Uuden poikaystävän kammottava tapa ajaa
On siis pari kertaa heittänyt mut kotiin ja asia on sillon kiinnittänyt huomioni, mutta ei niin vahvasti kun nyt .
Oltiin viime viikonloppuna mökillä ja mies siis ajoi, matka kesti noin 2,5. Se oli ihan _kamalaa_ koko reissu, ja mökillä puhkesi sitten iso riita. Eli siis mies ei kykene pitämään turvaväliä eikä sallittua ajonopeutta. Toi turvaväli sai mut näkemään punaista, koska jokaikinen autokoulun käynyt tietää, että jos 120km/h ajaessa edelläolevalla tapahtuu jotain yllättävää, niin et yksinkertaisesti kykene jarruttamaan (pätee kyl ihan 80 eteenpäin) jos roikutaan pari viisi metriä edelläajavan pepusta.
Itse liikenteessä VIHAAN näitä miehen kaltaisia mulkkuja, kyllä suututti istua avuttomana autossa! Mies ei siis millään pysynyt nopeusrajoituksissa, vaan 80alueella ajettiin satasta, 100 alueella 120 ja 120 alueella 130-140.
Mua oikeesti pelotti. Ollaan molemmat 21, joten kortti ei todellakaan oo ollu kauan.
Pahinta tässä on se, että mies ei nähnyt mitään väärää ajotyylissään ja syytti MUA mm. ylireagoinnista, siitä, että pilasin viikonlopun valituksella tms. Vihaan ihmisiä, joilla on ajatusmalli, että he eivät ole koskaan tehneet mitään cäärää vaan syy on aina sillä huomauttajalla tai muuten vaan ihan kenessä tahansa tai missä tahansa muussa syyssä kuin itsessä. Mua myös oksettaa sellanen amispoikameno, mis ajetaan ylinopeutta kun autot on nii hianoi ja kattokaa ku miä ajan näi nopiaa. Oli naurettavaa, että mies vaan jankutti "haluutko oikeesti pilata tän viikonlopun?" kun mä kysyin, millaisia epäinhimillisiä supervoimia se ajatteli käyttää pystyäkseen reagoimaan nanosekunneissa jos vaikka edellä oleva jarruttaa kun hirvi hyppää tielle.
Ollaan molemmat yliopistossa, jätkä on piirittäny mua kauan ja aloin olla todella ihastunut mut nyt tuntuu kyllä todella pahalta.. En oo vastannu sunnuntain jälkeen viesteihin enkä ouhelimeen. En vaan haluu :(
Kommentit (55)
En seurustelis itsekään tolasen idiootin kanssa. Ne on niit äijiä joilla aina tuntuu olevan herne nenässä jostakin. Ei muutu ajan kanssa. Ahdistuu jos joutuu ajamaan toisen takana. Ei ne apua hae tohon mulqvistin syndroomaansa eikä sitä oiskaan saatavilla kun kyse pers.häiriöstä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:56"]
Miksi aapeen piti alkaaa riehumaan ja kiukuttelemaan? Miksi et voinut keskustella asiasta asiallisesti? Pilasit koko reissun. etkö voi sanoa kundille että haluat ajaa itse,omalla tyylillä. itse olen aina ajanut ylinopeutta,ohitellut kaahannut ym. Mutta en ole ikinä ajanut kolaria,kerran mun perään on ajettu,kortti ollut muutaman kerran hyllyllä,viime viikollakin tultiin pojan kanssa eräästä harrasteauto tapahtumasta 180kmh. t.m39v
[/quote]
aTuntuu olevan yleinen syndrooma toi haavoittuvan täysikasvuisen miehen "ei saa torua liian rajusti ettei tuu paha mieli mulle kultapalalle". Sanoin monta kertaa asiallisesti. Moooonia. Jotennin hassua, että pitää olla eniten huolissaan miehen kristallinohuista tunteista oman hengen sijaan kun kaahataan siellä tiellä. Tiellä en huutanut, huoltoaseman pihassa tein selväksi mitä ajattelin. Ja ajoin kotiin.
Surullisinta tässä on se, etten usko sun edes olevan trolli.
[/quote]
joo karu totuus.
t.m39v
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:10"]Hommasin hyvän dashcamin ja jokaisesta ylinopeusääliöstä lähtee ilmo ja video perään. Menkää pojat rallia ajamaan jos pitää lujaa ajaa. Näiden persreikien ajotaidot on vielä yleensä surkeita, metsään mennään kun ei ymmärretä fysiikan lakeja eikä osata ajaa. Menkää vaan lämä tiskissä koivun kylkeen mutta yksin, muita ei tarvii tappaa.
[/quote]
ime kikulia ja kameran voit työntää paikkaan minne ei päivä paista,vain poliisin virallisilla välineillä mittaamaa voidaan käyttää oikeudessa,silloinkin kytillä pitää olla joko video tai kyttiä pitää olla 2 että voivat todistaa tutkan näyttämän,pelkkä yhden kytän lausunto ilman videota ei ole riittävä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:12"]
ei jotain hyvääkin tässä ketjussa! Suutuin vastauksista niin paljon, että ilmotin jätkälle, että tää meidän juttu oli tässä.
Jokainen teistä omaa saman tavan katsoa maailmaa, jotka riskeeraatte muiden hengen ajaessanne. Kun asiaa mietin, niin ilmeisesti mun kyydissäolo ei ollut syy ajaa turvallisesti. Asia ei varmasti muuttuisi mitenkään, vaikka olisi lapsia kyydissä.
Tää oli tässä. Jätkä flippaa huolella. Flipatkoon. Selitin syyni.
[/quote]
Loistava päätös. Onneksi olkoon.
Olen mies ja ajan paljon, mutta minulla ei ole koskaan kiire ratissa.
Tästä ketjusta on tullut typerien jonnejen rintaantakomiskilpailu. Uskokaa nyt pojut, ikään katsomatta, se pippeli ei kasva yhtään kaahailemalla.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:10"]Hommasin hyvän dashcamin ja jokaisesta ylinopeusääliöstä lähtee ilmo ja video perään. Menkää pojat rallia ajamaan jos pitää lujaa ajaa. Näiden persreikien ajotaidot on vielä yleensä surkeita, metsään mennään kun ei ymmärretä fysiikan lakeja eikä osata ajaa. Menkää vaan lämä tiskissä koivun kylkeen mutta yksin, muita ei tarvii tappaa. [/quote] ime kikulia ja kameran voit työntää paikkaan minne ei päivä paista,vain poliisin virallisilla välineillä mittaamaa voidaan käyttää oikeudessa,silloinkin kytillä pitää olla joko video tai kyttiä pitää olla 2 että voivat todistaa tutkan näyttämän,pelkkä yhden kytän lausunto ilman videota ei ole riittävä.
[/quote]
Tiedät sitten paremmin kun pääset selittämään kuvattua ajoasi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:12"]ei jotain hyvääkin tässä ketjussa! Suutuin vastauksista niin paljon, että ilmotin jätkälle, että tää meidän juttu oli tässä.
Jokainen teistä omaa saman tavan katsoa maailmaa, jotka riskeeraatte muiden hengen ajaessanne. Kun asiaa mietin, niin ilmeisesti mun kyydissäolo ei ollut syy ajaa turvallisesti. Asia ei varmasti muuttuisi mitenkään, vaikka olisi lapsia kyydissä.
Tää oli tässä. Jätkä flippaa huolella. Flipatkoon. Selitin syyni.
[/quote]
No ei kyllä kukaan täysjärkinen noin sekoo huolikkaan, eli loppupeleissä täysin miehen onni.
[/quote]
Hahhah, ap on kyllä todella fiksu ja kypsä! Mahtavaa luettavaa. Te piittaamattomasti ajavat älykääpiöt voitte vetää seuraavan mutkan suoraksi kun olette taas liikkeellä, sovitaanko näin. Niin ja lastatkaa taitä ääliöitä täyteen se auto niin puhdistus on tehokkaampaa. Keveät mullat sitten vaan, ei tuu ikävä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:10"]Hommasin hyvän dashcamin ja jokaisesta ylinopeusääliöstä lähtee ilmo ja video perään. Menkää pojat rallia ajamaan jos pitää lujaa ajaa. Näiden persreikien ajotaidot on vielä yleensä surkeita, metsään mennään kun ei ymmärretä fysiikan lakeja eikä osata ajaa. Menkää vaan lämä tiskissä koivun kylkeen mutta yksin, muita ei tarvii tappaa.
[/quote]
ime kikulia ja kameran voit työntää paikkaan minne ei päivä paista,vain poliisin virallisilla välineillä mittaamaa voidaan käyttää oikeudessa,silloinkin kytillä pitää olla joko video tai kyttiä pitää olla 2 että voivat todistaa tutkan näyttämän,pelkkä yhden kytän lausunto ilman videota ei ole riittävä.
[/quote]
Kato, täällä on joku lainoppinut paikalla, totuus on kyllä toisenlainen, noita kaahareita kyllä pysäytellään ja puhallutetaan ja auton vikoja tarkastellaan hartaasti ja usein niin loppuu se kiire. Et taida siellä karvanoppatojotasi sisällä tietää miten maailma toimii. Elä vain harhassasi äläkä sitten tapa viattomia. Sinusta ei ole niin väliksi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:27"]
Montako kolaria ajoitte matkalla? Moniko jalankulkija jäi auton alle?
[/quote]
Omalla exälläni oli tuo asenne. Hän kuoli lopulta vähän päälle kaksikymppisenä, erään huonosti päättyneen kaahailun seurauksena ja vei pari kaveriaan mukanaan. Silminnäkijän mukaan auto oli lentänyt mutkassa korkealle ilmaan ja katkaisi puhelinpylvään.
Mikä helvetti näitä jonneja vaivaa? Kehutaan kuinka törkeästi on rikottu liikennesääntöjä ja huoritellaan niitä, jotka kritisoivat kaahailua. Eikö riitä, että nuoret miehet ovat kaahailullaan tappaneet tänäkin syksynä täysin sivullisia, mm. lukuisia pikkulapsia? Oppivatko nuo miehet mistään mitään?
Laittakaa googleen haku: "nuori mies kuoli liikenneonnettomuudessa" ja ihmetelkää kuinka monta eri uutista aiheesta tulee pelkästään tälle vuodelle -kaikki nuo kuolemat kaahailun seurauksia.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:10"]Hommasin hyvän dashcamin ja jokaisesta ylinopeusääliöstä lähtee ilmo ja video perään. Menkää pojat rallia ajamaan jos pitää lujaa ajaa. Näiden persreikien ajotaidot on vielä yleensä surkeita, metsään mennään kun ei ymmärretä fysiikan lakeja eikä osata ajaa. Menkää vaan lämä tiskissä koivun kylkeen mutta yksin, muita ei tarvii tappaa. [/quote] ime kikulia ja kameran voit työntää paikkaan minne ei päivä paista,vain poliisin virallisilla välineillä mittaamaa voidaan käyttää oikeudessa,silloinkin kytillä pitää olla joko video tai kyttiä pitää olla 2 että voivat todistaa tutkan näyttämän,pelkkä yhden kytän lausunto ilman videota ei ole riittävä.
[/quote]
Tiedät sitten paremmin kun pääset selittämään kuvattua ajoasi.
[/quote]
poliisi on usein soitellut perään ja on uhkailtu että ajo on videolla,mutta kertaakaan ei ole poliisilaitoksella ollut videota ja mitään kun ei tunnusta eivät ole voineet mitään.
Jos joku roikkuu ahterissa, niin voit ihan hyvin jarruttaa. Jos vastapuoli kitisee ja vaatii poliisia paikalle, niin siitä vaan. Piti katsos väistää tietä ylittävää kissaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:56"]Miksi aapeen piti alkaaa riehumaan ja kiukuttelemaan? Miksi et voinut keskustella asiasta asiallisesti? Pilasit koko reissun.
etkö voi sanoa kundille että haluat ajaa itse,omalla tyylillä.
itse olen aina ajanut ylinopeutta,ohitellut kaahannut ym. Mutta en ole ikinä ajanut kolaria,kerran mun perään on ajettu,kortti ollut muutaman kerran hyllyllä,viime viikollakin tultiin pojan kanssa eräästä harrasteauto tapahtumasta 180kmh.
t.m39v
[/quote]
Opetat sitten lapsesikin paskoille tavoille.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:12"]ei jotain hyvääkin tässä ketjussa! Suutuin vastauksista niin paljon, että ilmotin jätkälle, että tää meidän juttu oli tässä. Jokainen teistä omaa saman tavan katsoa maailmaa, jotka riskeeraatte muiden hengen ajaessanne. Kun asiaa mietin, niin ilmeisesti mun kyydissäolo ei ollut syy ajaa turvallisesti. Asia ei varmasti muuttuisi mitenkään, vaikka olisi lapsia kyydissä. Tää oli tässä. Jätkä flippaa huolella. Flipatkoon. Selitin syyni. [/quote] No ei kyllä kukaan täysjärkinen noin sekoo huolikkaan, eli loppupeleissä täysin miehen onni.
[/quote]
Kyllä seko on jokainen kaahari. Kurssikaveriksi osui sellainen ukko joka vaikutti ihan perusmukavalta ja noin. Kerran oli ratissa kun mentiin työkohteeseen. Kaikki miehiä aikuiskoulutuksessa eikä kukaan suostunut tyypin kyytiin sen jälkeen. Aivan uskomatonta rattiraivoa, jokaisesta piti päästä ohi. Kiilasi ja huusi ikäänkuin sinne toiseen autoon kuulisi. Oltiin jätkien kanssa vähän että täh? Ei olisi muista jutuista arvannut käytöstä ratin takana.