Vaihdetaan mies viherkasviin.
Kommentit (35)
Mullakin ois menossa noi parvekekukat roskikseen, ovat elämänsä ehtoopuolella. Millasen miehen niitä vastaan vois saada?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:55"]
Kuinka vanha mies on? Koulutus? Pituus ja paino? Hiukset? Hampaat? Onko siisti ja puhdas? Eihän tupakoi tai käytä kovin paljon alkoholia?
Minulla on orkidea, jossa on jäljellä kolme heikossa kunnossa olevaa kukkaa. Uskoisin, että saan noin upealla kukalla hyvän ja reippaan miehen.
[/quote]Kyllä se sun orkideoihin on verrattavissa. Tarkemmat tuntomerkit annan myöhemmn jos päästään sopimukseen. Ap
Itse kasvatettu sitruunapuu ruukussa löytyisi. Syntyykö kaupat?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:45"] Oisko täällä joku ukkomies, joka haluais vaihtaa vaimonsa vaikka 1/2 tuuman hylsysarjaan tai volkkarin 16 tuuman aluvanteisiin joissa on huonot kesärenkaat päällä? Muuhunkin tavaraan vaihtoa voidaan neuvotella. Poikamies [/quote]Jos sul on akkuporakone vähällä käytöllä voit saada tilalle loppuunajetun mutta yhä toimivan vaimon [/quote] Kannattaako sitä aivan loppuunajettua edes harkita ja seuraako jälkikasvu perässä? Ois mulla ylimääräisenä 18 voltin Makitan akkuporakone yhdellä 3ah akulla ja laturilla. -Poikamies
[/quote]poikamiehenä saat vaimon uuteen kukoistukseen ja mä saan toimivan akkuporakoneen. Win-win situation.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:06"]
Mullakin ois menossa noi parvekekukat roskikseen, ovat elämänsä ehtoopuolella. Millasen miehen niitä vastaan vois saada?
[/quote]
Kausituotteet vaihdetaan usein sesonkin mukaan. Ehkä syysmieheen saisi jotakin piristystä jos siihen laittaisi ennen joulua jotakin härpäkkeitä valoilla tai ilman.
Pitää vissiin korottaa panoksia, kun ei kukaan ukkomies vielä alkanut kaupoille. Lyön ässän pöytään eli olisi tuoreella leimalla oleva pitkäkorinen -95 Transit tarjolla. Pohjaan on hitsattu pari paikkaa ja pohja on massattu. Kyljessä olevat ruosteet on hiottu ja maalattu. Autolla on ajettu vasta 455tkm eli uudenveroinen. Löytyykö nyt halukkaita vaihtokauppaan?
-Poikamies
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:45"] Oisko täällä joku ukkomies, joka haluais vaihtaa vaimonsa vaikka 1/2 tuuman hylsysarjaan tai volkkarin 16 tuuman aluvanteisiin joissa on huonot kesärenkaat päällä? Muuhunkin tavaraan vaihtoa voidaan neuvotella. Poikamies [/quote]Jos sul on akkuporakone vähällä käytöllä voit saada tilalle loppuunajetun mutta yhä toimivan vaimon [/quote] Kannattaako sitä aivan loppuunajettua edes harkita ja seuraako jälkikasvu perässä? Ois mulla ylimääräisenä 18 voltin Makitan akkuporakone yhdellä 3ah akulla ja laturilla. -Poikamies
[/quote]poikamiehenä saat vaimon uuteen kukoistukseen ja mä saan toimivan akkuporakoneen. Win-win situation.
[/quote]
Kerro vähän lisätietoja siitä vaimosta? Laitoin myös uuden tarjouksen esille.
-Poikamies
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:06"]
[/quote]
Kausituotteet vaihdetaan usein sesonkin mukaan. Ehkä syysmieheen saisi jotakin piristystä jos siihen laittaisi ennen joulua jotakin härpäkkeitä valoilla tai ilman.
[/quote]
Tonttulakki päähän
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:06"] Mullakin ois menossa noi parvekekukat roskikseen, ovat elämänsä ehtoopuolella. Millasen miehen niitä vastaan vois saada? [/quote] Kausituotteet vaihdetaan usein sesonkin mukaan. Ehkä syysmieheen saisi jotakin piristystä jos siihen laittaisi ennen joulua jotakin härpäkkeitä valoilla tai ilman. [/quote] Tonttulakki päähän
[/quote]
Joulusesonki kestää usein vain muutaman päivän... mutta mikä ettei jos vaihtais miehen (tai ainakin ne härpäkkeet) uuteen jo viimeistään vuoden vaihteessa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:54"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:45"] Oisko täällä joku ukkomies, joka haluais vaihtaa vaimonsa vaikka 1/2 tuuman hylsysarjaan tai volkkarin 16 tuuman aluvanteisiin joissa on huonot kesärenkaat päällä? Muuhunkin tavaraan vaihtoa voidaan neuvotella. Poikamies [/quote]Jos sul on akkuporakone vähällä käytöllä voit saada tilalle loppuunajetun mutta yhä toimivan vaimon [/quote] Kannattaako sitä aivan loppuunajettua edes harkita ja seuraako jälkikasvu perässä? Ois mulla ylimääräisenä 18 voltin Makitan akkuporakone yhdellä 3ah akulla ja laturilla. -Poikamies [/quote]poikamiehenä saat vaimon uuteen kukoistukseen ja mä saan toimivan akkuporakoneen. Win-win situation. [/quote] Kerro vähän lisätietoja siitä vaimosta? Laitoin myös uuden tarjouksen esille. -Poikamies
[/quote]Hyvin on palvellut ja uskollista sorttia. Runko on hyvä ja huollettu. Jos panostat euroja kosmetologiin, kampaajaan ja personal traineriin uskon sun olevan tyytyväinen. Riskinä on tosin että alkaa haaveilemaan paremmasta kuin sun Transitit.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:37"]
Käykö kannabis sativa?
[/quote]
Mitä lajiketta on. Itse voin hankkia miehen ihan vaan poisannettavaksi.
Käykö vanhapoika-kaktus? Tasaisen tylsä ja sietämätön katsella, mutta riittävän kylmän ja kuivan kauden jälkeen saattaa yllättäen puhjeta kukkaan.
Puhuuko ja pussaako? Puhuuko vielä suunnilleen järkeviäkin?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:54"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:45"] Oisko täällä joku ukkomies, joka haluais vaihtaa vaimonsa vaikka 1/2 tuuman hylsysarjaan tai volkkarin 16 tuuman aluvanteisiin joissa on huonot kesärenkaat päällä? Muuhunkin tavaraan vaihtoa voidaan neuvotella. Poikamies [/quote]Jos sul on akkuporakone vähällä käytöllä voit saada tilalle loppuunajetun mutta yhä toimivan vaimon [/quote] Kannattaako sitä aivan loppuunajettua edes harkita ja seuraako jälkikasvu perässä? Ois mulla ylimääräisenä 18 voltin Makitan akkuporakone yhdellä 3ah akulla ja laturilla. -Poikamies [/quote]poikamiehenä saat vaimon uuteen kukoistukseen ja mä saan toimivan akkuporakoneen. Win-win situation. [/quote] Kerro vähän lisätietoja siitä vaimosta? Laitoin myös uuden tarjouksen esille. -Poikamies
[/quote]Hyvin on palvellut ja uskollista sorttia. Runko on hyvä ja huollettu. Jos panostat euroja kosmetologiin, kampaajaan ja personal traineriin uskon sun olevan tyytyväinen. Riskinä on tosin että alkaa haaveilemaan paremmasta kuin sun Transitit.
[/quote]
Kyllä kiinnostaa tämä vaihtokauppa. Transit on vain työpirssi. Siviilissä hypätään E320 Mersun rattiin. Laita vaikka kuva tuosta vaimosta sähköpostiin, niin päästään hieromaan kauppoja. jormanputki@gmail.com
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:20"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:54"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:45"] Oisko täällä joku ukkomies, joka haluais vaihtaa vaimonsa vaikka 1/2 tuuman hylsysarjaan tai volkkarin 16 tuuman aluvanteisiin joissa on huonot kesärenkaat päällä? Muuhunkin tavaraan vaihtoa voidaan neuvotella. Poikamies [/quote]Jos sul on akkuporakone vähällä käytöllä voit saada tilalle loppuunajetun mutta yhä toimivan vaimon [/quote] Kannattaako sitä aivan loppuunajettua edes harkita ja seuraako jälkikasvu perässä? Ois mulla ylimääräisenä 18 voltin Makitan akkuporakone yhdellä 3ah akulla ja laturilla. -Poikamies [/quote]poikamiehenä saat vaimon uuteen kukoistukseen ja mä saan toimivan akkuporakoneen. Win-win situation. [/quote] Kerro vähän lisätietoja siitä vaimosta? Laitoin myös uuden tarjouksen esille. -Poikamies [/quote]Hyvin on palvellut ja uskollista sorttia. Runko on hyvä ja huollettu. Jos panostat euroja kosmetologiin, kampaajaan ja personal traineriin uskon sun olevan tyytyväinen. Riskinä on tosin että alkaa haaveilemaan paremmasta kuin sun Transitit. [/quote] Kyllä kiinnostaa tämä vaihtokauppa. Transit on vain työpirssi. Siviilissä hypätään E320 Mersun rattiin. Laita vaikka kuva tuosta vaimosta sähköpostiin, niin päästään hieromaan kauppoja. jormanputki@gmail.com
[/quote]Jormanputki :D
Itse kippaan nuutununeen vitukkeen kompostiin.