Nettitreffailu MASENTAA...
Olen ollut sinkku 1,5v ja käynyt aktiivisesti nettitreffeillä reilut puoli vuotta. Osan olen jo unohtanut (onneksi), mutta hirvittää ettei ole edes niitä kivoja fiksuja miehiä joista valita. Jokainen fiksukaan kun ei ole sopiva. Tullut vastaan mm. nämä.
1. Mies sinkku 43v, asunut aina yksin. Treffeillä tempaisi silmälasit esiin, mitäs pidätn äistä, haittaavatko, treffien jälkeen lähetti A4-pituisen analyysin kommunikaatiotyyliemme eroista (puhun liikaa). Ei voi muuttaa koska paljon tavaraa. Akateeminen.
2. Mies 36v, avoeronnut. Navigaattoria ei saa käyttää, surkastuttaa aivoja. DI.
3. Mies 33v, ehkä seurustellut. Kertoi kuinka hänet savustettiin duunista ulos, tahrainen paita, hirveän näköiset vaatteet. DI.
4. Mies 42v, seurustellut. Kun join ensimmäistä, tyyppi oli vetänyt pohjanmaan kautta kolme olutta. Häneen ei alkoholi vaikuta. Ei akateeminen.
5. 36v mitäänsanomaton, valitteli urakehitystään ja kuinka tullut valittua väärä työ.
6. Mr. kaikki salaista, 43v, jopa ammatti ja asuinpaikka.
7. Urheilullinen (omasta mielestään), 39v, kertoi treffeillä aiemmista treffeistään.
8. Tadaa, mies 35v, nähtiin useammat treffit. Alkoperheestä ja se näkyi. Lopulta katosi.
Että näin. Miten tätä jaksaisi?!
Profiili on sekä ilmaisella että maksullisella sivulla. Maksullisella on myös kuva. Kaikki haluavat nähdä lisää kuvia, mökkikutsuja ja kehuvat ulkonäköä. Ilmaispuolella kuvan nähtyään suurin osa ei enää vastaa. Tinderissä viimeinen alkoi kysyä lähdenkö korkkareissa kaupungille, sekun korostaa naisellisia muotoja kivasti. Ei jatkoon.
Missä järkevät kivat miehet nettideittaavat? Eivät missään? Suurin osa on ihan kamalia. 1,5 vuoteen tullut vastaan vain yksi jossa mitään potentiaalia ja aika vähän hänessäkään.
Kommentit (93)
Haen itse nettitreffeillä vain kirjoitteluseuraa. En haluaisi tavat ketään outoa miestä. Ehkä jään sinkuksi, onneksi lapselliseksi sellaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:29"]
Ja sä olet saalis kaikille miehille , koska ________________________________?
[/quote]
En tietenkään kaikille. Eikä mullekaan kelpaa kaikki miehet.
Olen koulutettu, nätti, hyvätuloinen, osaan hoitaa kotia laittaa ruokaa, hyväntuulinen, energinen ja muuta. Samanlaista seuraa haen.
Nettideittailu on kyllä joskus ankeaa! Syytä en laita itseni enkä toisten niskoille, varmaankin ei vain ole osunut sellainen omanlainen kohdalle. T: M30
Ei nk. ihannemiehen tarvitse nettideittailla. Niille on pirunmoinen kysyntä naisten keskuudessa. Useimmat varattuja.
Netti toimii hyvin playereille ja sitten siellä on nämä vähän haasteellisemmat miehet.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:43"]
[/quote]
Olen koulutettu, nätti, hyvätuloinen, osaan hoitaa kotia laittaa ruokaa, hyväntuulinen, energinen ja muuta. Samanlaista seuraa haen.
[/quote]
Ja sunlainen saalis on ihan vapaalla jalalla? ; ) Kai miehet maksoi treffeillä kaiken?
Tapasin miehen netin kautta ja juttu sujui..usein ihmettelin, miksi hän on netissä ja sinkku.. Syy paljastui viimein, kun suostui soittamaan.. Hän änkyttää. Mutta onneksi tuo ei ole minulle iso jutta, joten juttu jatkuu ja olen todella tyytyväinen,etten jämähtänyt tuohon pikku ongelmaan, vaan halusin jatkaa.
Olen löytänyt todellakin sen sielunkumppanin.. että kyllä sitä kannattaa jatkaa, jos pikkuisenkaan tuntuu, että natsaa..
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:43"]
[/quote]
[/quote]
Ja sunlainen saalis on ihan vapaalla jalalla? ; ) Kai miehet maksoi treffeillä kaiken?
[/quote]
Olen sen 1,5v ollut vapaalla jalalla. Yksi mies, se jota tapailin 2kk, maksoi välillä molempien juomat/ruoat. Kukaan muu ei edes ehdottanut tarjoavansa.
Ehkä sulla on liian suuria odotuksia joko miehistä tai itse treffitilanteesta? Jos läheiset jo naimisissa olevat ystäväsi voisivat kertoa millaisia kompromisseja he ovat tehneet valitessaan omat puolisonsa.
Jos haet akateemista niin todennäköisesti sitten kannattaa kokeilla niistä akateemisista piireistä etsiä. Muista myös, että miehiä on voinut treffeillä jännittää ja siksi moni jutellut ihan höpöjä. Kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:47"]
Nettideittailu on kyllä joskus ankeaa! Syytä en laita itseni enkä toisten niskoille, varmaankin ei vain ole osunut sellainen omanlainen kohdalle. T: M30
[/quote]
Vaatiihan se tuuria, että molempia miellyttää ja juttelu sujuu ja arvomaailmat ja toiveet kohtaa. Niin monta liikkuvaa osaa.
Anyways, akateeminen 30+ mies jos on fiksu tyyppi revitään kyllä käsistä.
Ap
Kuka enää edes viitsii tai "uskaltaa" käydä nettitreffeillä?! Ne deitit jo itsessään kantaa lähtökohtaisestikin sen verran suurta painolastia ja ennakko-odotuksia, että iskee paniikkikohtaus jo pelkästä ajatuksesta. :o
Että pitäisi mennä johonkin paikkaan tapaamaan itselleen tuntematonta tyyppiä, jonka odotuksista ei voi sanoa mitään. Mitä se ajattelee musta? Mitä mä ajattelen siitä? Pettyykö se? Petynkö minä (hyvin todennäköistä)?
Onko kukaan koskaan missään yllättynyt positiivisesti nettideiteillä?! Aina vain kuulee näitä kauhutarinoita tyypeistä, jotka pukeutuu huonosti, käyttää liikaa alkoholia, puhuu outoja. Missä on kaikki tavalliset, normaalit treffikumppanit? Naimisissa?
Kokeilin nettideittailua pari päivää, mutta piilotin profiilit kun ei ollut mun juttu ainakaan tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:54"]
Ehkä sulla on liian suuria odotuksia joko miehistä tai itse treffitilanteesta? Jos läheiset jo naimisissa olevat ystäväsi voisivat kertoa millaisia kompromisseja he ovat tehneet valitessaan omat puolisonsa.
Jos haet akateemista niin todennäköisesti sitten kannattaa kokeilla niistä akateemisista piireistä etsiä. Muista myös, että miehiä on voinut treffeillä jännittää ja siksi moni jutellut ihan höpöjä. Kyllä se siitä.
Varmasti joitakin miehiä on jännittänytkin, ainakin esim numeroa 7 joka huuli vapisten selitti että kyllä mielellään näkisi uudelleen (kun kysyin).
Odotuksia varmasti on, mutta tärkein on se että treffeillä on kivaa ja molemmat viihtyvät, minäkin ja ollaan jotenkin samanhenkisiä. Ap
[/quote]
Ainoastaan yksi ystävä naimisissa ja hänen mies omasta mielestäni kamala. Ei tee kotitöitä, saamaton, valittaa ja n 160cm pitkä. Muut ovat avo/avioeronneet kuten minäkin.
Akateemisuus ei ole välttämättömyys mutta tuo ei-akateeminen kerkesi juoda 7 lasillista ennen kuin lähdin menemään. Huh. Usein koulutettu ei ole niin moukka mutta löytyy niitäkin.
Kirjavalikomasi koostuu Harlekiini-kirjoista ja Sinkkuelämää on suosikkisarjasi? Prinsessaharhat masentaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:55"]
Kuka enää edes viitsii tai "uskaltaa" käydä nettitreffeillä?! Ne deitit jo itsessään kantaa lähtökohtaisestikin sen verran suurta painolastia ja ennakko-odotuksia, että iskee paniikkikohtaus jo pelkästä ajatuksesta. :o
Että pitäisi mennä johonkin paikkaan tapaamaan itselleen tuntematonta tyyppiä, jonka odotuksista ei voi sanoa mitään. Mitä se ajattelee musta? Mitä mä ajattelen siitä? Pettyykö se? Petynkö minä (hyvin todennäköistä)?
Onko kukaan koskaan missään yllättynyt positiivisesti nettideiteillä?! Aina vain kuulee näitä kauhutarinoita tyypeistä, jotka pukeutuu huonosti, käyttää liikaa alkoholia, puhuu outoja. Missä on kaikki tavalliset, normaalit treffikumppanit? Naimisissa?
[/quote]
Olen mä vuosien varrella nettideiteillä tavannut kolme kivaa tyyppiä, yksi niistä tuossa listassanikin mainittu. Yksi on ex-mieheni. Ap
Mulla on ollut samanlaisia kokemuksia netti- ja Tinder-treffailusta. Ei vaan onnistu millään.
Lisäksi mainittakoon, että minä naisena olen tarjonnut yleensä miehille, muutama mies on sitten vastavuoroisesti tarjonnut takaisin. Eli ihme urbaani legenda, että miehet tarjoaisivat treffeillä - ulkomailla olen kylläkin tähän törmännyt italialaisen ja venäläisen miehen kanssa treffattuani, mutta en KOSKAAN Suomessa.
Tutulta kuulostaa. Itselläni aina myös DI ylitarjontaa. Olen itse akateeminen mutta mieluummin ottaisin duunarimiehen.
Sitten sellaiset superkomeat miehet eivät ymmärrä, että kaikki eivät etsi heidänlaistaan. Siis minua ei kiinnosta jos mies näyttää superkuumalta. Tykkään enemmän sellaisista matiasturkkilannäköisistä(einiinkomeista) miehistä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:59"]
Kirjavalikomasi koostuu Harlekiini-kirjoista ja Sinkkuelämää on suosikkisarjasi? Prinsessaharhat masentaa.
[/quote]
Ei ja ei. :D Hyvä tietty tämä prinsessakortti.
Kokeilisit miehenä tätä touhua, niin tietäisit oikeasti mikä masentaa....
Tuuripeliähän nettideittaus on siinä missä ulkonakäyntikin. Itse käytin legendaarista suomi24 deittiä,tuli sielläkin nähtyä yhtä jos toista, mutta viimeisen kontaktin kanssa ollaan oltu nyt yli viisi vuotta, naimisiinkin jo kerettiin ja lapsikin syntyy loppuvuodesta. Että voi näinkin käydä.