Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffailu MASENTAA...

Vierailija
22.09.2015 |

Olen ollut sinkku 1,5v ja käynyt aktiivisesti nettitreffeillä reilut puoli vuotta. Osan olen jo unohtanut (onneksi), mutta hirvittää ettei ole edes niitä kivoja fiksuja miehiä joista valita. Jokainen fiksukaan kun ei ole sopiva. Tullut vastaan mm. nämä.

1. Mies sinkku 43v, asunut aina yksin. Treffeillä tempaisi silmälasit esiin, mitäs pidätn äistä, haittaavatko, treffien jälkeen lähetti A4-pituisen analyysin kommunikaatiotyyliemme eroista (puhun liikaa). Ei voi muuttaa koska paljon tavaraa. Akateeminen.

2. Mies 36v, avoeronnut. Navigaattoria ei saa käyttää, surkastuttaa aivoja. DI.

3. Mies 33v, ehkä seurustellut. Kertoi kuinka hänet savustettiin duunista ulos, tahrainen paita, hirveän näköiset vaatteet. DI.

4. Mies 42v, seurustellut. Kun join ensimmäistä, tyyppi oli vetänyt pohjanmaan kautta kolme olutta. Häneen ei alkoholi vaikuta. Ei akateeminen.

5. 36v mitäänsanomaton, valitteli urakehitystään ja kuinka tullut valittua väärä työ.

6. Mr. kaikki salaista, 43v, jopa ammatti ja asuinpaikka.

7. Urheilullinen (omasta mielestään), 39v, kertoi treffeillä aiemmista treffeistään.

8. Tadaa, mies 35v, nähtiin useammat treffit. Alkoperheestä ja se näkyi. Lopulta katosi.

Että näin. Miten tätä jaksaisi?!

Profiili on sekä ilmaisella että maksullisella sivulla. Maksullisella on myös kuva. Kaikki haluavat nähdä lisää kuvia, mökkikutsuja ja kehuvat ulkonäköä. Ilmaispuolella kuvan nähtyään suurin osa ei enää vastaa. Tinderissä viimeinen alkoi kysyä lähdenkö korkkareissa kaupungille, sekun korostaa naisellisia muotoja kivasti. Ei jatkoon.

Missä järkevät kivat miehet nettideittaavat? Eivät missään? Suurin osa on ihan kamalia. 1,5 vuoteen tullut vastaan vain yksi jossa mitään potentiaalia ja aika vähän hänessäkään.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:33"]

Haittaako sinua siis se, että mies käyttää silmälaseja tai, että hänen vaattet ovat vähän likaiset tai, että ei halua käyttää navigaattoria tai, että hän on tyytymätön uravalintaansa tai...?

Taitaa itsessäsi ja omissa vaatimuksissasi olla myös vähän vikaa.

[/quote]

silmälasit ei haittaa. Se että mies kuvittelee niiden olevan joku deal breaker haittaa. Likaiset vaatteet haittaa jos yleisolemus ei ole muuten siisti. Jos väittää että navigaattori, muistilaput tms surkastuttaa aivot niin kyllä, haittaa. Ei kuulemma saisi käyttää navigaattoria vaikka ei tietäisi miten jonnekin pääsee, pitää päätellä. Ja jos tyytymätön uravalintaansa. Kai joku voi ollakin mutta ei ensitreffeille sopiva aihe. Yleensä työtä uraa tms vaihtaa jossei ole tyytyväinen. 
[/quote]

Tosi Mies ei käytö navigaattoria!

Vierailija
62/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se naistenkaan puolella on sen ihmeempää.

Suomessa on äärettömän helppoa pysyä sinkkuna. Jos ei töissä, opiskeluissa tai harrastuksissa tule eteen vapaita & sopivia, niin tulee erikseen pyhittää aikansa uusien ihmisten tutustumiseen ja siinä on omat hankaluutensa, jos ei viihdy baareissa ja sosiaaliset piirit ovat suppeat, ts. kaveritkaan eivät tunne itselle sopivia tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:55"]Kuka enää edes viitsii tai "uskaltaa" käydä nettitreffeillä?! Ne deitit jo itsessään kantaa lähtökohtaisestikin sen verran suurta painolastia ja ennakko-odotuksia, että iskee paniikkikohtaus jo pelkästä ajatuksesta. :o

Että pitäisi mennä johonkin paikkaan tapaamaan itselleen tuntematonta tyyppiä, jonka odotuksista ei voi sanoa mitään. Mitä se ajattelee musta? Mitä mä ajattelen siitä? Pettyykö se? Petynkö minä (hyvin todennäköistä)?

