LA kesäkuu 2016
Eilen plussattu ja laskettuaika osui kesäkuun ensimmäiselle päivälle joten perustetaan kesäkuisia varten oma keskustelu.
Kommentit (91)
Hei :) olisiko mahdollista päästä ryhmään mukaan? Liittymispyynnön laitoin jo. Täällä olis LA 2.6
Hei :) itse tein pari plussaa pe 25.9 ja aikamoisena yllätyksenä tämä tuli. Tässä on menty monta päivää pää ihan pyörällään ja vaikea uskos tätä todeksi ! Tänään olisi tarkoitus soittaa neuvolaan ja katsotaan mitä sieltä sanotaan. Kaikki tuntuu niin uudelta ja tuntemattomalta ! Tässä siis otetaan esikoista !!
Jennymaria, uskon! Plussasin sun kans samana päivänä ja ihan jossain raskauspöhnässä menny nää päivät. :D liity säkin tuonne suljetun ryhmän puolelle jos haluat. :)
Mä oon niin uus täällä että miten ihmeessä mä osaan sinne liittyä ? :D
Meet tuonne "ryhmät" ja sieltä etsit ryhmän "LA kesäkuussa 2016", se on suljettu ryhmä joten klikkaat liittyäkses sinne niin minä tai Eich hyväksytään sut. :)
Täällä plussattu tänään kun menkat on 4pvää myöhässä. LA ois laskujen mukaan 6.6 <3 tärisen vaan ja onnenkyyneleitä on vuodatettu.
Kävin myös laittamassa liittymispyynnön ryhmään
Minäki kävin laittamassa liittymispyynnön ryhmään, la ois 4.6
Hei! Mäkin uskaltaudun nyt tälle puolelle, tänään tuli testiin jo sellainen viiva että ehkä mä sen uskon todeksi :) LA olis jonkun laskurin mukaan 4.6., katotaan mitä neuvolassa sitten joskus sanotaan :)
Voi Nasu, ONNEA! <3 Arvaa olenko onnellinen sun puolesta, oon oottanut sua! :D Käy säkin laittamassa liittymispyyntöä tuonne ryhmänkin puolelle jos haluat, siellä on enemmän keskustelua. :)
Moi!
Toissapäivänä plussattu, Clearbluen Digital sanoo 2-3 viikkoa. Laskurin mukaan laskettu aika 7.6. Ensimmäinen ois tulollaan!
Onnea kaikille!
Kiitos Päivänsäde! <3 Kiva että mua on odotettu tänne! :) Mäpä käyn siellä ryhmien puolella jos löydän puhelimella!
Pyyntöä laitettu :) Täällä olisi LA omien laskujen mukaan 9.6.
Täällä myös reilu viikon raskaudesta tiennyt laittoi pyynnön ryhmään :) La 8.6.
Moi! Minäkin ilmoittaudun mukaan. Kävin myös laittamassa liittymäpyydön ryhmään jos sinne vielä mahtuu mukaan.
Oon nyt testannut la, su ja tänä aamuna plussat. Laskettu aika olis 7.6. tai 10.6. riippuen siitä laskeeko hedelmöityksestä vai viimeisistä kuukautisista.
Mulla pitäsi alkaa kuukautiset virallisesti vasta perjantaina (viime kiertojen mukaan), mutta tässä kuussa ovuloin 3-4 päivää aikaisemmin. En silti meinaa uskoa tätä, ja musta tuntuu, että testaan tällä viikolla joka viikko sinne perjantaihin.
Tämä oli seitsemäs yrityskerta eli noin puolisen vuotta ollaan yritetty.