Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffailu MASENTAA...

Vierailija
22.09.2015 |

Olen ollut sinkku 1,5v ja käynyt aktiivisesti nettitreffeillä reilut puoli vuotta. Osan olen jo unohtanut (onneksi), mutta hirvittää ettei ole edes niitä kivoja fiksuja miehiä joista valita. Jokainen fiksukaan kun ei ole sopiva. Tullut vastaan mm. nämä.

1. Mies sinkku 43v, asunut aina yksin. Treffeillä tempaisi silmälasit esiin, mitäs pidätn äistä, haittaavatko, treffien jälkeen lähetti A4-pituisen analyysin kommunikaatiotyyliemme eroista (puhun liikaa). Ei voi muuttaa koska paljon tavaraa. Akateeminen.

2. Mies 36v, avoeronnut. Navigaattoria ei saa käyttää, surkastuttaa aivoja. DI.

3. Mies 33v, ehkä seurustellut. Kertoi kuinka hänet savustettiin duunista ulos, tahrainen paita, hirveän näköiset vaatteet. DI.

4. Mies 42v, seurustellut. Kun join ensimmäistä, tyyppi oli vetänyt pohjanmaan kautta kolme olutta. Häneen ei alkoholi vaikuta. Ei akateeminen.

5. 36v mitäänsanomaton, valitteli urakehitystään ja kuinka tullut valittua väärä työ.

6. Mr. kaikki salaista, 43v, jopa ammatti ja asuinpaikka.

7. Urheilullinen (omasta mielestään), 39v, kertoi treffeillä aiemmista treffeistään.

8. Tadaa, mies 35v, nähtiin useammat treffit. Alkoperheestä ja se näkyi. Lopulta katosi.

Että näin. Miten tätä jaksaisi?!

Profiili on sekä ilmaisella että maksullisella sivulla. Maksullisella on myös kuva. Kaikki haluavat nähdä lisää kuvia, mökkikutsuja ja kehuvat ulkonäköä. Ilmaispuolella kuvan nähtyään suurin osa ei enää vastaa. Tinderissä viimeinen alkoi kysyä lähdenkö korkkareissa kaupungille, sekun korostaa naisellisia muotoja kivasti. Ei jatkoon.

Missä järkevät kivat miehet nettideittaavat? Eivät missään? Suurin osa on ihan kamalia. 1,5 vuoteen tullut vastaan vain yksi jossa mitään potentiaalia ja aika vähän hänessäkään.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:01"]

Mulla on ollut samanlaisia kokemuksia netti- ja Tinder-treffailusta. Ei vaan onnistu millään. Lisäksi mainittakoon, että minä naisena olen tarjonnut yleensä miehille, muutama mies on sitten vastavuoroisesti tarjonnut takaisin. Eli ihme urbaani legenda, että miehet tarjoaisivat treffeillä - ulkomailla olen kylläkin tähän törmännyt italialaisen ja venäläisen miehen kanssa treffattuani, mutta en KOSKAAN Suomessa.

[/quote]

Suomessa nykyään harva mies tarjoaa. Tämä jota viimeksi tapailin tarjosi, minäkin tarjosin välillä hänelle. Mutta ei tunnu homma toimivan deittirintamalla. Ap

Vierailija
22/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap itse olet nettideittailemassa, jos niin raskasta? Tasokas nainen kyllä löytää seuraa ilman nettiäkin, eikö? Laita linkki ilmoitukseesi, niin kerron mikä vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:01"]

Mulla on ollut samanlaisia kokemuksia netti- ja Tinder-treffailusta. Ei vaan onnistu millään. Lisäksi mainittakoon, että minä naisena olen tarjonnut yleensä miehille, muutama mies on sitten vastavuoroisesti tarjonnut takaisin. Eli ihme urbaani legenda, että miehet tarjoaisivat treffeillä - ulkomailla olen kylläkin tähän törmännyt italialaisen ja venäläisen miehen kanssa treffattuani, mutta en KOSKAAN Suomessa.

[/quote]

Mikä sun mielestä on miehen lompakolla loisimisen oikeutus? Maksulliset on erikseen.

Vierailija
24/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele nettitreffejä. Niitä käyttävät pääsääntöisesti ihmiset jotka eivät syystä tai toisesta ole viehättäviä. Monesti useiden turhauttavien vuosien jälkeen se viimeinen oljenkorsi on yrittää nettitreffejä, joissa ongelmaiset ihmiset turhautuvat itsensälaisiin ongelmapesäkkeisiin. Pitkään harkitun kirjoituksen taakse on helppoa naamioida mm em. alkoholismit, outo käyttäytyminen. Lista täynnä akateemisia miehiä nettideittipalstalta? Onko tuo yllätyskään, että ne sosiaaliset taidot on vähän hukassa.

