Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dansken nyrpeä "palvelu"

Vierailija
23.09.2015 |

Menin tänään Danskeen lopettamaan kaikki tilini kys. pankissa, yksi tileistä ollut minulla lapsesta asti. Olen joutunut maksamaan "palvelumaksua" kuukausittain siitä ilosta että palvelen itse itseäni, mm. maksan netissä laskuni. Minulla ei ole ollut luottokorttia tms. erikoisempaa, joten olen kokenut lähes satasta lähentelevän vuosimaksun palvelumaksujen muodossa törkeänä.

Olen kai vähän jämähtänyt 80-luvulle mutta kun ilmoitin pankissa haluavani lopettaa tilini, olin henkisesti valmistautunut edes JONKINLAISEEN pahoitteluun siitä, ettei asiakkuuteni jatku / yritykseen saada jatkoa pitkälle asiakkuudelle. No ei; kassarouvaa ei ois voinut vähempää kiinnostaa, halusi vaan henkkarit ja maksukorttini vauhdilla pois. Kesken kanssani asiointia lähti vielä omille asioilleen ja hekotteli asialle palattuaan (jätti minut yksin aulaan). Ja tuokin ihanuus, tilien lopettaminen, MAKSOI MINULLE RAHAA.

Pidä Danske tunkkisi!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että tilin lopetus maksaisi. Ja ihan turhaan menit sinne, uusi pankkisi olisi voinut lopettaa valtakirjalla palvelut.

Vierailija
2/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. tuossa paperissa on 1,50€ maksanut "palvelu", jota ei ole eritelty. Mikä muukaan se voisi olla?

Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa.. minä tein tuon netissä. Kai annoit tilinumeron, että he hyvittävät korot sinulle?

Vierailija
4/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin tilinumeron, kyllä.

Aloittaja

Vierailija
5/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske lopetti konttorinsa kotikaupungissani joten vaihdoin pankkia. Siellä ei usein tarvitse käydä juurikaan nettiasioinnin takia, mutta silti periaate on että tarvittaessa pitää päästä henkilökohtaisesti asioimaan/ allekirjoittamaan papereita ilman 100 km matkaa. Uusi pankki hoiti tilin lopetukset jne.

Vierailija
6/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske ei ole mikään pankki vaan jotain aivan muuta joka huonosti toimii. Ei sitä pankiksi voi sanoa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän