Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA kesäkuu 2016

22.09.2015 |

Eilen plussattu ja laskettuaika osui kesäkuun ensimmäiselle päivälle joten perustetaan kesäkuisia varten oma keskustelu.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritystä vuosi takana. Vihdoin plussa 15.10 ❤️

LA 21.6. 

82/91 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nije kirjoitti:

Laittakaa sähköpostiin linkki teidän fb-profiiliin, niin lisään kavereiksi, että saan kutsuttua sinne :) tarvitsen vain aluksi ainakin yhden kaverin, että saan luotua sen ryhmän.

nieeje@gmail.com

Oon laittanut sulle sähköpostia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/91 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täälläkin plussattu eilen ja la mahdollisesti 28.6. Takana yritystä 1v 3kk ja sitä ennen vuoden verran oltu ilman ehkäisyä. Tuntuu uskomatomalta, eikä asiaa meinaa oikein uskoa.. Kovasti haluaisin jutella asiasta muiden kanssa, en kuitenkaan vielä haluaisi perheelle ja ystäville kertoa. :) Miten sinne fb ryhmään pääsee? :)

84/91 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös laittamassa liittymispyynnön tänne ryhmään :) Tosin tuo fb-ryhmä kiinnostaisi enemmän, mutta sinne ei taida olla muuta linkkiä kuin tuolla yhdessä viestissä mainittu sähköpostiosoite ja sinne oman profiilin linkkaaminen?

85/91 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanu kaks kertaa sähköpostia, mutta kukaan ei oo kaveriks pyytäny :( miksi?

Vierailija
86/91 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraba kirjoitti:

Oon laittanu kaks kertaa sähköpostia, mutta kukaan ei oo kaveriks pyytäny :( miksi?

Laittakaa mulle viestiä osoitteeseen henni.maunu@gmail.com

Vierailija
87/91 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessus, sori en osaa käyttää tätä sivustoa. Yritin vastata teidän viesteihin ja ne menivätkin näin tyhmästi peräkkäin. Saakohan ylimääräisiä jotenkin poistettua? 😁

Vierailija
88/91 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän viestiä perille menemisen ongelmaan on hyvä ja tosi surullinen syy. Laitakaahan mulle viestiä osoitteeseen henni.maunu@gmail.com

niin saadaan teidät lisättyä.

89/91 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei laitoin viestiä, haluaisin kans liittyä ryhmään! : )

90/91 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Nyt vasta löysin tieni tänne, laskettu aika 3.6 ja viikkoja tänään 15+6 💕 Miten on kaikilla mennyt? =)

91/91 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, vieläkö tänne pääsee mukaan? La olis 24.6 ja olisi mukava saada juttukavereita :) pääseekö facebookin ryhmään vielä mukaan?