Onko kukaan koskaan missään yllättynyt positiivisesti nettideiteillä?! Aina vain kuulee näitä kauhutarinoita tyypeistä, jotka pukeutuu huonosti, käyttää liikaa alkoholia, puhuu outoja. Missä on kaikki tavalliset, normaalit treffikumppanit? Naimisissa?
[/quote]

Kyllä sieltä fiksujakin löytää. Ja joo, olen yllättynyt positiivisesti nettideiteillä. Pari kuukautta tapailtuani yhtä miestätiesin olevani ihastunut. Rakastuin parin vuoden tuntemisen jälkeen.

Nettideittien etu on se, että profiilista ja viestittelystä selviää usein paljon kaikenlaista, mikä jo paljastaa paljon ihmisen luonteesta ja kiinnostuksenkohteista. Suosittelen.

Vierailija
64/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Tsemppiä vaan sinkut. Niin tulee muistoja mieleen nettideittailusta. Se on niin hirveää, että vihkipappien pitäisi muistuttaa puheessa että jos tahtominen loppuu liitossa, niin ainahan on helvetti ja sitten on nettideittailu, että kandee vähän miettiä mihin joutuu jos alkaa eroa harkita.

Kova työ päästä edes treffeille turvallisilta ja mukavilta vaikuttavien miesten kanssa kaikkien kikkelikuvalähettelijöiden seasta, kova työ yrittää pysyä rentona ilman ihmeempiä odotuksia kuin että olisi vaan kiva ilta, ja sitten pläm, ei vaan kemiat kohtaa. Sovitaan ehkä toiset ja useatkin kahvit ja viestitellään, mutta ei vaan ei. Monta sammakkoa pitää suudella, ja ei joka prinssi saa herätettyä prinsessa Ruususta eloon. Rakkauden taika on ihmeellinen... :)

Löysin puolisoni suomi24:ltä, välimatkan päästä. Muutin perässä ja aloin opiskella, yksi lapsi on. Meitä yhdistää mm. huumori, arvot, lapsuuden asuinseutu, melko samantyyppinen tausta ja se, että kumpikin hakee mieluummin harmoniaa kuin draamaa. Moni on sanonut että meillä on ns. naimanäköä. En olis omaa miestäni tavannut missään muualla kuin netissä.

Mun vinkki on miettiä todella että millainen itse on, mitä voi antaa ja mihin voi vastata. Deitti-ilmoitus sen mukaan. Samalla pitää järjestää elämäänsä kuntoon niin että vaikuttaa myös ulospäin onnelliselta, ittensä kanssa sinut olevalta ihmiseltä. Sellaisen ihmisen huomaa jo kadulla, kun pitää silmiä auki.

Tsemppiä kaikille sinkuille.

Vierailija
65/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen on tämä AP? Ja onko lapsia? Olen kyllä vapaa mies ja halukas seurustelemaan, mutta en käy yleensä treffeillä, koska ne tuntuu lähinnä työpaikkahaastatteluilta. En jaksa suorittaa vapaa-ajallani enkä halua hikoilla tapaamista etukäteen. "Kerro jotain itsestäsi" kysytään usein molemmissa, mikä on syvästi inhoamani kysymys. On mukavampaa kun kysytään jotain suoraan niin että toinenkin tuntee, että tässä ollaan kiinnostuneita juuri hänestä. En myöskään halua tietää mistään vainoavista existä, "numeroista" eli kaatojen määrästä, enkä mistään inhottavasta. En ole tunkemassa sänkyyn saman tien, mutta myöskään mitään tarttuvaa sairautta kantavaa en mielelläni tapailisi. M37

Vierailija
66/93 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lukuisia pariskuntia, jotka ovat tavanneet pari-kolmekymppisinä netissä, nyt ovat olleet vuosia yhdessä ja monilla lapsiakin. Ihan tasapainoisia ja normaaleja ihmisiä. 

Itse olin kolmekymppinen ikuinen sinkku ja tapasin puoli vuotta sitten 6. nettitreffeilläni mukavan miehen. Nyt muutamme yhteen. Molemmilla ollut omat ongelmansa, kuten kaikilla tähän ikään mennessä, mutta ei mitään kohtuuttomia luurankoja. Ekat 5 treffikumppania olivat mulle epäsopivia, yksi heistä oli pelottava. Kerran kävi niin, että tyyppi teki oharit.