Vierailija
25/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:47"]

Ei nk. ihannemiehen tarvitse nettideittailla. Niille on pirunmoinen kysyntä naisten keskuudessa. Useimmat varattuja. Netti toimii hyvin playereille ja sitten siellä on nämä vähän haasteellisemmat miehet.

[/quote]

Haasteellinen? Synonyymi vaikealle:)

Vierailija
26/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:06"]

Miksi ap itse olet nettideittailemassa, jos niin raskasta? Tasokas nainen kyllä löytää seuraa ilman nettiäkin, eikö? Laita linkki ilmoitukseesi, niin kerron mikä vialla.

[/quote]

Töissä tapaan lähinnä varattuja ja kouluttamattomia miehiä, baareissa en viihdy kuin silloin tällöin viinillä, tyyliin kerran kuukaudessa. Nettitreffien avulla siis teoreettisesti enemmän kohtaamismahdollisuuksia kuin livenä.

Ilmoitukseen en nyt suoraa linkkiä viitsi laittaa, mutta kerron siinä mitä teen mielelläni vapaa-ajalla, millaisia asioita miehen kanssa tekisin mielläni yhdessä ja sitten ne muutamat asiat joita mieheltä toivon.

Ap

Vierailija
27/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:22"]

Olen ollut sinkku 1,5v ja käynyt aktiivisesti nettitreffeillä reilut puoli vuotta. Osan olen jo unohtanut (onneksi), mutta hirvittää ettei ole edes niitä kivoja fiksuja miehiä joista valita. Jokainen fiksukaan kun ei ole sopiva. Tullut vastaan mm. nämä.

1. Mies sinkku 43v, asunut aina yksin. Treffeillä tempaisi silmälasit esiin, mitäs pidätn äistä, haittaavatko, treffien jälkeen lähetti A4-pituisen analyysin kommunikaatiotyyliemme eroista (puhun liikaa). Ei voi muuttaa koska paljon tavaraa. Akateeminen.

2. Mies 36v, avoeronnut. Navigaattoria ei saa käyttää, surkastuttaa aivoja. DI.

3. Mies 33v, ehkä seurustellut. Kertoi kuinka hänet savustettiin duunista ulos, tahrainen paita, hirveän näköiset vaatteet. DI.

4. Mies 42v, seurustellut. Kun join ensimmäistä, tyyppi oli vetänyt pohjanmaan kautta kolme olutta. Häneen ei alkoholi vaikuta. Ei akateeminen.

5. 36v mitäänsanomaton, valitteli urakehitystään ja kuinka tullut valittua väärä työ.

6. Mr. kaikki salaista, 43v, jopa ammatti ja asuinpaikka.

7. Urheilullinen (omasta mielestään), 39v, kertoi treffeillä aiemmista treffeistään.

8. Tadaa, mies 35v, nähtiin useammat treffit. Alkoperheestä ja se näkyi. Lopulta katosi.

Että näin. Miten tätä jaksaisi?!

Profiili on sekä ilmaisella että maksullisella sivulla. Maksullisella on myös kuva. Kaikki haluavat nähdä lisää kuvia, mökkikutsuja ja kehuvat ulkonäköä. Ilmaispuolella kuvan nähtyään suurin osa ei enää vastaa. Tinderissä viimeinen alkoi kysyä lähdenkö korkkareissa kaupungille, sekun korostaa naisellisia muotoja kivasti. Ei jatkoon.

Missä järkevät kivat miehet nettideittaavat? Eivät missään? Suurin osa on ihan kamalia. 1,5 vuoteen tullut vastaan vain yksi jossa mitään potentiaalia ja aika vähän hänessäkään.

[/quote]Se ei ole helppoa, nettideiteissä on paljon tosi taviksia ja rumia naisia verrattuna oikeaan elämään. Myös ihmissuhdesotkuja tuntuu olevan enemmän.

Vierailija
28/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjautuneena Eliittikumppaneihin. Ihmeen koulutettua väkeä miehet kertovat olevansa, sillä 90% kertoo olevansa esimiesasemassa. Iät hämmentää, sillä moni näyttää paljon vanhemmalta kuin iäkseen ilmoittaa. Ei myöskään houkuttele tutustua miehiin, joitten profiilikuvat on otettu ulkomaan matkoilta tai baareista. Kiinnitän huomiota kirjoitustyyliin ja omaleimaisuuteen. Kliseet on turn off. Ilmeisesti jatkan sinkkuna tai jos Luoja suo, löydän kumppanin harrastukseni parista. Se olisi kyllä ideaalitilanne.

