peittää kiusalliset hajut. [/quote] Tää on huono. Kaikki tietää et sillon ku kohina kuuluu epäilyttävän kauan, niin kakkaahan siellä pukkaa! [/quote] Ihan kuin olisi joku rikos käydä kakalla vessassa, siitä ei saa jäädä kiinni:D ja olen ujokakkaaja itsekin, meinasi kakka tulla housuun lopulta kun pidättelin poikaystävän kuona teininä viimeiseen asti. Nykyään en enää häpeä kotona käydä kakalla, pitkä parisuhde takana.
[/quote] No voihan sitä ujokakkailija mennä vaikka kirjastoon kakalle. Sanot, että käyt tutustumassa kirjastoon ja sillä reissulla sitten myös kakka.
Ihmeen ujoja ihmisiä kyllä tuntuu olevan, perin luonnollinen tapahtuma kuitenkin.
Itse käyn kyllä isoillakin tarpeilla, silloin kun on hätä. Onnistuu työpaikalla ja kylässä, työpaikalla vatsa toimii noin klo 9.30 ensimmäisen kahvikupin jälkeen. Lyhyttä kyläreissua varten teen tarpeeni kotona, mutta jos yökylässä olen, niin kyllä vain juhlin isäntäväen pöntöllä :D
Taidatte te ujokakkailijat olla aika nuoria??
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:37"]
[/quote]
Toivottavasti ei, sillä minä ainakin kohistelen vain pissatessani. Kakan molskahdusta se kohina ei edes peitä, ellei ole laittanut pönttöön kokonaista vessapaperirullaa pehmentämään pudotusta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:54"]
No voihan sitä ujokakkailija mennä vaikka kirjastoon kakalle. Sanot, että käyt tutustumassa kirjastoon ja sillä reissulla sitten myös kakka.
Ihmeen ujoja ihmisiä kyllä tuntuu olevan, perin luonnollinen tapahtuma kuitenkin.
Itse käyn kyllä isoillakin tarpeilla, silloin kun on hätä. Onnistuu työpaikalla ja kylässä, työpaikalla vatsa toimii noin klo 9.30 ensimmäisen kahvikupin jälkeen. Lyhyttä kyläreissua varten teen tarpeeni kotona, mutta jos yökylässä olen, niin kyllä vain juhlin isäntäväen pöntöllä :D
Taidatte te ujokakkailijat olla aika nuoria??
[/quote]
Ujostakakasta kärsivä ei yleensä myöskään kykene käyttämään julkisia vessoja.
Ja onhan yhdyntäkin luonnollinen tapahtuma, mutten silti kehtaisi paneskella mieheni kanssa, kun on vieraita viereisessä huoneessa kuuntelemassa...
Miehen siskon miehellä on ilmeisesti ujo pissa. Se käy meillä ollessaan aina ulkona kusella. Kolme vessaa sisällä.
Joillakin hieman paska-elämä?