Eka kerta sängyssä uuden miehen kanssa - puri mua niin
että huusin kivusta ja nyt on järkyttävä jälki selässä! En osannut yhtään varautua, takaapäin paineli menemään ja yhtäkkiä haukkasi niin kovaa että tuli kyyneleet silmiin kivusta, eikä meinannu lopettaa panemista sen jälkeen millään vaikka sanoin että haluan lopettaa. Kehtasi vielä suuttua. Nakkasin mäkeen aika nopeasti. Nyt se laittaa koko ajan viestejä. Sanokaa joku lyhyt ja ytimekäs vastaus, vai kannattaako moiselle sekopäälle vastata mitään?
Kommentit (136)
Joo, pitäis kyllä olla tiedossa nauttiiko kumppani kivusta seksin aikana ennen tollasta. Vastenmielistä. Älä vastaa mitään, pitäisi jo ymmärtää.
Siis jos ekalla seksikerralla puree tuollalailla, niin ainakin jollain tavalla on sekaisin.
En todellakaan jatkaisi tapailua!
Säälittävin mahdollinen miestyyppi on sellainen, joka tottuu ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa tiettyihin kaavoihin, joiden olettaa sitten toimivan 1:1 KAIKKIEN NAISTEN KANSSA. Tässäkin tapauksessa voi kuvitella, että tuo tapaamasi sankari on seurustellut pitkään jonkun puremafetisistimimmin kanssa, ja nyt sitten kuvittelee, että KAIKKI naiset ulisevat orgasmin partaalla, kun vähän haukkaa.
Märkä rättihän se on naamalle, jos ensimmäinen tyttöystävä saa erittäin helposti orgasmin pelkällä panemisella, mutta sitten se toinen onkin jo ns. "normaali", joka vaatii myös suoraa tai epäsuoraa klitorisstimulaatiota lauetakseen. "Kyrpä on pillussa, miksi et laukea?"
HUOHHHHHH...
Ihan pimeeltä tyypiltä vaikuttaa ja jos ei voi pyynnöstä edes lopettaa niin huhhuh! Itse haluisin kyllä tietää, että mitä se oikein ajatteli?? Vaikka en kyllä suostuisi enää tapaamaan!
Jos puri verille asti niin varo ettei se puremahaava tulehdu...ties mikä verikauhu tai hiv sillä ukolla on.
Helvetti mikä hullu...ihme ettet iskenyt hampaita kurkkuun! Minä ainakin olisin säikähtänyt niin että olisin voinut hujauttaa nyrkillä.
Älä vastaa viesteihin, mutta jos tyypi soittaa, sano sille, että sinua ei purra kahta kertaa. Ja sen jälkeen et vastaa enää ollenkaan.
Minä heitin miehen pihalle keskellä yötä samantapaisessa tilanteessa. Hän soitti seuraavana päivänä ja haukkui minut maanrakoon, sanoi muun muassa, että minä en koskaan saisi itselleni miestä, jos käyttäydyn tuolla tavalla. Eipä ole tuon jälkeen tarvinnut heitelläkään ketään räntäsateeseen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 09:32"]
Ihan pimeeltä tyypiltä vaikuttaa ja jos ei voi pyynnöstä edes lopettaa niin huhhuh! Itse haluisin kyllä tietää, että mitä se oikein ajatteli?? Vaikka en kyllä suostuisi enää tapaamaan!
[/quote]
Juuri tuo tässä olikin karmivaa,eikö "oikeissakin" sm-seksileikeissä ole jokin homman lopettava turvasana,saati sitten jos rupeaa omin päin satuttamaan toista pitäisi olla ilman muuta valmis keskeyttämään jos tuntuu pahalta.Tämän lisäksi mies ei ilmeisestu edes ymmärrä,miten inhottava oli koska pommittaa viesteillä.Ap:n tilanteessa laittaisin vain viestin,että se pureminen oli täydellinen turn off,ei kiinnosta enää.Sen jälkeen olisin kokonaan vastaamatta.
Joo, unohda koko tyyppi saman tein. Toihan nyt on vasta alkusoittoa vaikka mille väkivaltaiselle sekopääkäytökselle. Ja kertoo myös jotain sinun ja naisen arvostuksesta yleensäkin, jos ei edes lopeta, vaikka pyydät. Älä ruoki sekopään maailmaa enempää, poista numero kännykästä ja koita unohtaa koko juttu.
Kiitos kommenteista. Ehkä en tosiaan vastaa mitään, pelottaa että se yltyy vaan. Ja tuli tosiaan veri pintaan siitä puremakohdasta - ei tullut aiemmin mieleenkään että pitääkö tosiaan jotain tautiakin nyt pelätä? Voi ahdistus :C
Kannattaa käydä lääkärillä. Ja mä tekisin ehkä jopa rikosilmoituksen. Varsinkin jos tyypillä on tapana tehdä noin. Voit tehdä sen kertomatta hänelle, ei tarvitse olla yhteydessä.
Käsittääkseni mahdollinen tauti tarttuu vain purijaan. Ei toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:19"]
Kannattaa käydä lääkärillä. Ja mä tekisin ehkä jopa rikosilmoituksen. Varsinkin jos tyypillä on tapana tehdä noin. Voit tehdä sen kertomatta hänelle, ei tarvitse olla yhteydessä.
[/quote]
Tätä minäkin ehdottaisin senkin takia, että jos se tyyppi ei tajua lopettaa yhteydenpitoa ja siitä seuraa vielä jotain pahempaa.
En halua, että minua satutetaan. Sinä satutit.