Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille oma kuntosali?

Vierailija
22.09.2015 |

Ajatellaan että kaksi täysin samanlaista kuntosalia yhtä lähellä kotoasi, molemmat saman hintaisia, mutta toinen on vain naisille. Miksi nainen valitsee juuri sen kuntosalinsalin missä vain naiset käyvät?

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä sekasalilla. Siihen aikaan kun käyn, on yleensä vain miehiä. Vakioporukka. Kukaan ei katso nenänvartta pitkin eikä tarvitse katsella kenenkään belfie-kuvaushetkiä. En kyllä myöskään mene kenenkään eteen tai viereen tekemään pakaratreeniä, sen verran arastelen mahdollisia katseita joita saattaisi ehkä tulla. Ja kroppa on siis ns. fitness-vartalo, mutta kasvot eivät ole missin. :)

Vierailija
162/171 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:09"]

Veikkaisin, että naisten salit ovat olemassa naisten huonon itsetunnon (eivät kestä katseita salilla) ja miesten lähestymisyritysten takia (pakkohan miehen on meidän kulttuurissa lähestyä, jos haluaa naiseen tutustua). Tasa-arvokysymystä tästä ei saa, sillä yrittäjät saavat vastata kysyntään aivan vapaasti. Aivan kuten prostituoitujen palveluitakin on tarjolla pääasiassa miehille, koska naisten luontainen seksivietti on niin heikko.

Itseasiassa palveluntarjoajat eivät saa vapaasti päättää asiakkaitaan. Minä en saa perustaa kauppaa ja sanoa että en halua asiakkaikseni naisia. Viranomaiset sulkevat paikan välittömästi. 

Saa perustaa kampaamon tai ripsiliikeen tai kynsiliikkeen tai naisten kenkiä tai vaatteita myyvän kaupan. Samaten saa perustaa salin, jonka varustelu on niin vahvasti suunnattu naisille, ettei ole järkeä ottaa sinne optiota miehille yhden tai kahden potentiaalisen asiakkaan takia.

Aivan. Saa myös perustaa parturin jossa mainostaa parranleikkuuta ja viiksivahausta.

En minä koe tuota vääryytenä, että mies menee ajeluttamaan partansa hienosti vanhoilla tyyleillä. Minulla ei ole partaa joten ei tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käydä sekasalilla. Siihen aikaan kun käyn, on yleensä vain miehiä. Vakioporukka. Kukaan ei katso nenänvartta pitkin eikä tarvitse katsella kenenkään belfie-kuvaushetkiä. En kyllä myöskään mene kenenkään eteen tai viereen tekemään pakaratreeniä, sen verran arastelen mahdollisia katseita joita saattaisi ehkä tulla. Ja kroppa on siis ns. fitness-vartalo, mutta kasvot eivät ole missin. :)

No ehkä tuossa on pointti naistensaleille.

Jos menet kyykkäämään kun on läheisellä laitteella joku ei tarvi ajatella, että nyt se luulee mun tulleen esittelemään itseäni.

Eli huono homma jos joudut tuota pohtimaan.

Vierailija
164/171 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että naisten salit ovat olemassa naisten huonon itsetunnon (eivät kestä katseita salilla) ja miesten lähestymisyritysten takia (pakkohan miehen on meidän kulttuurissa lähestyä, jos haluaa naiseen tutustua). Tasa-arvokysymystä tästä ei saa, sillä yrittäjät saavat vastata kysyntään aivan vapaasti. Aivan kuten prostituoitujen palveluitakin on tarjolla pääasiassa miehille, koska naisten luontainen seksivietti on niin heikko.

Ei naisen vietti heikko ole vaan miehen vietti on hysteerinen ja säälittävän hormonaalinen. Tehän olette niitä hormonienne vietävissä olevia. Älä vertaa naista mieheen kuin mies olisi normi, naisen seksuaalisuus on parempaa. Miehen seksivietti tuhoaa perheitä ja kulttuuria.

Ja mikä ihmeen huono itsetunto? Mikä on niin kamalaa ettei teistä pidetä? Kaikkialla missä on miehiä on huono ilmapiiri ja tehän sanotte olevanne jokainen mahdollinen väkivallantekijä jota pitää varoa, tietysti silloin varon. Teillehän tämä on ongelma ettei teidän lähellä haluta olla. Kenellä se huono itsetunto on?;)

Montakohan alttaria, pyhäkköä, seuraa, yritystä on johon miehet eivät halua naisia. Niinpä.

Vierailija
165/171 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tuossa on pointti naistensaleille.

Jos menet kyykkäämään kun on läheisellä laitteella joku ei tarvi ajatella, että nyt se luulee mun tulleen esittelemään itseäni.

