LA kesäkuu 2016
Eilen plussattu ja laskettuaika osui kesäkuun ensimmäiselle päivälle joten perustetaan kesäkuisia varten oma keskustelu.
Kommentit (91)
Maanantaina plussattu ja la 5.6 :)
Mulla ei ihan varmuutta lasketusta ajasta, kun ei kierron pituus vielä ehtinyt vakiintua, mutta ihan kesäkuun ekat päivät :) <3
Onpa kiva että mukaan tuli jo muitakin. Millaisilla viikoilla menette kun laskee edellisistä kuukautisista. Mulla tänään rv 4+0 ja tosiaan kp 26/26-29 tuli haalea plussa ja verikoekin samana päivänä vahvisti asian. Hiukan on vielä pelokkaat tunteet vielä ja pelko siitä että mitä jos ne menkat sieltä alkaakin. Luulen havainneeni tasan viikko sitten pienen pienen kiinnittymisvuodon pikkuhousuissa. Tänään tein vielä digitestin ja se näytti että raskaana 1-2. Yritystä siis kesäkuusta 2013 asti ja yksi kkm päättynyt raskaus helmikuussa rv 11. Ensimmäisellä kerralla plussa tuli vasta kp 32/28, joten siinä mielessä on jotenkin helpottunut olo että nyt tuli pienemmillä kiertopäivillä. Ehdin jo neuvolantädillekin tänään plussasta ja huolista kertoa ja hän kehotti nyt vain jatkamaan elämää niin kuin tähänkin asti kun pikkukaverin mukana pysymiseen ei voi tässä kohtaa kuulemma itse vaikuttaa...
Eihän siihen varmaan paljon voikaan :/ mutta kyllä silti itse varmuuden vuoksi vedin jo kahvin juonnin yhteen kuppiin päivässä jne, että jos vaan jotenkin voin edesauttaa murun pysymistä mukana.
Mä tein ekan testin kierron 27. Ja oli negatiivinen. Uuden 28.pvä ja oli nega. Taas 29.pvä ja haalea... Neljäs 30.pvä, taas haalea plussa. En enää taida tehdä vaan uskon, että nyt on tosiaan siellä alku. Mutta voihan se olla vaikka ulkopuolinen tai mennä kesken vaikka tekisin mitä temppuja...
Edellisistä kuukautisista 4+4.
Eipä niitä testejä kannata tehdä. Plussa on plussa ja menee kesken jos luonto niin päättää.
Onko millaisia oireita jo ilmaantunut? Itselläni on päänsärkyä, tissikipuja ja turvotusta, vatsa on ympäri vuorokauden ihan pallona ja välillä huimaa ja ällöttää..
Järkyttävä turvotus! Ihan sellainen ihme nestepöhö..
Hei!
tänään plussattu! LA olis 2.kesäkuuta ja tänään mennään 4+1 viikoilla. Jotenki ihan sanaton ja uskomaton fiilis. Ryhmien puolelle ei oo vissiin perustettu vielä kesäkuulle ryhmää, perustettaisko? Vois jutella vähä avoimemminki. :)
Paljon onnea Päivänsäde87 ja tervetuloa mukaan :) Ihan mennään peräkkäin kun mulla tänään 4+2, oon tosin jo maanantaista asti sulatellut tätä iloista uutista :) Kävin perustamassa suljetun ryhmän LA kesäkuussa 2016, joten sinne vaan liittymispyyntöä niin voidaan vapaammin keskustella.
Kiitos Eich, kävin laittamassa liittymispyyntöä tulemaan. :)
Hienoa EICH, että perustit oman ryhmän, minäkin kävin laittamassaa liittymispyyntöä :)
Plussattu eilen ja laskettu aika 1.6.2016 netissä tehdyn laskuun mukaan. Jouduin tekemään kaksi testiä kun en uskonut että on varmasti alussa. Clearbluen digitaalinen mittari näytti että raskaana 1-2 viikkoa <3
Kuinka tuohon suljettuun ryhmään pääsisi mukaan? :)
Ihana juttu garnet. Kävin hyväksymässä pyyntösi :)
Ohops.. Ethän se ollutkaan garnet sinä jonka hyväksyin vaan joku toinen onnellinen plussannut. Suljettu ryhmä löytyy tuolta päänavigaatiosta Ryhmät-kohdasta. Siellä on LA kesäkuussa 2015 -ryhmä, johon voit laittaa liittymispyynnön :)
Hei!
Täällä plussattu eilen pe 25.9, Clear Bluen Digi-testillä (raskaana 2-3 viikkoa) ja ajattelin liittyä joukkoon. Sen verran voin kertoa taustoista että puolisoni on luovuttanut munasoluja, jotka on hedelmöitetty anonyymeillä sukusoluilla Tanskasta ja minä siis olen nyt onnellisesti raskaana :) Prosessin aloitimme noin puolivuotta sitten ja hyvin jännittävää on ollut. Nyt olisi siis meneillään rv 4+1 ja la 3.6.2016 :) Oireita ei ole vielä pahemmin ollut, mutta iho on kyllä aikamoisesti räjähtänyt tässä viikon aikana ;) Olisiko mahdollisuutta päästä mukaan suljettuun ryhmään kirjoittelemaan fiiliksiä?
-Aroha
Aroha, tottakai pääset mukaan :) kävin hyväksymässä pyyntösi, eli tervetuloa :)
Moikka! Ajattelin itsekin liittyä tähän keskusteluun jakamaan ajatuksia ja kokemuksia. :) plussasin perjantai-iltana 25.9. ja plussa oli kyllä melkonen yllätys. Pillerit on kyllä jätetty pois jo ihan alkuvuodesta, mutta kiertoni on ollut hyvin epäsäännöllinen (kuukautiset olleet viimeksi heinäkuun alussa, ja sen jälkeen olen tehnyt negatiivisiä negatiivisten testien perään), joten tarkkaa hedelmöittymispäivää en tiedä. Pikaisesti laskettuna ja asioita ynnäten tulin kuitenkin siihen tulokseen, että laskettu aika olisi kesäkuun alkupuolella. :) Huomenna soittoa neuvolaan, ja selvittämään asioita tarkemmin. Ensimmäinen lapsi tulossa, kaikki on uutta, ihmeellistä ja pelottavaakin.
Sunnuntaina plussattu ja niin paljon jännittää! :)