Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffailu MASENTAA...

Vierailija
22.09.2015 |

Olen ollut sinkku 1,5v ja käynyt aktiivisesti nettitreffeillä reilut puoli vuotta. Osan olen jo unohtanut (onneksi), mutta hirvittää ettei ole edes niitä kivoja fiksuja miehiä joista valita. Jokainen fiksukaan kun ei ole sopiva. Tullut vastaan mm. nämä.

1. Mies sinkku 43v, asunut aina yksin. Treffeillä tempaisi silmälasit esiin, mitäs pidätn äistä, haittaavatko, treffien jälkeen lähetti A4-pituisen analyysin kommunikaatiotyyliemme eroista (puhun liikaa). Ei voi muuttaa koska paljon tavaraa. Akateeminen.

2. Mies 36v, avoeronnut. Navigaattoria ei saa käyttää, surkastuttaa aivoja. DI.

3. Mies 33v, ehkä seurustellut. Kertoi kuinka hänet savustettiin duunista ulos, tahrainen paita, hirveän näköiset vaatteet. DI.

4. Mies 42v, seurustellut. Kun join ensimmäistä, tyyppi oli vetänyt pohjanmaan kautta kolme olutta. Häneen ei alkoholi vaikuta. Ei akateeminen.

5. 36v mitäänsanomaton, valitteli urakehitystään ja kuinka tullut valittua väärä työ.

6. Mr. kaikki salaista, 43v, jopa ammatti ja asuinpaikka.

7. Urheilullinen (omasta mielestään), 39v, kertoi treffeillä aiemmista treffeistään.

8. Tadaa, mies 35v, nähtiin useammat treffit. Alkoperheestä ja se näkyi. Lopulta katosi.

Että näin. Miten tätä jaksaisi?!

Profiili on sekä ilmaisella että maksullisella sivulla. Maksullisella on myös kuva. Kaikki haluavat nähdä lisää kuvia, mökkikutsuja ja kehuvat ulkonäköä. Ilmaispuolella kuvan nähtyään suurin osa ei enää vastaa. Tinderissä viimeinen alkoi kysyä lähdenkö korkkareissa kaupungille, sekun korostaa naisellisia muotoja kivasti. Ei jatkoon.

Missä järkevät kivat miehet nettideittaavat? Eivät missään? Suurin osa on ihan kamalia. 1,5 vuoteen tullut vastaan vain yksi jossa mitään potentiaalia ja aika vähän hänessäkään.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:24"]

No, ainakin esim. Tinderissä täällä Helsingissä naiset ovat ihan hyvännäköisiä. Mutta tässä 30+ iässä yksikin väärä sana voi päättää treffit. Ja en siis tarkoita mitään loukkaamista, etc. Kriteerit naisilla on todella kovat seurusteluun. Mutta ihan hauskaakin on ollut ja seksiäkin on ollut, joten en luovuta.

[/quote]

No eivät todellakaan ole kauniita.

Vierailija
82/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"asunut aina yksin, mitäänsanomaton, valitteli urakehitystä, valinnut väärän työn, savustettiin ulos duunista, urheilullinen (omasta mielestään), alkoperheestä ja se näkyi"

Ihan en ymmärrä mitä vikaa noissa mainitsemissasi asioissa on? Ainoa voi olla viimeinen, jos kaveri oli itsekin alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos aloituksen tarkoitus taas lietsoa "olematonta" Sanoman sallimaa miesvihaa vai mikä oli pointti?

Ihanaa kun femakot saavat julistaa propagandaansa näinkin vuolaasti. Kiitos Sanoma OY!

Miesvihaa ei ole koskaan liikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
84/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:00"]

Voi kamala, olet kohdannut inhimillisen virheellisiä ihmisiä. Mistä sinulle saadaan Herra Täydellinen, what to doooo.....

[/quote]Minusta tuo M23 olisi hyvä ap:lle. Eli se joka hakee ulkoisesti täydellistä naista toisessa ketjussa.

Vierailija
85/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Kurjaa. Toisaalta tulee mieleen, että minkälaisen kuvan annat netissä itsestäsi, jos nuo ovat ainoat, joita saat treffeille. Omat parin kuukauden tinderöinti-kokemukset:

1) Brittiläinen fiksu kundi, treffit kesti 3 tuntia, eikä hiljaista hetkeä ollut. Oisin voinu tavata uudestaankin, ja niin hänkin, mutta aikataulujen sovittaminen ei onnistunut ja annoin periksi. Tarjosi mun toisen lonkeron, itse maksoin ekan.