Eli huono homma jos joudut tuota pohtimaan.

Toki, mutta isompi paha minulle on se joidenkin naisten asenne toisiaan kohtaan, kun toinen onkin kauniimpi/rumempi/laihempi/lihavampi. Koukukiusaamista taustaltani löytyy. Eli valitsen ennemmin kiusallisen tilanteen kuin itsetunnon vievän tilanteen. Bonuksena toki salilla meikkaamiset, selfiet, juoruilut, jne. En yleistä, mutta joukosta löytyy aina näitä.

Vierailija
166/171 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään naisten salista, koska en tunne oloani epämukavaksi, vaikka menisin treenaamaan suoraan töistä hikisen rähjäisenä laikukkaan naamani kanssa. Miesten (varsinkin komeiden ja hyväkroppaisten) kanssa treenatessa keskittyminen kiinnittyy liikaa oman ulkonäön pohtimiseen. Ahdistelua en ole koskaan sekasalillakaan kohdannut (ylläri :D).

Vierailija
167/171 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että jostain kuntosalilla käymisestäkin pitää tehdä joku sukupuolesta riippuvainen asia. Miksi? Minä, 40+-ikäinen nainen, olen käynyt ns. sekasalilla jo n. 15 vuotta, enkä ole asiaa sen kummemmin ajatellut. Menen sinne treenaamaan ja sillä sipuli. Jos joku katsoo, niin katsokoon. En minäkään salilla silmät ummessa ole, näen, minkälaisia ihmisiä ympärilläni liikkuu. Ja huom! En arvioi muita ihmisiä: kiva vaan, kun siellä käy erilaisia ihmisiä. Huvittaa välillä, kun näkee samat tyypit taas n. 100. kerran salilla, että "täällä sitä taas ollaan yhteisen asian äärellä". Kaikki touhuaa omiaan : )

Vierailija
168/171 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että naisille saa olla omat kuntosalit mutta miesten parturissa ei saa lain mukaan kieltäytyä palvelemasta naisia

https://yle.fi/uutiset/3-10266402

Vierailija
169/171 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä naiset tekee ihan samaa henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että jo ala-asteelta saakka olen saanut kokea tyttöjen ja jopa opettajan lähentely yrityksiä mutta se on elämää mistä kukaan voi tietää onko ihminen kiinnostunut toisesta jos ei kysy siitä on ihan turha loukkaantua

Vierailija
170/171 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa käyttäytyä. Olen muutaman kerran käynyt sekasalilla, ensimmäisillä kerroilla miehet naureskelivat ja mulkkasivat halveksuen, vuosia myöhemmin flirttailivat ja riisuivat silmillään.

Ihan sama, vaikka kaikki miehet eivät olisi tuollaisia. En treenaa salissa, jossa on edes yksi tuollainen kusipää.

Minua ei haittaa jos naiset haluavat olla keskenään, kyllä monet miehetkin tahtovat joskus olla naisettomassa tilassa. 

Mutta kokemuksesi lienee enimmäkseen pääsi sisällä. Ei miehet naisia mulkkaa halveksuen tai naureskele :D    Kiimaista katselua saattaa esiintyä, mutta siinäkin moni nainen kokee enemmän kuin todellisuudessa saa sitä osakseen. 

Vierailija
171/171 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:43"]

Naisilla on huonompi itsetunto näköjään. Miksi naiset saa vapaasti katsella komeita ja lihaksikkaita miehiä, mutta miehet ei saa katsoa naisia? Oikeasti uskon, että tämä tuijottelu ja "silmillä riisuminen" on naisten omissa päissä. Miehenä voin sanoa, että saattaa sitä vilkaista niin lihavaa, kuin timmiäkin. Naisia ja miehiä.

Tyypillinen miehen kanta. Ei sulla ole mitään käsitystä siitä, millaista on olla nainen. Lähes kaikki naiset ovat elämässään joutuneet ei-toivottujen lähentelyjen, huutelun, tuijottelun yms. kohteeksi. Ei sitä aina niin vakavasti tietenkään jaksa ottaa, mutta monesta on mukava mennä paikkaan, jossa voi olla varma, ettei tällaista ole. Mutta miehenä on toki helppo sanoa, että se on omassa päässä.

Onneksi itselläni alkaa olla ikää sen verran, että kyttääminen ja iskeminen alkaa luojan kiitos olla mennyttä. Käyn silti naisten salilla, koska siellä on siistimpää, hiljaisempaa eikä haise yhtä pahalta.

Nyt oli aika asiaton komentti. Haisee aika vahvasti miesviha. Aika moni mieskin on voinut kokea saman jutun? Ihan oikeesti:D! Hyvä, että uskallat mennä ulos talostasi ilman tuijottavia katseita:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän