Vtuttaa!! Ihastuksesta asiaa...
Olen ihan hirveässä tilanteessa. Olen naimisissa ja meillä on lapsia, mutta tosi vähän seksiä miehen takia (ei kiinnosta). Olen ollut pari vuotta ihastunut erääseen mieheen, ollaan kerran suudeltu ja siihen se on jäänyt, koska tilanne on mikä on.
Nyt ajattelin päässeeni hänestä yli, muutama päivä sitten tuli ekaa kertaa sellainen olo, ettei mun tarvitse ajatella häntä enää. No, tietysti törmäsin häneen sitten eilen ja hän ehdotti, että tavattaisiin ja juteltaisiin. Nyt olen taas sen tuhannen sekaisin, ajattelen vaan häntä ja haluan häntä aivan järjettömän paljon. On niin lähellä etten pistä elämääni ja läheisteni elämää ihan sekaisin ja ylösalaisin. Mistä ihmeestä löydän voimaa selvitä tästä??? Ihastusta tapaan pakosta lähes viikottain tai joskus useamminkin, valitettavasti.
Kommentit (22)
Runkkaile useammin niin helpottaa.
Voi kuule, olen ajatellut miestäni ja lapsiani lukuisat kerrat näinä viikkoina, kuukausina ja vuosina. Jos en olisi, olisi meillä ollut suhde jo kauan. Kiitos arvokkaasta osallistumisestasi.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"]
[/quote]
Ei se auta, kun on tunteet.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"]
[/quote]
joo vitun vispaaminen auttaa ensi alkuun.
Lapsillasi tulee varmasti olemaan mahtava elämä, jos jäät kiinni pettämisestä ja alatte miehesi kanssa vihata toisianne. -1
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:58"]Hyvä, että olet naimisissa ja sinulla on lapsia. Kannattaa ajatella edes lapsiasi vaikka et aviopuolisostasi välittäisikään.
[/quote]
Pettämistä en hyväksy minäkään, mutta ei lasten parasta ole kyllä aloittahan tilannekaan vaan onnellinen elämä. Jos miehen kanssa ei mene hyvin nyt, niin tuskin tulee muuttumaan jos jo vuosia yritetty? Mikset ap eroa ja olet sen jälkeen vapaa?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:58"]Hyvä, että olet naimisissa ja sinulla on lapsia. Kannattaa ajatella edes lapsiasi vaikka et aviopuolisostasi välittäisikään. [/quote] Pettämistä en hyväksy minäkään, mutta ei lasten parasta ole kyllä aloittahan tilannekaan vaan onnellinen elämä. Jos miehen kanssa ei mene hyvin nyt, niin tuskin tulee muuttumaan jos jo vuosia yritetty? Mikset ap eroa ja olet sen jälkeen vapaa?
[/quote]
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä hillitsemään tunteitaan eikä erota avioliitoistaan yhden ihastuksen tähden, kun on vielä lapsia jotka kärsivät.
En koe voivani erota lasten takia. Meillä on muuten hyvä suhde miehen kanssa, mutta seksi on se ongelma ja varmasti syy siihen, että ylipäätään ihastuin. Olen puhunut asiasta miehen kanssa lukuisia kertoja, mutta sille vaan ei voi mitään, jos toista ei kiinnosta vaikka itseä kiinnostaisi.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:58"]Hyvä, että olet naimisissa ja sinulla on lapsia. Kannattaa ajatella edes lapsiasi vaikka et aviopuolisostasi välittäisikään. [/quote] Pettämistä en hyväksy minäkään, mutta ei lasten parasta ole kyllä aloittahan tilannekaan vaan onnellinen elämä. Jos miehen kanssa ei mene hyvin nyt, niin tuskin tulee muuttumaan jos jo vuosia yritetty? Mikset ap eroa ja olet sen jälkeen vapaa?
[/quote]
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä hillitsemään tunteitaan eikä erota avioliitoistaan yhden ihastuksen tähden, kun on vielä lapsia jotka kärsivät.
[/quote]
Puhuinko ihastuksen takia eroamisesta? Seksitön parisuhde ei ole mikään parisuhde, siitä saa lähteä pois.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:06"]En koe voivani erota lasten takia. Meillä on muuten hyvä suhde miehen kanssa, mutta seksi on se ongelma ja varmasti syy siihen, että ylipäätään ihastuin. Olen puhunut asiasta miehen kanssa lukuisia kertoja, mutta sille vaan ei voi mitään, jos toista ei kiinnosta vaikka itseä kiinnostaisi.
ap
[/quote]
No mitä luulet tapahtuvan, jos petät miestäsi? Hänhän tietysti/toivottavasti haluaa erota sinusta, ja SINÄ olet syypää eroon, ei miehesi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:06"]En koe voivani erota lasten takia. Meillä on muuten hyvä suhde miehen kanssa, mutta seksi on se ongelma ja varmasti syy siihen, että ylipäätään ihastuin. Olen puhunut asiasta miehen kanssa lukuisia kertoja, mutta sille vaan ei voi mitään, jos toista ei kiinnosta vaikka itseä kiinnostaisi.
ap
[/quote]
Ei ero ole laitonta vaikka lapsia olisikin. Saa ja pitää ajatella myös itseään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:06"]En koe voivani erota lasten takia. Meillä on muuten hyvä suhde miehen kanssa, mutta seksi on se ongelma ja varmasti syy siihen, että ylipäätään ihastuin. Olen puhunut asiasta miehen kanssa lukuisia kertoja, mutta sille vaan ei voi mitään, jos toista ei kiinnosta vaikka itseä kiinnostaisi. ap [/quote] Ei ero ole laitonta vaikka lapsia olisikin. Saa ja pitää ajatella myös itseään.