Vierailija
67/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:39"]

Vähän ohi aiheen, mutta nämä kuvien kerjääjät. Lähetä kuva, lähetä vielä kuva, etkö voisi vielä lähettää kuvia. Lähetä päivän kuva, hei lähetä yks kuva. Aaaarggghh. mihin niitä niin loputtomasti tarvitsee? Harvoin pummaavat mitään vähäpukeisia kuvia, joten..?

[/quote]

no sanopa muuta!!! Varmaan toivovat uutta runkkausmateriaalia, niin paljon kuvapyyntöjä tulee. En tajua. Ap

Vierailija
68/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin rikon joka ikinen kerta treffeillä tahallani tai tahattomasti sitä sääntöä, ettei treffeillä saisi puhua edellisistä treffeistä. Miksi ei muka? Ei niihin nyt takerruta koko illaksi, kerron vaan jos liittyy jotenkin puheena olevaan aiheeseen, esim. mies kysyy oletko koskaan käynyt siinä ja siinä paikassa. No just satuin viime viikonloppuna olemaan, kun mulla oli treffit. Ei ole miehet miehet loukkaantuneet (olen nainen).

Ikäviä tapauksia ei ole kohdalleni osunut. Johtuneeko siitä, etten ota hommaa niin tosissani, että kirjoittaisin profiilin sydänverelläni ja kertoisin olevani avoin, positiivinen, määrätietoinen, huumorintajuinen hulluttelija, liikuntaa aktiivisesti harrastava temperamenttinen ja intohimoinen nainen, jolla on kaikki hyvin, mutta jotain puuttuu ja että olisi ihana käpertyä oman kullan kainaloon jne. blaa blaa blaa.

Vierailija
69/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miesvihaketjut ovat Sanoma Oy;n suojeluksessa?

Ihanaa miesvihakiimaa!

Vierailija
70/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:56"]

Mä ainakin rikon joka ikinen kerta treffeillä tahallani tai tahattomasti sitä sääntöä, ettei treffeillä saisi puhua edellisistä treffeistä. Miksi ei muka? Ei niihin nyt takerruta koko illaksi, kerron vaan jos liittyy jotenkin puheena olevaan aiheeseen, esim. mies kysyy oletko koskaan käynyt siinä ja siinä paikassa. No just satuin viime viikonloppuna olemaan, kun mulla oli treffit. Ei ole miehet miehet loukkaantuneet (olen nainen).

Ikäviä tapauksia ei ole kohdalleni osunut. Johtuneeko siitä, etten ota hommaa niin tosissani, että kirjoittaisin profiilin sydänverelläni ja kertoisin olevani avoin, positiivinen, määrätietoinen, huumorintajuinen hulluttelija, liikuntaa aktiivisesti harrastava temperamenttinen ja intohimoinen nainen, jolla on kaikki hyvin, mutta jotain puuttuu ja että olisi ihana käpertyä oman kullan kainaloon jne. blaa blaa blaa.

[/quote]

ensitreffeillä ei ole hyvien tapojen mukaista puhua. Myöhemmin tietysti tulee aiemmat suhteet ilmi keskusteluissa jossakin rajallisessa määrin. 

Vierailija
71/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, olet kohdannut inhimillisen virheellisiä ihmisiä. Mistä sinulle saadaan Herra Täydellinen, what to doooo.....

Vierailija
72/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:21"]

Mä vahingossa päädyin katsomaan naisten ilmoituksia, yllätyin kuinka rumia suuri osa oli. Siis mun kanssa samanikäiset näytti about kynityiltä kanan***seiltä. Uskomatonta.

Mutta mulle kelpaisi tavismies, en edes halua mitään erityisen komeaa. Mutta siltä pitää näyttää että voin kuvitella itseni sänkyyn ko miehen kanssa. Ap

[/quote]Tästä tekstistä löytyy syy, mikset saa kunnon miestä itsellesi.

Vierailija
73/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten nettitreffeilu oli luusereille, eikä se ole muuttunut vaikka useampi ihminen nettiä käyttääkin

Vierailija
74/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:59"]

[/quote]

ensitreffeillä ei ole hyvien tapojen mukaista puhua. Myöhemmin tietysti tulee aiemmat suhteet ilmi keskusteluissa jossakin rajallisessa määrin. 

[/quote]Ei edellisen viikon treffit ole mikään "aiempi suhde". Ja kyllä aiemmista suhteistakin on tullut puolin ja toisin puhuttua.

