Mitä mieltä aamupalastani?
1kokonainen, 3valkuaista (munakas)
Parsakaalin kukinnon röpösiä, juustoa.
Vihreä tee hunajalla ja puoli banaania.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:27"]Mikäs munakas toi on, kun ei edes munia sisällä? [/quote] Yksi kokonainen kananmuna, kolme joista keltuainen eroteltu pois koska en pidä mausta. Ymmärrätkö? AP [/quote] Miksi sitten teet munakasta, jos et tykkää munan mausta? [/quote] Oletko yksinkertainen? En pidä jos keltuaista on paljon, siksi sitä on vain 1-2 munasta koko munakkaassani kun teen. Ja kyllä, maistuu hyvin noin minulle vaikka ei sinulle. AP
[/quote]
Taitaa noi pelkät valkuaiset tehdä vihaiseksi. Haukut ihan tuntematonta, joka kysyy asiallisesti.
[/quote]
Vaikutat yksinkertaiselta, se ei tee minusta vihaista:)
Pikemminkin minua huvittaa tuo sinun "vihasi" tapaani tehdä munakasta kohtaan:D AP
Tässä mun. Kaurapuuroa voisilmällä, ruisleipäviipale kylmäsavulohella ja salaatinlehti sekä kurkkua, muutama kirsikkatomaatti, kreikkalaista jugurttia marjoilla ja pähkinöillä, teetä ja kahvia.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:52"]
Tässä mun. Kaurapuuroa voisilmällä, ruisleipäviipale kylmäsavulohella ja salaatinlehti sekä kurkkua, muutama kirsikkatomaatti, kreikkalaista jugurttia marjoilla ja pähkinöillä, teetä ja kahvia.
[/quote]
Ja keitetty kananmuna unohtui.
Mihin laitat munan keltuaiset? Ravintorikkaimman osan?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"]Mihin laitat munan keltuaiset? Ravintorikkaimman osan?
[/quote]
Biojäteastiaan? Osan keltuaisista. Mikä siinä on niin hirveää ettei miellytä makuani jos kaikki keltuaiset ovat munakkaassa? En syö mitään mistä en pidä, miksi pitäisi koska saan varmasti tarvitsemani päivän aikana ilman paria keltuaistakin. AP
Munahullu liikenteessä, anna hälle ne keltuaises ap! :D sitä kiukuttaa näemmä
Kuulostaa hyvältä! Vois itsekin kokeilla, kun olen hulluna parsakaaliin!