Vierailija
29/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:08"]

En suosittele nettitreffejä. Niitä käyttävät pääsääntöisesti ihmiset jotka eivät syystä tai toisesta ole viehättäviä. Monesti useiden turhauttavien vuosien jälkeen se viimeinen oljenkorsi on yrittää nettitreffejä, joissa ongelmaiset ihmiset turhautuvat itsensälaisiin ongelmapesäkkeisiin. Pitkään harkitun kirjoituksen taakse on helppoa naamioida mm em. alkoholismit, outo käyttäytyminen. Lista täynnä akateemisia miehiä nettideittipalstalta? Onko tuo yllätyskään, että ne sosiaaliset taidot on vähän hukassa.

[/quote]

Osin totta, mutta ihan kaikki ei ole ongelmapesäkkeitä. Moni kylläkin... Miehissä minun kokemusteni mukaan niitä joille mikään ei kelpaa eli ikuisia etsijöitä ja sitten näitä sosiaalisesti kyvyttömiä, joita nettikään ei pelasta. Näistä listalla olleista kaikki paitsi yksi olivat akateemisia ja suurin osa ei oikein ymmärtänyt, mistä ja miten ensitreffeillä voi ja kannattaa puhua. Jos puhuivat ylipäänsä yhtään mitään. Ap

Vierailija
30/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:14"]

Olen kirjautuneena Eliittikumppaneihin. Ihmeen koulutettua väkeä miehet kertovat olevansa, sillä 90% kertoo olevansa esimiesasemassa. Iät hämmentää, sillä moni näyttää paljon vanhemmalta kuin iäkseen ilmoittaa. Ei myöskään houkuttele tutustua miehiin, joitten profiilikuvat on otettu ulkomaan matkoilta tai baareista. Kiinnitän huomiota kirjoitustyyliin ja omaleimaisuuteen. Kliseet on turn off. Ilmeisesti jatkan sinkkuna tai jos Luoja suo, löydän kumppanin harrastukseni parista. Se olisi kyllä ideaalitilanne.

[/quote]

Ehdoton nono. Satukirja ja prinsessaharhat.

Vierailija
31/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vahingossa päädyin katsomaan naisten ilmoituksia, yllätyin kuinka rumia suuri osa oli. Siis mun kanssa samanikäiset näytti about kynityiltä kanan***seiltä. Uskomatonta.

Mutta mulle kelpaisi tavismies, en edes halua mitään erityisen komeaa. Mutta siltä pitää näyttää että voin kuvitella itseni sänkyyn ko miehen kanssa. Ap

Vierailija
32/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut nyt tuolla suomi24-treffeillä reilun viikon. Viestejä on tullut lähemmäs tuhat (ei todellakaan yhtä monelta lähettäjältä, koska osa pommittaa kymmenillä viesteillä vaikka en vastaisi kertaakaan) ja todella harvassa on kyllä sellaiset viestit, joihin voi edes harkita vastaavansa. Ketään en ole vielä ehtinyt tavata, joten nähtäväksi jää miten todellisuus vastaa viesteistä saatua kuvaa, mutta ainakin vielä toivo elää sillä joukossa on myös ollut pari todella mielenkiintoisen oloista tyyppiä. Sitä mä vain miettimään, että missä näitä potentiaalisia kumppaneita oikeassa elämässä voi tavata? Mä en ainakaan töistä voi löytää ketään, harrastuksissa on vain toisia naisia, lasten harrastuksissa perheellisiä, baareissa....no en mä ainakaan sieltä ole mitään satunnaista enempää koskaan löytänyt. Kaupassako oikeasti te niitä helmiä tapaatte....? Mäkin olen ap:n tapaan ollut puolisentoista vuotta sinkkuna, eikä ainakaan siinä ajassa ole kaupanjonossa mitään jännittävää tapahtunut. 

Vierailija
33/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin esim. Tinderissä täällä Helsingissä naiset ovat ihan hyvännäköisiä. Mutta tässä 30+ iässä yksikin väärä sana voi päättää treffit. Ja en siis tarkoita mitään loukkaamista, etc. Kriteerit naisilla on todella kovat seurusteluun. Mutta ihan hauskaakin on ollut ja seksiäkin on ollut, joten en luovuta.

Vierailija
34/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun otsikko kuuluis olla: DI -miesten treffailu masentaa.

Vierailija
35/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:55"]Kuka enää edes viitsii tai "uskaltaa" käydä nettitreffeillä?! Ne deitit jo itsessään kantaa lähtökohtaisestikin sen verran suurta painolastia ja ennakko-odotuksia, että iskee paniikkikohtaus jo pelkästä ajatuksesta. :o

Että pitäisi mennä johonkin paikkaan tapaamaan itselleen tuntematonta tyyppiä, jonka odotuksista ei voi sanoa mitään. Mitä se ajattelee musta? Mitä mä ajattelen siitä? Pettyykö se? Petynkö minä (hyvin todennäköistä)?

Onko kukaan koskaan missään yllättynyt positiivisesti nettideiteillä?! Aina vain kuulee näitä kauhutarinoita tyypeistä, jotka pukeutuu huonosti, käyttää liikaa alkoholia, puhuu outoja. Missä on kaikki tavalliset, normaalit treffikumppanit? Naimisissa?
[/quote]

Minä.
Olen asunut tämän netistä löytämäni miehen kanssa nyt kohta neljä kuukautta ja ihan suomi24:sä tavattiin. Tavallinen, kiltti ja huumorintajuinen mies. Töissä perheyrityksessä. Kolmas mies siis, jonka netissä tapasin ja toinen, jonka livenä tapasin. Joulun alla tutustuttiin ja uusivuosi oltiin yhdessä reissussa. Siitä se juttu lähti ja 150km välimatkasta huolimatta alkoi luistaa.
Nyt olen onnellinen valinnastani, enkä päivääkään antaisi pois. :)

Vierailija
36/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:06"]

[/quote]

Töissä tapaan lähinnä varattuja ja kouluttamattomia miehiä, baareissa en viihdy kuin silloin tällöin viinillä, tyyliin kerran kuukaudessa. Nettitreffien avulla siis teoreettisesti enemmän kohtaamismahdollisuuksia kuin livenä.

Ilmoitukseen en nyt suoraa linkkiä viitsi laittaa, mutta kerron siinä mitä teen mielelläni vapaa-ajalla, millaisia asioita miehen kanssa tekisin mielläni yhdessä ja sitten ne muutamat asiat joita mieheltä toivon.

Ap

[/quote]

Haluat siis päästä nostamaan elintasoasi miehen kustannuksella? Googlaa sana hypergamia.

Vierailija
37/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:01"]

[/quote]

Mikä sun mielestä on miehen lompakolla loisimisen oikeutus? Maksulliset on erikseen.
[/quote]

Ei mikään, tietenkään! Mutta ei kai miehillä ole sen paremmin oikeutta "loisia" naisen lompakolla?

Ei se minua oikeasti haittaa, että tarjoan "aina" miehille enemmän kuin he minulle. Ei kukaan tarjoamisen jälkeen ole velkaa toiselle. Mutta esimerkiksi viimeisin Tinder-deitti, jonka kanssa kävin syömässä ja jolle tarjosi koko aterian, ei edes kiittänyt tai muutenkaan noteerannut asiaa. Se oli mielestäni epäkohteliasta.

Lähinnä siis kommenttini tarkoitus oli ihmetellä, miksi ajatellaan, että miehet tarjoaisivat naisille enemmän kuin toisinpäin, kun oman kokemukseni mukaan näin ei ole.

Vierailija
38/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nettideittaillut vajaan vuoden. Lähes kaikki tapaamani miehet ovat olleet odotusten mukaisia. Alkuaikoina hain vain kivaa satunnaista tapailu- ja seksiseuraa. Muutaman kuukauden jälkeen olin valmis vakituisempaan suhteeseen, ja nykyään seurustelen miehen kanssa, joka on aivan täydellinen minulle ja tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni, samoin kuin minä hänelle. Minulle nettideittaaminen sopi hyvin, sillä en juurikaan juo alkoholia eli baareissa en viihdy tai viitsi tutustua keneenkään, ja harrastukset ovat niin vakiintuneissa piireissä, että siellä ei juuri ollut toivoa uusien ihmisten tapaamisesta. Nyt vain ennakkoluulot pois ja vähän järkeä siihen touhuun, jos oikeasti haluatte jonkun tavata.

Tässä muutama vinkki:

1) Kirjoita esittelytekstisi hyvin. Laita siihen jotain persoonallista, joka on juuri sinua, se saa fiksujen miesten mielenkiinnon heräämään. Kirjoita selvästi, mitä haet. Monet yli kolmevitoset eivät enää kaipaa samanlaista tiivistä seurustelusuhdetta kuin joskus teininä tai parikymppisenä, vaan vapaampaa, yhteistä hauskanpitoa. Siksi on reilua kaikkia kohtaan, että olet miettinyt itse millaista suhdetta etsit ja ilmaiset sen myös. Kirjoita positiivisesti ja pilke silmäkulmassa. Kukaan ei halua tosikkoa tiukkapipoa. Anna myös jotain osviittaa siitä, missä päin asut ja kuinka kaukaa suhdetta etsit. Älä valehtele, mutta älä myöskään profiilissasi kerro liian tarkkoja tietoja, jotta ne oudommat tapaukset eivät tahtomattasi voi tunnistaa sinua. Niitäkin palstoilla riittää, mutta onneksi myös helmiä.

2) Nettipalstoilla pyörii todella paljon varattuja ja pelkän seksin vonkaajia. Koeta erottaa ne helmet kirjoitustyylistä, ja jätä suosiolla vastaamatta niille, joiden kirjoitusta jotenkin epäilet, tai joiden kirjoitukset eivät sinua kiinnosta. Naiset saavat palstoilla valtavasti yhteydenottoja, joten kaloja meressä riittää. Sinun täytyy vain osata erottaa ne parhaat!

3) Tutustu kiinnostavanoloiseen mieheen riittävästi ennen tapaamista. Kirjoitelkaa palstalla, lähettäkää mailia tai soitelkaa, ihan sama, mutta riittävä etukäteistutustuminen ainakin omalla kohdallani esti pettymykset. En tarkoita tässä ajallisesti pitkää aikaa, vaan mailien tai puheluiden riittävää pituutta, että tietoja vaihtuu riittävästi, ja sen jälkeen molempien on oltava riittävän kiinnostuneita. Tavata ei kannata, jos ei todella kiinnosta, ja olla molemmat samalla asialla.

4) Vaihtakaa kuvat mahdollisimman pian. Ja useampi kuva, yksi kuva voi vielä valehdella aika paljon. Valitse itsestäsi hyviä kuvia. Sellaisia, joissa näytät itseltäsi, joista on turhat esineet ja ihmiset rajattu pois. Mielellään vähintään yksi oikein hyvä hymykuva, katso suoraan kameraan. Älä lähetä epäselviä kuvia, äläkä myöskään kuvia lemmikeistäsi, harrastuksistasi äläkä ainakaan lapsistasi. Kuven vaihtaminen on tärkeää, sillä kukaan meistä ei voi vähätellä ulkoisen viehättymisen merkitystä suhteissa, olivat ne sitten pelkkiä panosuhteita tai vakavia seurustelusuhteita tai jotain siltä väliltä. Ja lopullisen totuuden saa selville molemmin puolin vasta tavatessa, se täytyy aikuisen ihmisen ymmärtää.

5) Älkää venyttäkö nettitutustumista kovin monen viikon mittaiseksi. Riittävästi tekstiä ja kuvia, ja sitten tavataan! Muuten molemmat ehtivät rakentaa mielikuvaa toisesta, joka ei kuitenkaan voi pitää paikkaansa täysin.

6) Luovu loputtomista listoista siitä, millainen unelmamiehesi pitää olla. Mieti, mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä ja pidä niistä kiinni, mutta älä ota niin vakavasti jokaikistä pikkuepäkohtaa. Et itsekään ole täydellinen. Itselleni tärkeää oli, että miehellä on lapset jo tehty, akateeminen koulutus sekä asuinpaikka melko lähellä. Annoin mahdollisuuden eriluonteisille ja eri näköisille ihmisille, ja tapasinkin useita todella mahtavia ihmisiä. Lopulta sitten yksi nousi yli muiden, ja nyt olen onnellinen ihanan miehen naisystävä. ;-)

Vierailija
39/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:25"]

Tän ketjun otsikko kuuluis olla: DI -miesten treffailu masentaa.

[/quote]

Totta! Mua hymyilytti ap:n jako akateemisiin ja diplomi-insinööreihin... Ilmeisesti DI ei ap:n mielestä ole akateeminen :)

Vierailija
40/93 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:42"]

Haen itse nettitreffeillä vain kirjoitteluseuraa. En haluaisi tavat ketään outoa miestä. Ehkä jään sinkuksi, onneksi lapselliseksi sellaiseksi. 

[/quote]

Säälin lastasi.