Monet naiset ilmeisesti lukitsevat itsensä johonkin uskoteltujen hyvien tapain häkkiin, josta eivät vapaudu seurustelemaan asti milloinkaan. Minähän puhun mitä mieleen juolahtaa, oli ensimmäiset tai viidennettoista treffit. Ja yllättävää kyllä miehet ovat aina halukkaita tapaamaan uudelleen, itse harvemmin.

Vierailija
75/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:08"]

En suosittele nettitreffejä. Niitä käyttävät pääsääntöisesti ihmiset jotka eivät syystä tai toisesta ole viehättäviä. Monesti useiden turhauttavien vuosien jälkeen se viimeinen oljenkorsi on yrittää nettitreffejä, joissa ongelmaiset ihmiset turhautuvat itsensälaisiin ongelmapesäkkeisiin. Pitkään harkitun kirjoituksen taakse on helppoa naamioida mm em. alkoholismit, outo käyttäytyminen. Lista täynnä akateemisia miehiä nettideittipalstalta? Onko tuo yllätyskään, että ne sosiaaliset taidot on vähän hukassa.

[/quote] päteekö tämä vain miehiin vai myös AP:hen?

Vierailija
76/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65# jatkaa, yhdet hauskimmat treffit oli muuten miehen kanssa, joka tokaisi heti alkuun, että "sun paita on lutkamainen". Hauskaa läppää, tyypillä oli viiltävä huumori muutenkin. Oltiin yhdessä vuoden päivät ja vieläkin ystäviä.

Mutta kaikin mokomin, saa sitä jännittääkin jos haluaa ja puhua vain hyvin yleisluontoisista (ja tylsistä) asioista ekoilla treffeillä.

Vierailija
77/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:59"]

[/quote]

[/quote]Ei edellisen viikon treffit ole mikään "aiempi suhde". Ja kyllä aiemmista suhteistakin on tullut puolin ja toisin puhuttua.

Monet naiset ilmeisesti lukitsevat itsensä johonkin uskoteltujen hyvien tapain häkkiin, josta eivät vapaudu seurustelemaan asti milloinkaan. Minähän puhun mitä mieleen juolahtaa, oli ensimmäiset tai viidennettoista treffit. Ja yllättävää kyllä miehet ovat aina halukkaita tapaamaan uudelleen, itse harvemmin.

[/quote]

joo en viitannutkaan noihin treffeihin. En mä niistä puhu koska ei muakaan kiinnostaisi miehen treffit. Avioliitot avoliitot ym kiinnostaa, ne on iso osa elämää. Mennyt on kuitenkin mennyttä, treffeillä ollaan sen kyseisen ihmisen kanssa. Mulla ei olis kyllä ymmärrys venynyt lutkamaiseen paitaan ja olisi treffit päättynyt lyhyeen, jos ensitreffit. Liian riskaabelia että mies heittäisi vastaavaa ihan väärässä foorumissa. Moni mies on suht ok, jollekin muulle. Itselleni sopivaa ei ole vielä näkynyt.

Vierailija
78/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ton nro6 herran :D

Vierailija
79/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako sinua siis se, että mies käyttää silmälaseja tai, että hänen vaattet ovat vähän likaiset tai, että ei halua käyttää navigaattoria tai, että hän on tyytymätön uravalintaansa tai...?

Taitaa itsessäsi ja omissa vaatimuksissasi olla myös vähän vikaa.

Vierailija
80/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:29"]

Ja sä olet saalis kaikille miehille , koska ________________________________?

[/quote]

En tietenkään kaikille. Eikä mullekaan kelpaa kaikki miehet.

Olen koulutettu, nätti, hyvätuloinen, osaan hoitaa kotia laittaa ruokaa, hyväntuulinen, energinen ja muuta. Samanlaista seuraa haen.

[/quote]

Samanlaisia olisivat hyvin voineet olla esim.

2. Mies 36v, avoeronnut. Navigaattoria ei saa käyttää, surkastuttaa aivoja. DI.

TAI

7. Urheilullinen (omasta mielestään), 39v, kertoi treffeillä aiemmista treffeistään.

Kuinka hyvin oikeasti opit tuntemaan kyseiset miehet? Nuo asiat mitä kerroit heistä eivät määritä heitä täysin. On täysin mahdollista, että heidän (tai monen muun mielestä) sinä olet outo jonkin mitättömän asian takia, jota et toivoisi edes otettavan huomioon.