Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus miksi miehet tuijottavat isoja rintoja

Vierailija
22.09.2015 |

Ne nyt vain sattuvat olemaan niin näkyvät. Isot rinnat eivät kuitenkaan tee naista seksikkääksi, vaan kokonaisuus ratkaisee. Ja koska isot rinnat vievät huomion pois kokonaisuudesta, ovat isot rinnat haitalliset, kun asiaa tarkastelee tuolta kantilta. Jos rinnat ovat pienet, eivät vie huomiota kokonaisuudesta ja katse kiinnittyy hiuksiin, lantioon, vyötäröön, silmiin, korviin, käsiin jne. Melkein kaikilla on jotain kivan näköistä. Jos on niin epäonninen, että jokainen ruumiinosa on ruma, ei sekään haittaa. Me kaikki mädännymme haudassa - mikä ei sekään ole niin paha asia kuin miltä kuulostaa. Pääsemme niiden kaikkien suurten historiallisten henkilöiden seuraan, jotka ovat myös mädäntyneet haudoissaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:42"]Kyllä isot rinnat "huomaa" helpommin kuin pienet. Pienet eivät vedä katsetta puoleensa toisin kuin isot. Siksi vain että ne ovat niin näkyvät. Samoin kuin vaikka huomattavan isot lihakset miehellä. N24
[/quote]
Ei se ihan noinkaan mene, jotkut huomaavat pienet rinnat ja jotkut isot.

Vierailija
2/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:42"]Kyllä isot rinnat "huomaa" helpommin kuin pienet. Pienet eivät vedä katsetta puoleensa toisin kuin isot. Siksi vain että ne ovat niin näkyvät. Samoin kuin vaikka huomattavan isot lihakset miehellä. N24 [/quote] Ei se ihan noinkaan mene, jotkut huomaavat pienet rinnat ja jotkut isot.

[/quote]

Noin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kommentti: jos isot rinnat ovat kiinni kivassa rintojenkantotelineessä ja varsinkin jos ne ovat puoliksi esillä, niin kyllähän ne tulee vähintään huomattua, jos ei jopa tuijotettuakin. Mutta paljaana sellaiset irstaan pienet rinnat ovat jotenkin houkuttelevammat ja tuhmemmat. En ole umpihetero.

Vierailija
4/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimi vain sellaisia sieniä, jotka tunnistat varmasti.

Vierailija
5/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofian aarteita.

Vierailija
6/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehet tuijottavat isoja rintoja. Olen kuullut tämän sata kertaa tällä palstalla. Isorintaiset kertovat näitä juttuja. Mutta kertokaa pienirintaiset, tuijotetaanko teidän rintoja myös? Keskikokoisia? Suurehkoja? Pienehköjä?

Nimittäin olen ollut huomaavinani, että KAIKKIA rintoja tuijotetaan.

Vierailija
7/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä varsinkin manboobsit on tuijottamisen arvoisia.

Vierailija
8/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:06"]

Varmaan miehet tuijottavat isoja rintoja. Olen kuullut tämän sata kertaa tällä palstalla. Isorintaiset kertovat näitä juttuja. Mutta kertokaa pienirintaiset, tuijotetaanko teidän rintoja myös? Keskikokoisia? Suurehkoja? Pienehköjä?

[/quote]

Katson ja ihailen kaiken  rintoja kokoon katsomatta.

Mies.

Vierailija
9/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en isoja tissejä tuijota, mutta pieniä sieviä tuijotan.

Vierailija
10/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:10"]

[/quote]

Mies.

[/quote]

Miten voit ihailla rintoja jos et katso niitä? Jos katsot rintoja katsot myös niiden kokoa.

Vierailija
11/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja rintoja tuijotetaan tuijottajan sukupuolesta riippumatta siksi, koska esillä olevat rinnat nostavat alitajuntaan muiston vauva-aloilta ja äidin rinnalla olemisesta. Kuinka nuo taivaalliset tissit tarjosivat pienelle ihmiselle lohtua ja lämpöistä turvaa ja täydellistä ravintoa. Pulloruokitut tuijottavat tietysti taas siksi, koska sisimmässään ymmärtävät mistä ovat jääneet osattomiksi.

Vierailija
12/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:10"]

[/quote]

Mies.

[/quote]

Miten voit ihailla rintoja jos et katso niitä? Jos katsot rintoja katsot myös niiden kokoa.

[/quote]

Luetun ymmärtämisessä vikaa?

Vierailija
13/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:16"]Isoja rintoja tuijotetaan tuijottajan sukupuolesta riippumatta siksi, koska esillä olevat rinnat nostavat alitajuntaan muiston vauva-aloilta ja äidin rinnalla olemisesta. Kuinka nuo taivaalliset tissit tarjosivat pienelle ihmiselle lohtua ja lämpöistä turvaa ja täydellistä ravintoa. Pulloruokitut tuijottavat tietysti taas siksi, koska sisimmässään ymmärtävät mistä ovat jääneet osattomiksi.
[/quote]
Entäs katsooko pienirintaisten naisten pojat tissejä? Ei tietenkään muuta kuin inhoyen, niistä tulee varmuudella podofiilejä tuolla logiikalla, parhaassa tapauksessa homoja.

Vierailija
14/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:16"] Pulloruokitut tuijottavat tietysti taas siksi, koska sisimmässään ymmärtävät mistä ovat jääneet osattomiksi.
[/quote]
:"D

Vierailija
15/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isot rinnat "huomaa" helpommin kuin pienet. Pienet eivät vedä katsetta puoleensa toisin kuin isot. Siksi vain että ne ovat niin näkyvät. Samoin kuin vaikka huomattavan isot lihakset miehellä. N24

Vierailija
16/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan siksi että viisari värähtää. 

Vierailija
17/18 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:37"]Naisen kommentti: jos isot rinnat ovat kiinni kivassa rintojenkantotelineessä ja varsinkin jos ne ovat puoliksi esillä, niin kyllähän ne tulee vähintään huomattua, jos ei jopa tuijotettuakin. Mutta paljaana sellaiset irstaan pienet rinnat ovat jotenkin houkuttelevammat ja tuhmemmat. En ole umpihetero.
[/quote]
Olet sitten umpihetero, tai umpilesbo, tai jotain siltä väliltä, niin miesten intresseistä et voi sanoa mitään, koska olet siihen hommaan väärää sukupuolta.
Vaikka itse olen mies, niin silti minäkään en voi puhua, kuin omasta puolestani, koska tuossa asiassa miehet ovat erittäin yksilöllisiä, enkä omasta kannastanikaan ole täysin varma, se kun vähän vaihtelee päivien ja mielialojen mukaan.