LA kesäkuu 2016
Eilen plussattu ja laskettuaika osui kesäkuun ensimmäiselle päivälle joten perustetaan kesäkuisia varten oma keskustelu.
Kommentit (91)
Nije kirjoitti:
Laittakaa sähköpostiin linkki teidän fb-profiiliin, niin lisään kavereiksi, että saan kutsuttua sinne :) tarvitsen vain aluksi ainakin yhden kaverin, että saan luotua sen ryhmän.
Oon laittanut sulle sähköpostia :)
Heippa!
Täälläkin plussattu eilen ja la mahdollisesti 28.6. Takana yritystä 1v 3kk ja sitä ennen vuoden verran oltu ilman ehkäisyä. Tuntuu uskomatomalta, eikä asiaa meinaa oikein uskoa.. Kovasti haluaisin jutella asiasta muiden kanssa, en kuitenkaan vielä haluaisi perheelle ja ystäville kertoa. :) Miten sinne fb ryhmään pääsee? :)
Kävin myös laittamassa liittymispyynnön tänne ryhmään :) Tosin tuo fb-ryhmä kiinnostaisi enemmän, mutta sinne ei taida olla muuta linkkiä kuin tuolla yhdessä viestissä mainittu sähköpostiosoite ja sinne oman profiilin linkkaaminen?
Oon laittanu kaks kertaa sähköpostia, mutta kukaan ei oo kaveriks pyytäny :( miksi?
Lauraba kirjoitti:
Oon laittanu kaks kertaa sähköpostia, mutta kukaan ei oo kaveriks pyytäny :( miksi?
Laittakaa mulle viestiä osoitteeseen henni.maunu@gmail.com
jessus, sori en osaa käyttää tätä sivustoa. Yritin vastata teidän viesteihin ja ne menivätkin näin tyhmästi peräkkäin. Saakohan ylimääräisiä jotenkin poistettua? 😁
Tähän viestiä perille menemisen ongelmaan on hyvä ja tosi surullinen syy. Laitakaahan mulle viestiä osoitteeseen henni.maunu@gmail.com
niin saadaan teidät lisättyä.
Hei laitoin viestiä, haluaisin kans liittyä ryhmään! : )
Moi! Nyt vasta löysin tieni tänne, laskettu aika 3.6 ja viikkoja tänään 15+6 💕 Miten on kaikilla mennyt? =)
Hei, vieläkö tänne pääsee mukaan? La olis 24.6 ja olisi mukava saada juttukavereita :) pääseekö facebookin ryhmään vielä mukaan?
Täällä yritystä vuosi takana. Vihdoin plussa 15.10 ❤️
LA 21.6.