Eka kerta sängyssä uuden miehen kanssa - puri mua niin
että huusin kivusta ja nyt on järkyttävä jälki selässä! En osannut yhtään varautua, takaapäin paineli menemään ja yhtäkkiä haukkasi niin kovaa että tuli kyyneleet silmiin kivusta, eikä meinannu lopettaa panemista sen jälkeen millään vaikka sanoin että haluan lopettaa. Kehtasi vielä suuttua. Nakkasin mäkeen aika nopeasti. Nyt se laittaa koko ajan viestejä. Sanokaa joku lyhyt ja ytimekäs vastaus, vai kannattaako moiselle sekopäälle vastata mitään?
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:28"]
"Ahaa, haluat siis että matelen edessäsi? ;) Noinkin estyneeksi ja äkkipikaiseksi tapaukseksi on taholtasi melko riskaabelia pyrkiä dominoimaan välinpitämättömyydellä, mutta otan haasteen vastaan ;)"
Tuo viesti alkoi ahdistaa niin paljon, että vastasin haluavani pelkästään, että hän jättää minut rauhaan. Sen jälkeen tuli melkein 10 puhelua, en uskaltanut vastata. Äsken tuli viesti, että hänen paitansa on jäänyt mun luo, ja tarvitsee sen ehdottomasti tänään, kirjoitti tietävänsä moneltako pääsen töistä, tulee hakemaan sen paidan. :( Inhottavaa kun tietää missä asun, ajattelin jo että lähden vähän aikaisemmin ja jätän oven ulkopuolelle sen paidan (jos sellaista edes on, en aamulla huomannut ainakaan). Meneekö nyt jo vainoharhaiseksi? Mua vaan ahdistaa ja pelottaa, en halua nähdä häntä, ja panikoittaa kun aloin miettiä jotain tautimahdollisuuttakin vielä. Voi hitto kun pitikin järjestää itsensä tällaseen tilanteeseen :( Ei se aluksi vaikuttanut hullulta, mutta nyt kun en toimi kuten hän haluaa, nuo viestit alkaa saada aika pimeitä sävyjä :(
[/quote]
Kyllä muakin pelottaisi tuollanen viesti. Taitaa olla umpikaheli. Sinuna en menis kotiin yksin, pyydä joku kaveri mukaan? Kaiken varalta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 09:29"]
Säälittävin mahdollinen miestyyppi on sellainen, joka tottuu ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa tiettyihin kaavoihin, joiden olettaa sitten toimivan 1:1 KAIKKIEN NAISTEN KANSSA. Tässäkin tapauksessa voi kuvitella, että tuo tapaamasi sankari on seurustellut pitkään jonkun puremafetisistimimmin kanssa, ja nyt sitten kuvittelee, että KAIKKI naiset ulisevat orgasmin partaalla, kun vähän haukkaa.
Märkä rättihän se on naamalle, jos ensimmäinen tyttöystävä saa erittäin helposti orgasmin pelkällä panemisella, mutta sitten se toinen onkin jo ns. "normaali", joka vaatii myös suoraa tai epäsuoraa klitorisstimulaatiota lauetakseen. "Kyrpä on pillussa, miksi et laukea?"
HUOHHHHHH...
[/quote]
Tää toimii myös toisinpäin. Mä olen juuri tollainen, joka laukeaisi yhdynnässä ilman muuta, mutta mun on todella vaikea laueta klitoriksen kautta tai ylipäätään jos sitä kosketellaan. Kaikki tapaamani miehet ovat yrittäneet kovasti nuolla ja hieroa klittaa ja kyselleet miksi en jo tule, vaikka olen yrittänyt sanoa etten saa niin. Muutaman mielestä en ole saanut koskaan orgasmia, koska naiset eivät kuulemma voi laueta ilman klitoriksen stimulointia. Ja väitän, että miehissä yleisempää on tämä juuri, että oletetaan sen klitoriksen olevan kaikille naisille maaginen tie taivaisiin ja nainen on jotenkin viallinen jos näin ei ole. Tai sitten mulla on vaan käynyt paska tsäkä, koska 28 sänkykumppania ja kaikki on alunperin ollut siinä uskossa, että klitoris on se juttu.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:28"]
"Ahaa, haluat siis että matelen edessäsi? ;) Noinkin estyneeksi ja äkkipikaiseksi tapaukseksi on taholtasi melko riskaabelia pyrkiä dominoimaan välinpitämättömyydellä, mutta otan haasteen vastaan ;)"
Tuo viesti alkoi ahdistaa niin paljon, että vastasin haluavani pelkästään, että hän jättää minut rauhaan. Sen jälkeen tuli melkein 10 puhelua, en uskaltanut vastata. Äsken tuli viesti, että hänen paitansa on jäänyt mun luo, ja tarvitsee sen ehdottomasti tänään, kirjoitti tietävänsä moneltako pääsen töistä, tulee hakemaan sen paidan. :( Inhottavaa kun tietää missä asun, ajattelin jo että lähden vähän aikaisemmin ja jätän oven ulkopuolelle sen paidan (jos sellaista edes on, en aamulla huomannut ainakaan). Meneekö nyt jo vainoharhaiseksi? Mua vaan ahdistaa ja pelottaa, en halua nähdä häntä, ja panikoittaa kun aloin miettiä jotain tautimahdollisuuttakin vielä. Voi hitto kun pitikin järjestää itsensä tällaseen tilanteeseen :( Ei se aluksi vaikuttanut hullulta, mutta nyt kun en toimi kuten hän haluaa, nuo viestit alkaa saada aika pimeitä sävyjä :(
[/quote]
Jos tää on totta niin poliisiin yhteys ja lääkäriin puremajäljen todistamiseksi.
