Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden poikaystävän kammottava tapa ajaa

Vierailija
23.09.2015 |

On siis pari kertaa heittänyt mut kotiin ja asia on sillon kiinnittänyt huomioni, mutta ei niin vahvasti kun nyt .

Oltiin viime viikonloppuna mökillä ja mies siis ajoi, matka kesti noin 2,5. Se oli ihan _kamalaa_ koko reissu, ja mökillä puhkesi sitten iso riita. Eli siis mies ei kykene pitämään turvaväliä eikä sallittua ajonopeutta. Toi turvaväli sai mut näkemään punaista, koska jokaikinen autokoulun käynyt tietää, että jos 120km/h ajaessa edelläolevalla tapahtuu jotain yllättävää, niin et yksinkertaisesti kykene jarruttamaan (pätee kyl ihan 80 eteenpäin) jos roikutaan pari viisi metriä edelläajavan pepusta.

Itse liikenteessä VIHAAN näitä miehen kaltaisia mulkkuja, kyllä suututti istua avuttomana autossa! Mies ei siis millään pysynyt nopeusrajoituksissa, vaan 80alueella ajettiin satasta, 100 alueella 120 ja 120 alueella 130-140.

Mua oikeesti pelotti. Ollaan molemmat 21, joten kortti ei todellakaan oo ollu kauan.

Pahinta tässä on se, että mies ei nähnyt mitään väärää ajotyylissään ja syytti MUA mm. ylireagoinnista, siitä, että pilasin viikonlopun valituksella tms. Vihaan ihmisiä, joilla on ajatusmalli, että he eivät ole koskaan tehneet mitään cäärää vaan syy on aina sillä huomauttajalla tai muuten vaan ihan kenessä tahansa tai missä tahansa muussa syyssä kuin itsessä. Mua myös oksettaa sellanen amispoikameno, mis ajetaan ylinopeutta kun autot on nii hianoi ja kattokaa ku miä ajan näi nopiaa. Oli naurettavaa, että mies vaan jankutti "haluutko oikeesti pilata tän viikonlopun?" kun mä kysyin, millaisia epäinhimillisiä supervoimia se ajatteli käyttää pystyäkseen reagoimaan nanosekunneissa jos vaikka edellä oleva jarruttaa kun hirvi hyppää tielle.

Ollaan molemmat yliopistossa, jätkä on piirittäny mua kauan ja aloin olla todella ihastunut mut nyt tuntuu kyllä todella pahalta.. En oo vastannu sunnuntain jälkeen viesteihin enkä ouhelimeen. En vaan haluu :(

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei opi niin suosittelen eroamaan.

Vierailija
2/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa se jonne ja pidä itsesi ehjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mene ohituskaistalle jos pitää perässä kykkiä? Outo ajotapa kyllä.

Vierailija
4/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kolaria ajoitte matkalla? Moniko jalankulkija jäi auton alle?

Vierailija
5/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pelottaisi. Olen 23v ja kerran ollut poikaystävän (nykyään ex) kyydissä kolarissa juuri siksi että meno oli juuri tuollaista. Ei osannut joitakin liikennemerkkejä esim. hidastusmerkkejä kun mennään pois moottoritieltä ja ajoi 120km/h suoraa kaiteeseen ja edellä oli vielä auto. Huhhuh

Vierailija
6/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:25"]

Miksei mene ohituskaistalle jos pitää perässä kykkiä? Outo ajotapa kyllä.

[/quote]No kuule, kun se eka kykkii muiden perässä ja sit se kykkii ohituskaistalla muiden perseessä!! Siis ohituskaistalla se vasta paha olikin!!

Vierailija
7/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli ihan kamala road rage. Siis raivosi ja näytti muille keskisormea, vilkutteli valoja ja roikkui ihan perseessä. Mä en enää kestänyt sitä vaan jätin kundin sen takia. Se häpeä aina kyydissä ollessa oli liikaa. 

Vierailija
8/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:25"]Miksei mene ohituskaistalle jos pitää perässä kykkiä? Outo ajotapa kyllä.
[/quote]

Siellä ohituskaistalla ajavat ne hidastelijat, joten ei auta.

Vierailija
9/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja ite sitä autoa äläkä valita

Vierailija
10/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan halunnut tehdä vaikutuksen sinuun reippaalla ajotavalla.

Vierailija
11/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:27"]

Montako kolaria ajoitte matkalla? Moniko jalankulkija jäi auton alle?

[/quote]Kommenttisi on niin saatanan typerä, että uskon sun olevan vastaava idiootti. Tässä sulle pieni hupsunyllättävä newsflash: YKSIKIN LOUKKAANTUNUT IHMINEN ON LIIKAA. Kun noita ei ole tarkoitus jälkihoitaa vaan ennaltaehkäistä, voi jumalauta!! Meneppä sanomaan niille pienten tyttöjen vanhemmille, jotka jäivät rekan alle, että hei tää jätkä kerkes ajaa kuitenkin 10 000 reissua ennenkun listi teidän tyttären, eiks se merkkaa mitään?

Aaa!!! En kestä!! Noissa asioissa EI ole peruutusnappia! Kun se ihminen kuolee tai halvaantuu niin sitä ob ihan turha voivotella sitten, kun tietosesti kaahatan! Miks ne nopeusrajoitukset on ees tehty, kun te kovat jätkät osaatte itse päättää ajonopeuden!

