LA kesäkuu 2016
Eilen plussattu ja laskettuaika osui kesäkuun ensimmäiselle päivälle joten perustetaan kesäkuisia varten oma keskustelu.
Kommentit (91)
Heippa. Mäkään en pääse lukemaan ryhmän juttuja, mut olisinkin enemmän kiinnostunut facebook ryhmästä, ettei tarvitsisi varta vasten tulla tänne. Mutta mistä se faceryhmä löytyy? JOs on huippusalainen, niin voisiko vaikika jonkun sähköpostiosoitteen kautta lähettää oman nimensä, jotta siihen kutsuttaisiin. TUntuu tärkeältä löytää nyt porukka, kun Elokuisen tuulimunan jälkeen sovittiin miehen kanssa, että tästä raskaudesta ei kerrota kenellekään ennen kuin se on ""varmaa". Mä haluun puhua edes jollekin. Kun on niin epätodellinen olokin, kun ei oireen oiretta.
Hei! Plussattu tänään, menkoista laskettuna la 24.6
FB-ryhmään olisi myös minulla kiinnostusta.
Fb-ryhmää minäkin kaipaisin, vertaistuki ois nyt tarpeen <3
Neljän plussa testin jälkeen alkaa pikku hiljaa uskomaan asian todeksi. Vaikkakin välillä unohtaa koko asian. Ens viikolla varhaisultraan.
Elokuussa tulleen tuulimunaraskauden keskenmenon jälkeen ollaan otettu asia hyvin rauhallisesti (siksi raskaus varmaan välillä unohtuukin), viikkoja ja päiviä ei tule laskettua.
Laskettu aika 12.6.
Facebook ryhmään voisin liittyä kun enemmän siellä tulee käytyä
Miksi minua ei ole hyväksytty yksityiseen ryhmään, vaikka olen pyynnän laittanut jo viime viikolla?
Hei Katriina!
Kuten jo aiemmin kirjoitin, tälle sivustolle tehdyn muutoksen vuoksi ryhmä ei näytä enää toimivan oikein. Olen siellä YP (tai ainakin ennen uudistusta olin..?), mutta minulle ei näy enää kaikki ryhmänjäsenet eikä myöskään liittymispyynnöt ja tästä syystä en pyyntöjä voi hyväksyä. Vaikuttaisi myös siltä että muutoksen myötä ryhmänjäseniä on "potkittu ulos" ryhmästä, vaikka tämä ei ole totta vaan näin on tapahtunut muutostöiden aikana.
Mulla on ainakin mielenkiinto lopahtanut tähän vauvan keskustelu/ryhmä-hommaan ihan totaalisesti, kun tämä ei kerta uudistuksen myötä enää toimi kunnolla. En tiedä onko ainoa keino toimivan ryhmän aikaansaamiseksi perustaa uusi ryhmä ja unohtaa tuo vanha, siellä kun ei tunnu enää keskustelua olevan eikä sinne saa uusia jäseniä (ainakaan minä en saa) hyväksyttyä. Eli jos joku haluaa perustaa uuden ryhmän ja kokeilla saako sen toimimaan niin olkaa hyvä vain, mun vauva.fin käyttö taitaa valitettavasti jäädä tähän.
Harmi että tämä meni näin, vertaistuki tässä tilanteessa on itsekullekin korvaamatonta ja sitten koko sivusto keskusteluineen kusee näin pahasti. Mutta tähänhän on varauduttava, internet kun on mitä on.
Tsemppiä ja vauvaliimaa teille kaikille, toivottavasti saatte toimivan ryhmän kasaan! <3
Täälläkin plussattu! Toivottu ja odotettu kakkonen tulossa :) viikkoja luultavasti 4+6 ja laskettu olisi 15.6.
Ei musta välttämättä miksikään ylläpitäjäksi ole, mutta voin yrittää perustaa salaista fb-ryhmää, jos kiinnostuneita on :)
Mä en löytänyt mistään tästä keskustelusta, et miten siihen fb ryhmään pääsee, nii voisko joku jelpata?
Mua ainakin kiinnostaa salainen fb-ryhmä jos joku sellaisen perustaa :)
Laittakaa sähköpostiin linkki teidän fb-profiiliin, niin lisään kavereiksi, että saan kutsuttua sinne :) tarvitsen vain aluksi ainakin yhden kaverin, että saan luotua sen ryhmän.
Nije kirjoitti:
Laittakaa sähköpostiin linkki teidän fb-profiiliin, niin lisään kavereiksi, että saan kutsuttua sinne :) tarvitsen vain aluksi ainakin yhden kaverin, että saan luotua sen ryhmän.
Laitoin sähköpostia, saitko perustettua ryhmää ? :)
Hei!
Täällä tehtiin plussa testi 9.10 ja huomenna 20.10 olisi ensimmäinen äitiysneuvolassa käynti ja jännittää! Viikkoja nyt 7 + 2 :)
Emilia92 kirjoitti:
Nije kirjoitti:
Laitoin sähköpostia, saitko perustettua ryhmää ? :)
On perustettu :)
Heippa! Täällä ilmoittautuu myös tuleva mamma. Plussattu 6.10. LA 13.6. Saa nähdä pitääkö aika paikkansa.
Olisin hyvin kiinnostunut salaisesta FB- ryhmästä, koska en halua tätä vielä paljastaa muille! Onnea kaikille! :)
Niin, piti kysyä vielä, että joko salainen ryhmä on perustettu Facebookiin? Haluan sinne!! :)
Minäkin haluaisin salaiseen fb-ryhmään :)
La näillä näkymin 21.6.16 mutta varmasti muuttuu vielä ultrassa.
Minäkin haluan fb- ryhmään :) laskettu aika 19.6. muuttuu vielä varmasti ultrassa.
Minuakin kiinnostaisi face-ryhmä, täällä aina vaan tökkii nää...
Täällä plussattu kahdesti 22.10. ja 23.10. Uskomaton olotila :o LA alustavasti 19.6. Ensimmäinen raskaus joten tukea ja kanssa kulkijoita kaivataan jakamaan tätä! Toivottavasti testit pitää paikkansa, jännittää.. ja minä myöskin oisin kiinnostunut Fb ryhmästä! :)
Mä oon yks suljetun ryhmän ylläpitäjistä, mutta valitettavasti mä en uudistuksen jälkeen enää ymmärrä tän sivuston toimivuutta. En enää näe kaikkia ryhmän jäseniä, enkä sinne tulevia liittymispyyntöjä. :/