Jumalauta...
Ehkä fiksuinta jättää se paita oven ulkopuolelle ja tulla kotiin tosi myöhään tai tosi aikaisin ja olla sitten avaamatta ovea
"Dominoida välinpitämättömyydellä"?? :DD Mitä vittua oikeesti? Heebo ei taida oikein tajuta tulleensa dumpatuksi?
Tallenna viestit ja puhelutiedot. Voi olla hyötyä kun haet lähestymiskieltoa. Tyyppi vaikuttaa ihan sairaalta.
Hei Ap älä missään tapauksessa mene tapaamaan sitä yksinäsi, siis jos se tulee sun talolle hakemaan mitään kuvitteellista paitaa! Ota vaikka parinkin kaveriasi/tuttuasi tai vaikka naapuri paikalle jo etukäteen ennen kun tuo tulee paikalle. Tuo kuulostaa todella ahdistavalta ja pelottavalta tapaukselta ja minä ainakin tuolloin olisin kauhusta kankeana. Turvaa itsesi ennen kaikkea ja ota kaikki ne viestit etc. ylös itsellesi, jos jotain tuosta seuraisikin. Toivottavasti ei - koputan puuta. Jaksamista ja voimia sulle!
Joo, jätä paita oven ulkopuolelle muovikassiin ja jos olet kotona, älä todellakaan avaa ovea. Toivottavasti saisit vaikka jonkun kaverin seuraksesi kotiin kun tulet töistä. Jos pelottaa että tyyppi on vastassa sua ovella kun tulet, niin ehkä sitten kannattaa viivytellä tuota kotiin saapumista. Suna en kyllä menisi silti yksin kotiin tänään. Ja hei come on, toi paitahommahan on ihan tekosyy. Ei nyt kukaan tarvi yhtä puseroa noin pakottavasti.
Tuollainen pureminenhan on pahoinpitely. Rikosilmoitus. Lisäksi lähestymiskielto, jos ei lopeta yhteydenpitoa. Tsemppiä!
Kirjoitin tuosta hiv ja hepatiitti-jutusta mutta en ajatellut lainkaan tuota lääkäri/poliisiasiaa. Mutta totta tosiaan: tee ihmeessä varmuuden vuoksi ilmoitus poliisille! Jos saatkin jonkun taudin, helpottaa asiaasi se että olet tehnyt ilmoituksen hyvissä ajoin. Toisin sanoen lääkärin lausunto, ettet ole voinut itse jälkeä aiheuttaa ja että tauti on tullut siitä, lisäksi sitten ne viestit, jotka todistaa asian menneen juuri niinkuin sanot. Samalla saatat suojella myös muita naisia, koska täälläkin oli porukkaa, joka kertoi tienneensä tuollaisen pureskelijan.
Eli suosittelen minäkin sekä lääkärissä että poliisilla käyntiä!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:20"]
Aloittaja on sairas, frigidi nainen. Mieheltä ei saa kieltää oikeutta yhdyntään, ja vain kiihoitustilan takia puraisi sinua. Typerä nainen kun alkaa itkemään pienestä.
[/quote]
Kai tajuat, että täällä käy kaiken ikäisiä lukijoita?
Täydellisen narsistin tekstiä! Älä alistu, älä vastaa, älä pelaa hänen peliään!! Sillä siitä hän saa nautintonsa. Tee rikosilmoitus, tai ainakin jos ei lopeta pommittamista- tee ilmoitus kotirauhan rikkomisesta.
Hirveä tuo viimeisin viesti,missä lie harhamaailmassa purija elää kun dumppaus on "välinpitämättömyydellä dominointia".Tosiaan et vastaa puheluihin,et avaa ovea ja jos tulee oven taakse riehumaan/jatkaa puhelinterroa,ilmoitat poliisille.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:20"]
Aloittaja on sairas, frigidi nainen. Mieheltä ei saa kieltää oikeutta yhdyntään, ja vain kiihoitustilan takia puraisi sinua. Typerä nainen kun alkaa itkemään pienestä.
[/quote]
Yritä nyt keksiä vielä vähän idioottimaisempi kommentti?
Tsemppia ap:lle!Inhottava tilanne :(
Tuossa viestissäkin oli uhkaus "riskaabelia pyrkiä" "otan haasteen vastaan"