[/quote]
Avioerolapsilla on paras lapsuus epäilemättä, kunhan muistaa ajatella itseään.
En liene ollut riittävän selvä aloituksessani. En siis halua pettää. Haluaisin toimivan parisuhteen mieheni kanssa, mutta toisaalta tiedostan ettei se ole mahdollista niin kauan kuin olen ihastunut. Siksi olin helpottunut, kun sain vihdoin ihastukseni pois päästäni pyörimästä. Nyt se ryntäsi sitten takaisin oikein voimalla.
Alleviivaan uudestaan, jos se olisi taas mennyt joltakulta ohi: en halua pettää.
Sille en vaan voi mitään, että mulla on paljon ajatuksia ja tunteita ihastustani kohtaan. Miestä olen yrittänyt lämmitellä hyvällä ja pahalla, vaan ei onnistu. En voi muuttaa miestäni. Toisaalta olen valintani tehnyt ja lapset ovat sen onnellinen tulos. En halua satuttaa heitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:06"]En koe voivani erota lasten takia. Meillä on muuten hyvä suhde miehen kanssa, mutta seksi on se ongelma ja varmasti syy siihen, että ylipäätään ihastuin. Olen puhunut asiasta miehen kanssa lukuisia kertoja, mutta sille vaan ei voi mitään, jos toista ei kiinnosta vaikka itseä kiinnostaisi. ap [/quote] Ei ero ole laitonta vaikka lapsia olisikin. Saa ja pitää ajatella myös itseään.
[/quote]
Avioerolapsilla on paras lapsuus epäilemättä, kunhan muistaa ajatella itseään.
[/quote]
Ydinperheellä ei ole mitään väliä, jos vanhemmat ovat onnettomia. Mieluummin onnelliset vanhemmat ja kaksi onnellista kotia, kuin onnettomat vanhemmat yhdessä. Lapset kyllä vaistoaa nämä jutut ja sen ettei äiti ja isä halua olla yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:09"]
[/quote]
Lapsesi varmasti ymmärtävät sinua erotilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:13"]En liene ollut riittävän selvä aloituksessani. En siis halua pettää. Haluaisin toimivan parisuhteen mieheni kanssa, mutta toisaalta tiedostan ettei se ole mahdollista niin kauan kuin olen ihastunut. Siksi olin helpottunut, kun sain vihdoin ihastukseni pois päästäni pyörimästä. Nyt se ryntäsi sitten takaisin oikein voimalla.
Alleviivaan uudestaan, jos se olisi taas mennyt joltakulta ohi: en halua pettää.
Sille en vaan voi mitään, että mulla on paljon ajatuksia ja tunteita ihastustani kohtaan. Miestä olen yrittänyt lämmitellä hyvällä ja pahalla, vaan ei onnistu. En voi muuttaa miestäni. Toisaalta olen valintani tehnyt ja lapset ovat sen onnellinen tulos. En halua satuttaa heitä.
ap
[/quote]
No et suostu tapaamaan sitä ihastustasi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:09"]
[/quote]
Lapsesi varmasti ymmärtävät sinua erotilanteessa.
[/quote]
No ovat ymmärtäneet meitä, kiitos vaan huolenpidosta. Painostava ilmapiiri ei ole mikään oikea kasvuympäristö lapsille. Onneksi on fiksu exä ja pystyttiin ja pystytään edelleen tekemän yhdessä päätökset lasten parhaaksi.
Olen yrittänyt saada apua mieheltäni tähän, vaikka en kylläkään ole kertonut ihastuksestani suoraan. Olen sanonut, että joko meillä täytyy olla enemmän seksiä, tai sitten minun on pakko lähteä tai ottaa rakastaja. Olen ollut hänelle hellä ja yrittänyt lämmitellä, mutta ei se kestä. Olen jopa sanonut hänelle erään kommentin, jonka ihastukseni minulle sanoi, koska halusin saada hänet mustasukkaiseksi.
En ole täydellinen, mutta mun on pakko varmasti vain hyväksyä se asia, ettei mieheni koskaan tule muuttumaan. Jos jään tähän suhteeseen, mun seksielämäni tulee aina olemaan tällaista. Koko loppuikäni. Kärvistelyä valtaosan ajasta ja jokunen seksin pilkahdus silloin tällöin.
Onko ne lapsetkaan sen arvoisia? En tiedä.
ap
Sanot sille tyypille, että sä et halua olla ihastunut enää ja teidän täytyy lopettaa yhteydenpito. Ravistelet sitkeästi itsesi irti.
Joudutko muuten näkemään ihastustasi työn vai vapaa-ajan puitteissa?
Oletko kysynyt mieheltäsi sellaista seksiä, että sen ei tarvi osallistua siihen muuten kun stondiksella. Hyppäät päälle ja hoidat itsesi ja sillä aikaa mies makaa lahnana seljälleen. Olis kompromissi silloin kun sä haluat, mutta se ei.
Hyvä, että olet naimisissa ja sinulla on lapsia. Kannattaa ajatella edes lapsiasi vaikka et aviopuolisostasi välittäisikään.