2) Okei, tämä ei mennyt ihan nappiin: kirjoitellessa hauskan oloinen kundi, väitti olevansa Lontoosta ja about mun mittainen (hän kysyi pituutta, minä en). Nähtiin baari-illan aikana. Paljastui ainakin viis senttiä lyhyemmäksi (mulla oli flätit kengät, lyhyys ei haittaa mutta valehtelu on nou-nou) lähi-itäläiseksi kundiksi, joka tarrasi kiinni heti, kun tanssilattialle päästiin. Pakenin vessaan ja menin yökerhon nurkkaan piiloon.

3) Fiksu ja hyvin toimeentuleva kundi pk-seudun ympäristökunnasta. Kolmet treffit takana, hän tarjonnut kaksi illallista ja yhden harrastusjutun. Minä tarjonnut hänelle kahvin :D Neljänsiä treffejä ei tule, koska mä en tunne kemiaa, mutta sinänsä kundissa ei ole yhtään mitään vikaa, ja joku saa siitä vielä mahtavan miehen itselleen.

4) Suomenruotsalainen kundi, vakiduuni pelastusalalla. Yhdet treffit takana, toiset tulossa, fyysistä kemiaa ainakin löytyy ja voipi olla, että tämän testaan punkassa asti, vaikkei meistä ehkä pariskuntaa tule. Maksoi oman kaljansa, mä oman juomani. 

5) Muutama tosi hyvä keskustelu fiksujen kundien kanssa. Nämä kaatuneet aina joko aikataulujen yhteensovittamiseen tai sitten kundit ovat ilmeisesti palanneet exiensä kanssa yhteen tms. 

Suosittelen olemaan jo tutustumisvaiheessa rehellinen ja käyttämään kuvia, jotka ovat OIKEASTI sun näköisiä, toki imartelevia. Suosittelen tapaamaan esim. duunin jälkeen, jolloin kumpikaan ei ole överipynttäytynyt vaan näkee toisen "arkilookin". Ja jos yhtään epäilyttää, niin sovi vaikka pikaiselle kahville niin pääset nopeasti pois, jos toinen on outo. 

Vierailija
86/93 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 35v ja lapseton. Töissä en tutustu potentiaalisiin sinkkuihin käytännössä koskaan, jos pääsen tapaamaan kivoja omantyyisiä ihmisiä ovat usein varattuja niin kuini ikäiseni ovat. Treffeillä on käyty, arviolta 10-20 miehen kanssa keväästä lähtien. Ihan jokaista en varmaan enää muistakaan.

86:lle: tietysti treffeillä joutuu aina kertomaan samat asiat kuin olisi työpaikkahaastattelussa. Mistä olenkaan kotoisin, mitä teen työkseni. Kyllä se ottaa päähän varsinkin jos paljon ensitreffejä! Deittiuupumus iskee siinä vaiheessa helposti mutta toisaalta taitaa olla ainoa tapa tutustua uusiin ihmisiin. Kerro jotain itsestäsi ei kyllä kuulu mun kysymyspatteristoon, minä haluan tietää konkreettisia asioita joilla yritän kartoittaa mikä mies on kyseessä. Ap

Vierailija
87/93 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:25"]

Tän ketjun otsikko kuuluis olla: DI -miesten treffailu masentaa.

[/quote]

Totta! Mua hymyilytti ap:n jako akateemisiin ja diplomi-insinööreihin... Ilmeisesti DI ei ap:n mielestä ole akateeminen :)

[/quote]

Tarkoitti että se on erityisen hankala alakategoria.

Vierailija
88/93 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Toivon, että löydät kiinnostavan miehen esimerkiksi harrastuksesi parista.

Etsin akateemista, kirjallisuutta ja kirjoittamista harrastavaa ikäistäni miestä, joka pitää matkustamisesta ja luonnossa liikkumisesta.

Vastauksia sain eläkeläisiltä, jotka kehuivat autojaan. Kiinnostavalta mieheltä, joka vastustaa autoja jyrkästi. Seksisuhdetta etsivältä vanhalta perverssiltä. Paidattomana poseeraavalta nuorelta mieheltä, joka kirjoitti virheitä vilisevän lauseen jne.

Yhdessä saamassani kommentissa todettiin, että olisi helpompaa päästä Nasaan käymään. 

Poistin ilmoitukseni. 

Vierailija
89/93 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:25"]

Tän ketjun otsikko kuuluis olla: DI -miesten treffailu masentaa.

[/quote]

Totta! Mua hymyilytti ap:n jako akateemisiin ja diplomi-insinööreihin... Ilmeisesti DI ei ap:n mielestä ole akateeminen :)

[/quote]

Tarkoitti että se on erityisen hankala alakategoria.

[/quote]

di ja AMK-insinöörejä on määrällisesti paljon joten heihin törmää useammin kuin harvinaisempiin koulutuksiin. Kaupallisella alalla on myös suhteellisen paljon ihmisiä ja deittikumppaneissakin ainakin muutama oli ktm. Koulutukset oli lähinnä taustatietoja mutta kaikkien koulutusta en vaan muistanut. :) Ap

Vierailija
90/93 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:54"]

Olen pahoillani. Toivon, että löydät kiinnostavan miehen esimerkiksi harrastuksesi parista.

Etsin akateemista, kirjallisuutta ja kirjoittamista harrastavaa ikäistäni miestä, joka pitää matkustamisesta ja luonnossa liikkumisesta.

Vastauksia sain eläkeläisiltä, jotka kehuivat autojaan. Kiinnostavalta mieheltä, joka vastustaa autoja jyrkästi. Seksisuhdetta etsivältä vanhalta perverssiltä. Paidattomana poseeraavalta nuorelta mieheltä, joka kirjoitti virheitä vilisevän lauseen jne.

Yhdessä saamassani kommentissa todettiin, että olisi helpompaa päästä Nasaan käymään. 

Poistin ilmoitukseni. 

[/quote]

sitten jää vaihtoehdoksi lenkillä tai ruokakaupassa törmätä mieheen. Ei sillä, nettitreffit toimii yhtä huonosti. :D ap

Vierailija
91/93 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:54"]

Poistin ilmoitukseni. 

[/quote]

ihan samoja kokemuksia. Olen laittanut ikärajaksi 45 vuotta ja että Uusimaa alueena. Kaiken maailman Lempäälästä lähettää 52v nuoret miehet viestejä. Moni vaan kommentoi kuvaa ja 9 10stä pyytää saada nähdä lisää kuvia. Huoh. 

Vierailija
92/93 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:12"]

Ap on 35v ja lapseton. Töissä en tutustu potentiaalisiin sinkkuihin käytännössä koskaan, jos pääsen tapaamaan kivoja omantyyisiä ihmisiä ovat usein varattuja niin kuini ikäiseni ovat. Treffeillä on käyty, arviolta 10-20 miehen kanssa keväästä lähtien. Ihan jokaista en varmaan enää muistakaan.

86:lle: tietysti treffeillä joutuu aina kertomaan samat asiat kuin olisi työpaikkahaastattelussa. Mistä olenkaan kotoisin, mitä teen työkseni. Kyllä se ottaa päähän varsinkin jos paljon ensitreffejä! Deittiuupumus iskee siinä vaiheessa helposti mutta toisaalta taitaa olla ainoa tapa tutustua uusiin ihmisiin. Kerro jotain itsestäsi ei kyllä kuulu mun kysymyspatteristoon, minä haluan tietää konkreettisia asioita joilla yritän kartoittaa mikä mies on kyseessä. Ap

[/quote]

Kerro mulle minkälaista parisuhdetta sä kaipaat, vaikka sähköpostilla: mschki78@gmail.com

Terv. M37 (eli se 86 tuolta ylempää)

Vierailija
93/93 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut mukavia treffejä netin ja tinderin kautta. En tosin ehkä ota sitä noin vakavasti kuin ap. Tarkoitan, että musta on sinänsä mukava tavata uusia, kivoja ihmisiä (miehiä) ja tavoitteena on lähinnä mukava ilta. Jos siinä elämänkumppani tai vaikka uusi kaveruussuhde syntyy, aina parempi. Oon ollut pitkään sinkku ja treffaillut ehkä 10 miestä. Kaikki olleet tosi kivoja, tokikaan ne kuuluisat kemiat tai esim. arvomaailma ei ole aina kohdanneet, mutta ihan mukavaa on ollut vähintään. Pari pientä suhteenpoikasta ja yksi kaveri on noista deiteistä jäänyt käteen. Hyvillä mielillä vieläkin tinderissä "saalistan" :D