Ei oo kyl mikään ylläri, että 90% rattijuopoista on miehiä ja liikenteen suurin kuolonkolaroija on 18-24-vuotias mes. Mun päähän ei MAHDU toi ajatusmaailma, että kun kerran ei sattunut mitään nii riskeerampa taas ensi kerralla! Toi kertoo niin paljon syvemmästä asenneongelmasta ja älykkyydestä, että kyllä, musta tuntuu, että jätän sen pellen. Syvintä itsekkyyttä mitä on.Eikä meillä ollut edes kiire!!

Vierailija
12/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle liikenne on taistelukenttä. Jokainen valo on haaste ja kilpkumppani on tiputettava. Kaikki ovat vihollisiani. Vilkku on voitonmerkki kun olen kiilannut jonkun eteen.

Vierailija
13/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 yli rajoituksen mittarinopeutta on jotain 10-15 km/h yli rajoituksen todellista nopeutta. Itse ajan noin jos ei ole kiire.

Ihan minimivauhtia hän ajoi siis.

Liian lyhyt turvaväli taas on huono juttu.

Vierailija
14/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liimaudun puskuriin siinä vaiheessa roikkumaan, kun joku tyhmä apina jää roikkumaan ohituskaistalle, eikä tajua väistää. Ellei liimaantumisesta ymmärrä painua vittuun, niin sitten oikealta lämä tiskissä ohitse. Nämä nysvärit ovat AINA naisia.

Vierailija
15/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:44"]

20 yli rajoituksen mittarinopeutta on jotain 10-15 km/h yli rajoituksen todellista nopeutta. Itse ajan noin jos ei ole kiire.

Ihan minimivauhtia hän ajoi siis.

Liian lyhyt turvaväli taas on huono juttu.

[/quote]

Ooh, ihan MINIMIVAUHTIA. Jos sä ameeba kykenet googlaamaan, niin testaappa toi väitteesi paikkansapitävyys. Tuu sit kertoo miten meni :) Ei hänellä ole edes kiire, hänen vaan PITÄÄ ajaa ylinopeutta kun vasta sillon mennään minimivauhtia.

Miesten kaunis logiikka <3

Vierailija
16/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies jo vähän uskoo kun raivoon vieressä :D sadekeli on pahin!

Vierailija
17/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:35"]

Vittu mikä niuhottava huora. Mies ajaa autoa juuri kuten kuuluukin, eli lievää mittariylinopeutta, josta ei poliisin marginaalivähennyksen jälkeen seuraa mitään.

[/quote]

Nauran. Ajappa reilusti tutkaan satasta 80 alueella, selität sitten sedille topakasti marginaamivähennyksesi. Oot niin malliesimerkki liikennemurhaajasta, että ihan karvat nousee pystyyn kun ajattelen tolla jätkällä olevan edes hieman sun ajattelumaailmaasi.

Huorittelu, muiden vaatiessa inhimillistä ja sääntöjen mukaista köytöstä he ovat "niuhottavia" ja omien, "vedenpitävien" faktojen esittäminen, miksi nyt vaan

mun maailmassa on oikeus rikkoa lakia kun mulle on omat säännöt, oikeesti ne menee näin, kukaan muu ei vaan tajuu sitä.

Oikeasti, toivon, että jos jonkun pitää liikenneonnettomuuteen joutua, se on sunkaltaset vastuuttomat, kusipäiset maailmanomistajat. Useimmiten teillä on valitettavasti tapana viedä viattomia mukananne, vaikka itse olette se aiheuttaja.

[/quote]

Oma ennätys on 80 alueella 250 todellista nopeutta.

Joku pieni mittariylinopeus ei ole siis yhtikäs mitään. Varsinkaan kun rajoitukset on laitettu suomalaisella kiusaamismentaliteetilla.

Kohta kun naurettavat talivrajoitukset taas tulevat kesäkelistä huolimatta ajan 10-20 ylityksen sijaan 20-30 yli rajoituksen. Ja nautin siitä!

Vierailija
18/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:47"]Itse liimaudun puskuriin siinä vaiheessa roikkumaan, kun joku tyhmä apina jää roikkumaan ohituskaistalle, eikä tajua väistää. Ellei liimaantumisesta ymmärrä painua vittuun, niin sitten oikealta lämä tiskissä ohitse. Nämä nysvärit ovat AINA naisia.
[/quote]

Mulle tehtiin just eilen tolleen. Ajoin 105 km/h satasen alueella ja tää sankari ohitti mut oikealta. Pudistelin sille päätäni, lähinnä siksi että se ei päässyt loppupelissä kuitenkaan yhtään nopeampaa eteenpäin: mun edessä molemmilla kaistoilla oli nimittäin sen verran porukkaa.

Vierailija
19/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ajaa ite ja antaa ukon vaikka juoda kaljaa. Turhaa nalkutatte!

Vierailija
20/55 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät av-mammat, kävipä niin hienosti, että onnistuin perustamaan ketjun jossa voitte lukea suoraan hurjastelijoilta itseltään, miksi he haluavat vaarantaa teidän/teidän läheistenne henget liikenteessä.

Ihanaa, kun onnistutaan keräämään nää Suomen liikenneonnettomuuksien tekijöiden päänsisältö tänne. On suorastaan shokeeraavaa, kuinka kaikki tuntuvat olevan miehiä. On se kumma, miksi miehet ovat suurin riskitekijä liikenteessä, en voi millään ymmärtää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme