Uuden poikaystävän kammottava tapa ajaa
On siis pari kertaa heittänyt mut kotiin ja asia on sillon kiinnittänyt huomioni, mutta ei niin vahvasti kun nyt .
Oltiin viime viikonloppuna mökillä ja mies siis ajoi, matka kesti noin 2,5. Se oli ihan _kamalaa_ koko reissu, ja mökillä puhkesi sitten iso riita. Eli siis mies ei kykene pitämään turvaväliä eikä sallittua ajonopeutta. Toi turvaväli sai mut näkemään punaista, koska jokaikinen autokoulun käynyt tietää, että jos 120km/h ajaessa edelläolevalla tapahtuu jotain yllättävää, niin et yksinkertaisesti kykene jarruttamaan (pätee kyl ihan 80 eteenpäin) jos roikutaan pari viisi metriä edelläajavan pepusta.
Itse liikenteessä VIHAAN näitä miehen kaltaisia mulkkuja, kyllä suututti istua avuttomana autossa! Mies ei siis millään pysynyt nopeusrajoituksissa, vaan 80alueella ajettiin satasta, 100 alueella 120 ja 120 alueella 130-140.
Mua oikeesti pelotti. Ollaan molemmat 21, joten kortti ei todellakaan oo ollu kauan.
Pahinta tässä on se, että mies ei nähnyt mitään väärää ajotyylissään ja syytti MUA mm. ylireagoinnista, siitä, että pilasin viikonlopun valituksella tms. Vihaan ihmisiä, joilla on ajatusmalli, että he eivät ole koskaan tehneet mitään cäärää vaan syy on aina sillä huomauttajalla tai muuten vaan ihan kenessä tahansa tai missä tahansa muussa syyssä kuin itsessä. Mua myös oksettaa sellanen amispoikameno, mis ajetaan ylinopeutta kun autot on nii hianoi ja kattokaa ku miä ajan näi nopiaa. Oli naurettavaa, että mies vaan jankutti "haluutko oikeesti pilata tän viikonlopun?" kun mä kysyin, millaisia epäinhimillisiä supervoimia se ajatteli käyttää pystyäkseen reagoimaan nanosekunneissa jos vaikka edellä oleva jarruttaa kun hirvi hyppää tielle.
Ollaan molemmat yliopistossa, jätkä on piirittäny mua kauan ja aloin olla todella ihastunut mut nyt tuntuu kyllä todella pahalta.. En oo vastannu sunnuntain jälkeen viesteihin enkä ouhelimeen. En vaan haluu :(
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:35"]
Vittu mikä niuhottava huora. Mies ajaa autoa juuri kuten kuuluukin, eli lievää mittariylinopeutta, josta ei poliisin marginaalivähennyksen jälkeen seuraa mitään.
[/quote]
Nauran. Ajappa reilusti tutkaan satasta 80 alueella, selität sitten sedille topakasti marginaamivähennyksesi. Oot niin malliesimerkki liikennemurhaajasta, että ihan karvat nousee pystyyn kun ajattelen tolla jätkällä olevan edes hieman sun ajattelumaailmaasi.
Huorittelu, muiden vaatiessa inhimillistä ja sääntöjen mukaista köytöstä he ovat "niuhottavia" ja omien, "vedenpitävien" faktojen esittäminen, miksi nyt vaan
mun maailmassa on oikeus rikkoa lakia kun mulle on omat säännöt, oikeesti ne menee näin, kukaan muu ei vaan tajuu sitä.
Oikeasti, toivon, että jos jonkun pitää liikenneonnettomuuteen joutua, se on sunkaltaset vastuuttomat, kusipäiset maailmanomistajat. Useimmiten teillä on valitettavasti tapana viedä viattomia mukananne, vaikka itse olette se aiheuttaja.
[/quote]
Oma ennätys on 80 alueella 250 todellista nopeutta.
Joku pieni mittariylinopeus ei ole siis yhtikäs mitään. Varsinkaan kun rajoitukset on laitettu suomalaisella kiusaamismentaliteetilla.
Kohta kun naurettavat talivrajoitukset taas tulevat kesäkelistä huolimatta ajan 10-20 ylityksen sijaan 20-30 yli rajoituksen. Ja nautin siitä!
[/quote]
minä olen ajanut 40kmh rajoituksella 200kmh ja muutama viikko sitten 40kmh alueella 150kmh kun ei enempää saanut tiristettyä kun piti kääntyä pihaan.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:45"]
Vittu mikä niuhottava huora. Mies ajaa autoa juuri kuten kuuluukin, eli lievää mittariylinopeutta, josta ei poliisin marginaalivähennyksen jälkeen seuraa mitään.
[/quote]
Nauran. Ajappa reilusti tutkaan satasta 80 alueella, selität sitten sedille topakasti marginaamivähennyksesi. Oot niin malliesimerkki liikennemurhaajasta, että ihan karvat nousee pystyyn kun ajattelen tolla jätkällä olevan edes hieman sun ajattelumaailmaasi.
Huorittelu, muiden vaatiessa inhimillistä ja sääntöjen mukaista köytöstä he ovat "niuhottavia" ja omien, "vedenpitävien" faktojen esittäminen, miksi nyt vaan
mun maailmassa on oikeus rikkoa lakia kun mulle on omat säännöt, oikeesti ne menee näin, kukaan muu ei vaan tajuu sitä.
Oikeasti, toivon, että jos jonkun pitää liikenneonnettomuuteen joutua, se on sunkaltaset vastuuttomat, kusipäiset maailmanomistajat. Useimmiten teillä on valitettavasti tapana viedä viattomia mukananne, vaikka itse olette se aiheuttaja.
[/quote]
Joku pieni mittariylinopeus ei ole siis yhtikäs mitään. Varsinkaan kun rajoitukset on laitettu suomalaisella kiusaamismentaliteetilla.
Kohta kun naurettavat talivrajoitukset taas tulevat kesäkelistä huolimatta ajan 10-20 ylityksen sijaan 20-30 yli rajoituksen. Ja nautin siitä!
[/quote]
Nyt meni sen verran pahaksi, että nettivinkkasin elämäni ensimmäistä kertaa poliisille. Toivottavasti suistut tieltä ja kokoraajahalvaannut. terveisin, ap ja loppu Suomen kansa
Jos joku ajaa perseessä kiinni 40 alueella ja mittari näyttää 45-50 (on tarkistettu että toimii) niin samantien jalka pois kaasulta ja 40 ajetaan.
Ovat kaikki perätuuppareita tommoset. Ohi saattavat mennä ja muutaman minuutin päästä taas samoissa valoissa vierekkäin. Kun ei tajua että aikaa ei lyhyillä matkoilla säästy kuin muutama sekunti, mutta se tunne että pääsee muka nopeammin.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:56"]
Miksi aapeen piti alkaaa riehumaan ja kiukuttelemaan? Miksi et voinut keskustella asiasta asiallisesti? Pilasit koko reissun. etkö voi sanoa kundille että haluat ajaa itse,omalla tyylillä. itse olen aina ajanut ylinopeutta,ohitellut kaahannut ym. Mutta en ole ikinä ajanut kolaria,kerran mun perään on ajettu,kortti ollut muutaman kerran hyllyllä,viime viikollakin tultiin pojan kanssa eräästä harrasteauto tapahtumasta 180kmh. t.m39v
[/quote]
aTuntuu olevan yleinen syndrooma toi haavoittuvan täysikasvuisen miehen "ei saa torua liian rajusti ettei tuu paha mieli mulle kultapalalle". Sanoin monta kertaa asiallisesti. Moooonia. Jotennin hassua, että pitää olla eniten huolissaan miehen kristallinohuista tunteista oman hengen sijaan kun kaahataan siellä tiellä. Tiellä en huutanut, huoltoaseman pihassa tein selväksi mitä ajattelin. Ja ajoin kotiin.
Surullisinta tässä on se, etten usko sun edes olevan trolli.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sakotusta pitää koventaa entisestään ja törkeistä liikeenteen vaarantamisista kortti kokonaan pois. Ihan selkeästi tarve käydä autokoulu uudestaan kun ei erota kilparataa yleisestä tiestä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:47"]Itse liimaudun puskuriin siinä vaiheessa roikkumaan, kun joku tyhmä apina jää roikkumaan ohituskaistalle, eikä tajua väistää. Ellei liimaantumisesta ymmärrä painua vittuun, niin sitten oikealta lämä tiskissä ohitse. Nämä nysvärit ovat AINA naisia.
[/quote]
Ja tiedätkö mitä minä se edessä ajava nainen voi tehdä? Jarrujen vilauttelu toimii usein, jos joku vaarantaa turvallisuuden tulemalla liian lähelle, perään roikkumaan. Edellä ajava voi näyttää jarruvaloa kunnes perässäroikkuja tajuaa olla roikkumatta perseessä kiinni. Miksi joillekin on niin vaikea käsittää, mikä on turvaväli?
Miehet vaikuttaa motareiden ohituskaistalla erittäin usein roikkuvan vaarallisesti kiinni edellä ajavassa ilman minkäänlaisia turvavälejä. Tuollainen tahallinen muiden turvallisuuden vaarantaminen saa minutkin rauhallisena ja kärsivällisenä ihmisenä raivon partaalle.
Hommasin hyvän dashcamin ja jokaisesta ylinopeusääliöstä lähtee ilmo ja video perään. Menkää pojat rallia ajamaan jos pitää lujaa ajaa. Näiden persreikien ajotaidot on vielä yleensä surkeita, metsään mennään kun ei ymmärretä fysiikan lakeja eikä osata ajaa. Menkää vaan lämä tiskissä koivun kylkeen mutta yksin, muita ei tarvii tappaa.
ei jotain hyvääkin tässä ketjussa! Suutuin vastauksista niin paljon, että ilmotin jätkälle, että tää meidän juttu oli tässä.
Jokainen teistä omaa saman tavan katsoa maailmaa, jotka riskeeraatte muiden hengen ajaessanne. Kun asiaa mietin, niin ilmeisesti mun kyydissäolo ei ollut syy ajaa turvallisesti. Asia ei varmasti muuttuisi mitenkään, vaikka olisi lapsia kyydissä.
Tää oli tässä. Jätkä flippaa huolella. Flipatkoon. Selitin syyni.
Vinkki aplle. Teidän arvomaailmat kuulostavat niin erilaisilta että tuskin tuosta tulee pitkää onnellista liittoa. Ehkä teistä voisi tulla pari jos tuo poika kasvaisi aikuiseksi vastuunkantajaksi mutta ei kannata jäädä odottamaan tapahtuuko sitä ikinä.
itsellä mies joka on rakentanut todella tehokkaan harrasteauton. Mutta ei kaahaa sillä eikä normiautolla koskaan normaaliliikenteessä. Käy radalla ajamassa kun haluaa ajaa kovempaa. Näin ei vaaranna muiden eikä omaa henkeään ( on aivan eri asia ajaa kovaa suljetulla radalla missä ei eteen tule yllättäen hirviä ym).
Lisäksi apu tapauksessa kuulostaa huonolta tuo miesystävän tapa riidellä. Eli laittaa ongelman apn syyksi eikä näe mitään väärää omassa toiminnassaan.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:12"]ei jotain hyvääkin tässä ketjussa! Suutuin vastauksista niin paljon, että ilmotin jätkälle, että tää meidän juttu oli tässä.
Jokainen teistä omaa saman tavan katsoa maailmaa, jotka riskeeraatte muiden hengen ajaessanne. Kun asiaa mietin, niin ilmeisesti mun kyydissäolo ei ollut syy ajaa turvallisesti. Asia ei varmasti muuttuisi mitenkään, vaikka olisi lapsia kyydissä.
[/quote]
No ei kyllä kukaan täysjärkinen noin sekoo huolikkaan, eli loppupeleissä täysin miehen onni.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:47"]Itse liimaudun puskuriin siinä vaiheessa roikkumaan, kun joku tyhmä apina jää roikkumaan ohituskaistalle, eikä tajua väistää. Ellei liimaantumisesta ymmärrä painua vittuun, niin sitten oikealta lämä tiskissä ohitse. Nämä nysvärit ovat AINA naisia.
[/quote]
Ja tiedätkö mitä minä se edessä ajava nainen voi tehdä? Jarrujen vilauttelu toimii usein, jos joku vaarantaa turvallisuuden tulemalla liian lähelle, perään roikkumaan. Edellä ajava voi näyttää jarruvaloa kunnes perässäroikkuja tajuaa olla roikkumatta perseessä kiinni. Miksi joillekin on niin vaikea käsittää, mikä on turvaväli?
Miehet vaikuttaa motareiden ohituskaistalla erittäin usein roikkuvan vaarallisesti kiinni edellä ajavassa ilman minkäänlaisia turvavälejä. Tuollainen tahallinen muiden turvallisuuden vaarantaminen saa minutkin rauhallisena ja kärsivällisenä ihmisenä raivon partaalle.
[/quote]
Ei saa jarruttaa turhaan, mutta tuulilasia saa pestä ja takasumuvalo voi mennä vahingossa päälle;=)
Joskus se toisen luonne vaan on totaalinen turn off. Itsekään en varmaan kovin innoissani haluaisi tuollaisen kokemuksen jälkeen jatkaa suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:12"]
ei jotain hyvääkin tässä ketjussa! Suutuin vastauksista niin paljon, että ilmotin jätkälle, että tää meidän juttu oli tässä.
[/quote]
Oikein! 10 tai jopa 15 kilsan ylinopeus on sen luokan rikos että tuo on vähintä mitä voit tehdä.
[
quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:56"]
Miksi aapeen piti alkaaa riehumaan ja kiukuttelemaan? Miksi et voinut keskustella asiasta asiallisesti? Pilasit koko reissun. etkö voi sanoa kundille että haluat ajaa itse,omalla tyylillä. itse olen aina ajanut ylinopeutta,ohitellut kaahannut ym. Mutta en ole ikinä ajanut kolaria,kerran mun perään on ajettu,kortti ollut muutaman kerran hyllyllä,viime viikollakin tultiin pojan kanssa eräästä harrasteauto tapahtumasta 180kmh. t.m39v
[/quote]
aTuntuu olevan yleinen syndrooma toi haavoittuvan täysikasvuisen miehen "ei saa torua liian rajusti ettei tuu paha mieli mulle kultapalalle". Sanoin monta kertaa asiallisesti. Moooonia. Jotennin hassua, että pitää olla eniten huolissaan miehen kristallinohuista tunteista oman hengen sijaan kun kaahataan siellä tiellä. Tiellä en huutanut, huoltoaseman pihassa tein selväksi mitä ajattelin. Ja ajoin k
Surullisinta tässä on se, etten usko sun edes olevan trolli.
[/quote]
ahauskinta tässä on se, että a)mitä apn tarkkaan ottaen pitää selittää tai perustella? Tulee uutena noi säännöt miten ajetaan? b) Miehet ovat siis taaperoita, joita pitää hellästi ja hermostumatta, keskustellen ohjata ja opettaa (ilmoeisesti jo opittuja asioita useaan kertaan) , koska jos heille hermostuu heidän sikailustaan niin syy on hermostujalla? Mitä tapahtuu, miehen perusturvallisuus järkkyy? Rajojen kokeiluun pitää suhtautua ymmärtäväisesti?
Tuen lämpimästi ajatusta, että miesten ajokortti-ikä nostettaisiin vaikka kolmeenkymmeneen. Ja jatkuvAa syynäämistä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:47"]Itse liimaudun puskuriin siinä vaiheessa roikkumaan, kun joku tyhmä apina jää roikkumaan ohituskaistalle, eikä tajua väistää. Ellei liimaantumisesta ymmärrä painua vittuun, niin sitten oikealta lämä tiskissä ohitse. Nämä nysvärit ovat AINA naisia.
[/quote]
[/quote]
Ei saa jarruttaa turhaan, mutta tuulilasia saa pestä ja takasumuvalo voi mennä vahingossa päälle;=)
[/quote]
Olen vasta hankkimassa ajokorttia. Onko se tuulilasinpesuvipu siinä oikealla? Se ei kyllä lennä takana tulevaan autoon?!
Ja mistä tietää onko autossa takasumuvalo vai etusumuvalo? Meneekö ne samasta napista päälle?
Seuraavan kerran kun olette sängyssä sidot miehen jalat ja kädet ja tunget ranteen paksuisen kurkun hänelle sinne minne aurinko ei paista. Kysy että miltä nyt tuntuu kun ei pidetä turva väliä, onko mukavaa kun ajetaan perseseen? Jos ei ole moksiskaan, niin pienen rassaamisen jälkeen tunge kurkku suuhun ja kysy että tekeekö vielä mieli kaasutella. Näin meillä opittiin että pöntönrengas lasketaan käytön jälkeen eikä juomalasia jätetä pöydälle.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:21"]
Seuraavan kerran kun olette sängyssä sidot miehen jalat ja kädet ja tunget ranteen paksuisen kurkun hänelle sinne minne aurinko ei paista. Kysy että miltä nyt tuntuu kun ei pidetä turva väliä, onko mukavaa kun ajetaan perseseen? Jos ei ole moksiskaan, niin pienen rassaamisen jälkeen tunge kurkku suuhun ja kysy että tekeekö vielä mieli kaasutella. Näin meillä opittiin että pöntönrengas lasketaan käytön jälkeen eikä juomalasia jätetä pöydälle.
[/quote]
Voisitko tehdä minulle saman?
Miksi muuten pöntönrenkaan oletusarvoinen paikka ona alhaalla? Miksi naiset eivät opi nostamaan sitä käytön jälkeen ylös?
Ja lattialleko se lasi pitää laittaa? Vai tuolille?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:47"]Itse liimaudun puskuriin siinä vaiheessa roikkumaan, kun joku tyhmä apina jää roikkumaan ohituskaistalle, eikä tajua väistää. Ellei liimaantumisesta ymmärrä painua vittuun, niin sitten oikealta lämä tiskissä ohitse. Nämä nysvärit ovat AINA naisia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen vasta hankkimassa ajokorttia. Onko se tuulilasinpesuvipu siinä oikealla? Se ei kyllä lennä takana tulevaan autoon?!
Ja mistä tietää onko autossa takasumuvalo vai etusumuvalo? Meneekö ne samasta napista päälle?
[/quote]
Jos ajaa liian lähellä niin pesunestettä lentää myös takana ajavan tuulilasiin. Sumuvalot voivat olla samassa kytkimessä, mutta takasumuvalon merkkivalo on keltainen.
Olet oikeassa. Tosin en keksi ratkaisua tilanteeseenne.
Miksi aapeen piti alkaaa riehumaan ja kiukuttelemaan? Miksi et voinut keskustella asiasta asiallisesti? Pilasit koko reissun.
etkö voi sanoa kundille että haluat ajaa itse,omalla tyylillä.
itse olen aina ajanut ylinopeutta,ohitellut kaahannut ym. Mutta en ole ikinä ajanut kolaria,kerran mun perään on ajettu,kortti ollut muutaman kerran hyllyllä,viime viikollakin tultiin pojan kanssa eräästä harrasteauto tapahtumasta 180kmh.
t.m39v