Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 16-vuotiaasi (tai sinnepäin) muuttaisi nyt omilleen

Vierailija
22.09.2015 |

niin mistä olisit huolissasi? 

Meillä nyt nimittäin lähtee opiskelujen perässä vuodenvaihteessa omaan asuntoon. Ei juuri ole roskapussia ulos vienyt. 

Mutta kantapään kautta sitten. Muuten on omatoiminen, hoitanut kaikki raha-asiat ym. järjestelyt aivan itse. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, kyllä sen ikäinen pärjää.

Vierailija
2/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että se tulisi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttanut syyskuun alusta. En ole vakavasti huolissani mistään. Joskus vähän tulee mieleen, oman nuoruuden muistaen, että kunpa ei kauhean kovasti biletykseen ja alkoholiin viehtyisi, kuten itse viehdyin. Toisaalta, harvoinpa niille nuorille sittenkään mitään pysyvää haittaa tulee vaikka bilettäisikin liikaa, itsestänikin tuli ihan kunnon ihminen vaikka opiskeluaika meni melko kosteasti ja lujaa.

Vierailija
4/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolissani olisi erilaisista ulkopuolisista tekijöistä. Oma lapsi asuu Helsingissä ja kertoo juttuja siitä, miten keskellä päivää erilaista porukkaa lyöttäytyy seuraan ja ryhtyy seuraamaan. Kenellekään ei kannata olla kohtelias, se tulkitaan kutsuksi ja houkutteluksi.

Vierailija
5/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjää rahallisesti.
Tuon ikäisen muutto tarkottaisi sitä, että mä hommaan hänelle kaiken sängystä sohvaan ja kuorimaveitsestä kattiloihin.
Vuokra menis varmaan jostain tuesta, mutta syöminen, matkat, kirjat, vaatteet jne. Vaikka kuinka yrittäisi elää säästeliäästi, niin rahaa kuluisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme