LA kesäkuu 2016
Eilen plussattu ja laskettuaika osui kesäkuun ensimmäiselle päivälle joten perustetaan kesäkuisia varten oma keskustelu.
Kommentit (91)
Täälä myöskin yksi uusi ilmoittautuu mukaan :) Kolmatta odotellaan ja la on 10.6 <3 Ihanaa ja niin jännittävää aikaa! Laitoin myöskin pyynnön suljettuun ryhmään :)
Täällä myöskin yksi ikionnellinen, jolla la kesäkuussa 10.6. :)))) olisi mukava jakaa tuntemuksia ja vaihtaa ajatuksia, joten pyyntöä ryhmään pääsystä laitettu :)
Täälläkin plussattu, LA 6.6 :D laitoin pyynnön, kiva olisi miettiä asioita yhdessä kun ei haluais vielä ihan kertoa :)
Täällä tuli eilen illalla myös ihan ylläriplussa pitkän odotuksen jälkeen. Ja aamuinen testi antoi vielä vahvemmat viivat. Aika uskomatonta,ei meinaa vieläkään uskoa todeksi. LA laskurin mukaan 10.6 ja laitoin myös pyyntöä. Oliko Facessa myös joku ryhmä?
Viikonloppuna plussattu.
En oo ennen tälläsille palstoille kirjotellu, mut ajattelin et nyt kaltaisten seura tekis hyvää. :) oon "hidas" tutustumaan uusiin ihmisiin ja vaikka oon tällä paikkakunnalla asunut jo melko kauan tosiystävät on harvassa.
Toivottu nro.2 ois siis nyt matkalla jos kaikki vaan on hyvin. Omien laskujen mukaan LA 10.6 mut luulen et neuvolan mielestä 11.6 kun ei se viimekskään kierron kestosta kyselly. :D
Esikoisen loppuodotuksessa ilmeni omat vaikeutensa eikä vauva- aikakaan pelkkää juhlaa ollut joten vähän tässä kuitenkin miettii mihin on ryhtynyt. Laitan myös pyyntöä ryhmään jos vaan osaan.
Pyynnöt hyväksytty! :) facessa on ryhmä myös, liittymisohjeet löyty ylempää tästä keskustelusta. :)
Minulla la 8.6. Toista odotellaan innokkaana. Laitoin myös pyyntöä ryhmään.
Täällä plussattiin maanantaina 😍 toista odotellaan siispä 😊
Mä en jostain syystä pääse enää ryhmään mukaan, niin liityn tonne faceen. Lisäksi tää vauva.fi tuntuu toimivan aika surkeasti. Minut voi poistaa ryhmästä. Tsemppiä kaikille odotukseen! 😊
Hei!
plussasin eilen ja tänään pääsen verikokeisiin ja ultralle. Minulla on kinkkinen tilanne. Lapsi ei ole toivottu ja miee haluaa ehdottomasti minun tekevän abortin. Olen 22- vuotias ja hän 31-vuotias. Minulla on opiskelut vielä kesken ja hänellä vakituinen työ.
Raskauduin pillereistä huolimatta ja haluaisin mielellään pitää lapsen koska en usko aborttiin enkä usko että se olisi minulle vaihtoehto. Mies uhkaa jättää jos pidän lapsen. Seurusteltu vuoden ja asutaan yhdessä. Pitäiskö tollanen ääliö jättää ja huolehtia yksin vauvasta? Onko kokemuksia?
Eilen plussattu.
PElottaa hiukan koska koin keskenmenon toukokuussa. Lasta on yritetty melkein kaksi vuotta.
Minut oli näköjään laitettu ryhmästä pihalle ja tässä ketjussakin lukee aikaisemmassa viestissä "vierailija". Laitoin nyt uuden pyynnön ryhmään.
Laitoin myös pyynnön ryhmään, LA 8.6.
Mä laitoin myös pyynnön ryhmään. La 7.6
HEippa! Aamulla plussasin ja nyt lähetän pyynnön ryhmään. LA 13.6.
En löydä ohjeita miten liittyä facen ryhmään. Mulla LA jotain 20.6.2016 ja etsiskelin facesta ryhmää mutta en löytänyt..
Mahtuuko vielä suljettuun ryhmään ?
Täällä plussattu viikko sitten LA 14.6.2016. Yritystä takana n. 2 vuotta josta 4 kuukautta yksityisellä lapsettomuushoidoissa. Ovulaatio stimulaatiolla tämä pieni ihme sai alkunsa. Vanrhaisraskauden ultraan menossa kuun lopussa viikoilla 7+4 <3
Laitoin eilen pyynnön ryhmään, mutta jostain syystä en pääse lukemaan keskustelua vaikka minut ilmeisesti on hyväksytty ryhmään. Kiinnostaisi liittyä tuohon face-ryhmään jos toimisi paremmin.. :)
Kävin myös laittamassa pyynnön :) Laskettu aika nettilaskurin mukaan 11.6.